Ah meteen schelden, wat een tokkie ben jij zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet strijdig met de openbare orde. Dat jij een intolerante klapmongool bent die een beetje moeite heeft met alles wat vreemd is, betekent niet dat zulke mensen een gevaar zijn.
Ja meerdere, zelfs eentje goed genomen, betekend niet dat ze hier op hun plaats zijn. Sommige zijn aardige mensen maar islam en het westen is water en vuur, wordt nooit wat. Kan wel pappen en nat houden maar waarom niet gewoon lekker in eigen moslim land gaan wonen? Alleen voor het geld zitten ze hier, is dat een reden om ze maar hier te laten wonen met haat naar de mensen die hier horen te wonen?quote:
Mijn welgemeende excuses. Soms wat lastig te onderscheiden in dit soort topics vol haatdragende xenofoben.quote:
Een achterlijke reclamespot van dertig seconden is voor sommige mensen al genoeg. Laat staan zo'n lappie tekst.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap niet hoe iemand voor deze pulp zou kunnen stemmen.
Mooie mening.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ja meerdere, zelfs eentje goed genomen, betekend niet dat ze hier op hun plaats zijn. Sommige zijn aardige mensen maar islam en het westen is water en vuur, wordt nooit wat. Kan wel pappen en nat houden maar waarom niet gewoon lekker in eigen moslim land gaan wonen? Alleen voor het geld zitten ze hier, is dat een reden om ze maar hier te laten wonen met haat naar de mensen die hier horen te wonen?
Nothing is written in stone.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie mening.
Desondanks zijn er in dit land een aantal moslims die hier geboren zijn en dus Nederlander zijn, met dezelfde rechten en plichten als jij en ik.
Ach en wee....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan wel weer goed, want die dingen kosten meer dan ze opleveren.
Daar ben ik het mee eens. Ik mag hopen dat Wilders wel voor natuurlijke energie is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Google even op hoe effectief windmolens zijn. Beter zonne-energie.
Kan me geen flikker schelen waar Wilders voor is want hij maakt zich volkomen belachelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik mag hopen dat Wilders wel voor natuurlijke energie is.
Ik woonde hier eerder, ik voel mij Nederlander en ik ben een Nederlander.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt, ook jij kan gewoon weg als je wil.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ik woonde hier eerder, ik voel mij Nederlander en ik ben een Nederlander.
Die moslims walgen van Nederland, zitten hier alleen voor de centen en dan moet ik weg? Lijkt me niet.
Dat bedoel ik ook....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me geen flikker schelen waar Wilders voor is want hij maakt zich volkomen belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |