abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164853371
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

D66 ook, iedereen een vaste baan (maar niemand ontslagbescherming meer, dwz CAO) en 3 maanden vaderschapsverlof. :').
En ondertussen duizenden Oost-Europeanen uitnodigen die Nederlanders werkloos maken. Pechtold kan dan wel een grote mond hebben, zijn IQ zal het IQ van Wilders niet veel overstijgen.
pi_164853404
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zit je dan de hele tijd te huilen man :')
Dat was om jou eigenlijk. Hoe je topics in best serieuze onderdelen misbruikt als babbelbox.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_164853423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat was om jou eigenlijk. Hoe je topics in best serieuze onderdelen misbruikt als babbelbox.
Het was geheel ontopic.
pi_164853426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

De aanlagen in Nice, Bataclan, Madrid, New York etc vond jij slimmer?
Dat waren 'incidenten'. Net zoals de razzia's op joden in de jaren '40 incidenten waren. Het Nazisme was vrede.
pi_164853443
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En ondertussen duizenden Oost-Europeanen uitnodigen die Nederlanders werkloos maken. Pechtold kan dan wel een grote mond hebben, zijn IQ zal het IQ van Wilders niet veel overstijgen.
Nederlanders gaan toch niet in die slachterijen werken joh aan de lopende band, wie wil dat nou nog.
pi_164853479
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

En meer meer meer EU
Nog meer.
I´m back.
pi_164853492
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoewel Wilders een dwaas is, klopt het wel dat de gevestigde partijen dom bezig geweest zijn de voorbije jaren/decennia. Je ziet het al in andere Europese landen: de Brexitstemming, de opkomst van Le Pen in Frankrijk, Oostenrijk waar rechts bijna de helft vd stemmen haalt, steeds meer Duitsers die zich van Merkel afkeren. Dan heb je in NL het Oekraine-referendum gehad, in de VS is er Trump (niet-Europees, uiteraard). Het laissez-faire beleid van de gevestigde orde lijkt afgestraft te gaan worden de komende jaren.

Of het daarmee ook beter wordt is wel een groot vraagteken natuurlijk.
Exact, je ziet ook dat de gevestigde partijen 0,0 van de opkomst van Fortuyn hebben geleerd. Hadden ze dat wel gedaan, dan had je nu geen PVV.
pi_164853500
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Net zo goed puur populistisch idd.
I´m back.
pi_164853523
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog meer.
Als het aan Pechtold ligt wel :Y
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_164853528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nederlanders gaan toch niet in die slachterijen werken joh aan de lopende band, wie wil dat nou nog.
Mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken. We hebben geen Oost-Europeanen nodig om werk te doen waar wij te lui voor zijn. Hard werken, presteren en genieten moet het motto zijn.
pi_164853566
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Rituele slachterijen of gewone?
pi_164853590
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken. We hebben geen Oost-Europeanen nodig om werk te doen waar wij te lui voor zijn. Hard werken, presteren en genieten moet het motto zijn.
Dat kost meer dan dat het oplevert denk ik. Die mensen hebben allemaal last van hun rug enzo of kunnen niet onder een baas werken omdat ze niet om kunnen met autoriteit.
pi_164853597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Je leest mijn reacties niet. Ik weet niet of je bewust mij 'verkeerd begrijpt' of dat je je echt blind staart op sommige woorden, zonder de woorden die daarna volgen te lezen.
Nou ja, jij roept dat wij hetzelfde bedoelen, maar dan heb je me niet begrepen.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Oh dus als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten? Wat een intolerantie jegens de vrijheid!
Duidelijk voorbeeld waar ik heel anders over denk. Ik vind dat mensen moeten kunnen denken, en dus ook geloven, wat ze willen. Hoe abject de gedachten soms ook zijn, gedachten kan je moeilijk verbieden. Die Gedanken sind frei!
pi_164853605
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken.
Als er gewoon werk is gewoon salaris betalen.
pi_164853619
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Of ze zijn werkloos tuig, of ze jatten onze banen.

Het leven is best overzichtelijk bij de PVV.
Neem dan de D66: alle grenzen open voor mensen uit heel Europa. Dat wordt pas een feest.
pi_164853647
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:29 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat kost meer dan dat het oplevert denk ik. Die mensen hebben allemaal last van hun rug enzo of kunnen niet onder een baas werken omdat ze niet om kunnen met autoriteit.
Dan leren ze dat. Je kan niet het overgrote deel laten werken terwijl een deel van hen lui op de bank zitten. Wie kan werken, gaat aan het werk.
pi_164853683
Einde van de PVV? Mijn God dit kan je toch geen serieus partijprogramma noemen? Met sommige dingen ben ik het mee eens maar alles op 1 A4tjes? Zo makkelijk is regeren niet hé Geert.
pi_164853692
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Wilders zich al te veel gelegen laat liggen aan artikel 1 van onze Grondwet. Hij heeft toch al eens geopperd om dat af te schaffen?
Ideologieen worden nu ook niet gelijk behandeld. Het neo-nazisme krijgt bijvoorbeeld een andere behandeling dan het humanisme.
pi_164853704
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:31 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wie kan werken, gaat aan het werk.
Dat is wat anders dan "mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken". Wat bedoel je nou eigenlijk?
pi_164853723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef vigen98 het volgende:
Einde van de PVV? Mijn God dit kan je toch geen serieus partijprogramma noemen? Met sommige dingen ben ik het mee eens maar alles op 1 A4tjes? Zo makkelijk is regeren niet hé Geert.
De Algemene Rekenmaker moet de definitieve plannen exact doorrekenen, maar het is juist slim om een programma aan het publiek zo kort en krachtig te presenteren.
pi_164853737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Superpush het volgende:
Allemaal gelul. Hij kotst al jaren die lulkoek eruit maar bereikt niets. Volgens mij is hij hiervoor ingehuurd. In plaats hiervan moet nl iemand hebben die zorgt voor daden. Een groot gemaskerd bal is het nu. Maar ja nl is toch al aan de goden overgeleverd, maakt al niks meer uit.
Goden? Er is maar 1 God :Y
pi_164853742
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:31 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dan leren ze dat. Je kan niet het overgrote deel laten werken terwijl een deel van hen lui op de bank zitten. Wie kan werken, gaat aan het werk.
Dat gebeurt ook al hoor, reken maar dat ze niet lekker op het bankje kunnen zitten en bijstand trekken, indien wel dan heeft rutte 2 aardig verzaakt.
Nederlanders kunnen echter niet concurreren tegen goedkope arbeiders uit Oost-Europa.
pi_164853758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan "mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken". Wat bedoel je nou eigenlijk?
Wat ik bedoel: als er werk is wat jij kan doen, en je ontvangt bijstand, dan ga je aan het werk. Is er geen werk (bijv bij hoge werkloosheid) of is er werk wat jij niet fysiek aan kan, dan hoef je uiteraard niet te werken maar krijg je wel gewoon bijstand.
pi_164853767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Goden? Er is maar 1 God :Y
Wodan, Thor, Tyr, Freya, Holda enz..
pi_164853805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Wodan, Thor, Tyr, Freya, Holda enz..
Onze echte Europese goden. Links Nederland aanbidt voornamelijk de Arabische god uit de woestijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')