Oh je gaat er al van uit dat ik moslim ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Nee ik ben geen trol, ik zie werkelijk niet in waarom jullie perse in kuffar land willen wonen terwijl er zulke prachtige moslim-landen zijn waar lekker kunnen spacen met de koran. Jullie hebben je ziel verkocht aan de duiten van de kuffars. Denk niet dat de almachtige daar blij mee is.
Het is wel zorgwekkend dat het geen bal uitmaakt voor de PVV aanhang, dat zijn fundamentalisten die overal voor tekenen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik schiet in geen enkele paniek, heb zelden zo'n dom en ononderbouwd partijprogramma gezien.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe je met andere minderheden. :p
Daarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik schiet in geen enkele paniek, heb zelden zo'n dom en ononderbouwd partijprogramma gezien.
Wel zo makkelijk, die naam hebben veel Marokkaanse dames dacht ik. Indien je geen moslim bent kunnen we wel gaan daten binnenkort.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh je gaat er al van uit dat ik moslim ben?
Never nooit dat ik met zon simpele ziel op pad gaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:06 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk, die naam hebben veel Marokkaanse dames dacht ik. Indien je geen moslim bent kunnen we wel gaan daten binnenkort.
Kun jij niet meer PhD worden, mien jong.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Geen geld naar innovatie, toe maar. Dus geen onderzoek meer naar de bestrijding van kanker, geen ontwikkelingen meer in de landbouwsector waardoor we de afgelopen jaren miljarden hebben verdiend, alle universiteiten dicht, geen militair technologisch onderzoek meer en ga zo nog maar even door. Wat een mongool.
Slim zijn en iets kunnen is blijkbaar echt een misdaad in de ogen van Wilders en zn tokkievolk.
Een zuivere ziel bedoel je, daar kan jij nog lang van dromen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Never nooit dat ik met zon simpele ziel op pad ga
Ze verschillen inderdaad erg weinig van moslimfundamentalisten. Die stellen ook geen kritische vragen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel zorgwekkend dat het geen bal uitmaakt voor de PVV aanhang, dat zijn fundamentalisten die overal voor tekenen.
Je betaalt je eigen innovatie maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Geen geld naar innovatie, toe maar. Dus geen onderzoek meer naar de bestrijding van kanker, geen ontwikkelingen meer in de landbouwsector waardoor we de afgelopen jaren miljarden hebben verdiend, alle universiteiten dicht, geen militair technologisch onderzoek meer en ga zo nog maar even door. Wat een mongool.
Slim zijn en iets kunnen is blijkbaar echt een misdaad in de ogen van Wilders en zn tokkievolk.
Nou simpel tot nu klopte je aannames niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:09 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Een zuivere ziel bedoel je, daar kan jij nog lang van dromen.
Als iets miljarden oplevert, heb je over het algemeen geen overheid nodig om de boel te subsidieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Echt hè? Te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Ook niet waar, heb op twitter al heel wat gezien die de handdoek in de ring wierpen op grond hiervan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel zorgwekkend dat het geen bal uitmaakt voor de PVV aanhang, dat zijn fundamentalisten die overal voor tekenen.
Jij hebt je PhD toch al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Echt hè? Te bizar voor woorden.
Nee, maar zonder medische innovatie was ik al lang dood geweest.quote:
Lekker de inhoud negeren dat is wel om te huilen. Alleen vorm, geen inhoud. Wat een treurnis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ah meteen schelden, wat een tokkie ben jij zeg.
Er zijn ook mensen nodig die met hun handen werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
Waarom niet gewoon iedereen verplicht naar het MBO en daarna hup muurtjes metselen? Zijn we eindelijk van al die verwerpelijke intellectuelen én Polen af.
Met z'n allen een hele dikke muur om Nederland heen metselen, steeds hoger en hogerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
Waarom niet gewoon iedereen verplicht naar het MBO en daarna hup muurtjes metselen? Zijn we eindelijk van al die verwerpelijke intellectuelen én Polen af.
Echt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar zonder medische innovatie was ik al lang dood geweest.
En weet je wie we die muur laten betalen? De asielzoekers gaan ervoor betalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met z'n allen een hele dikke muur om Nederland heen metselen, steeds hoger en hoger
Ik ben niet goed met mijn handen, Nielsch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
De VVD deed al aardig zijn best in universiteiten omvormen tot domme productiefabrieken. Toegepast onderzoek, praktijkgericht werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Klopt idd. Ehm volgens mij wil hoe heet-ie van D66 dat nu ook al met HBO doen... zag ik vandaag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De VVD deed al aardig zijn best in universiteiten omvormen tot domme productiefabrieken. Toegepast onderzoek, praktijkgericht werken.
Bijvoorbeeld. En die containers zitten ook tjokvol vluchtelingen. Ik zeg afschaffen dat en zakken sjouwen in de haven. Dat levert werk op!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
Wat is er toch met jou gebeurd, kerel? Heeft het middelbaremannenmonster in je kloten gebeten en een kwaad zuur naar je brein gestuurd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, hoor generaties lang opgevoed met "dat nooit meer" en dan zouden we nu even gezellig een tweede Holocaust opzetten omdat wat Marokkaanse kutjochies zich niet aanpassen en paar Stockholmsyndroom-moslima's in duikpak aan de Côte d'Azur zwemmen. Logisch joh. Of zit je zelf je eigen haat tov het westen op een hoger vuurtje te zetten?
Het huidige asielbeleid zorgt er wel voor dat er miljarden weglekken, wat dat betreft heeft hij een punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:21 schreef Wespensteek het volgende:
Het wordt trouwens ook een chaos als onze overheid al verstrekte vergunningen gewoon even gaat terugdraaien na verkiezingen, aan behoorlijk bestuur heeft de PVV geen boodschap.
Idd. Ineens over boerkini's ratelen in een Wilderstopic. Dat hoort niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou gebeurd, kerel? Heeft het middelbaremannenmonster in je kloten gebeten en een kwaad zuur naar je brein gestuurd?
Hij heeft helemaal geen punt want de overheid kan verstrekte vergunningen niet zomaar intrekken, het is hier (nog) geen bananen republiek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het huidige asielbeleid zorgt er wel voor dat er miljarden weglekken, wat dat betreft heeft hij een punt.
Syriërs en Eritreeërs krijgen puur op de status van hun land hier een uitkering en huurhuis.
Het kan niet omdat er ergens een verdrag is waardoor het niet kan. Dat is de papieren werkelijkheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen punt want de overheid kan verstrekte vergunningen niet zomaar intrekken, het is hier (nog) geen bananen republiek.
Jij denkt wel dat we binnenkort met behulp van o.a. onze wijkagent weer mensen op transport afvaardigen naar een wisse dood in het oosten van Europa joh? Mesjoggene angsten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou gebeurd, kerel? Heeft het middelbaremannenmonster in je kloten gebeten en een kwaad zuur naar je brein gestuurd?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij denkt wel dat we binnenkort met behulp van o.a. onze wijkagent weer mensen op transport afvaardigen naar een wisse dood in het oosten van Europa joh? Mesjoggene angsten.
Leven ook bij de andere kant. Mesjoggene angsten.
Ik moet wel altijd lachen om die moslims met een bordje: behead those who say islam is violent. Dat triggert echt heel erg mijn humorsnaar toch. Ik vind dat zo geniaal humoristisch, ongehoord. Ik moet zeggen dat die moslims sws wel mijn humorsnaar raken met hun regeltjes hoor. Ik zou daar qua humor heel veel mee kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]Gasten hebben ook geen sjoege wat op die bordjes staan idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I´m back.
Bedrijven hebben geen belang bij het doen van fundamenteel onderzoek, omdat de resultaten decennia ver weg kunnen zijn, resultaten onzeker zijn, resultaten niet direct toepasbaar zijn, resultaten niet specifiek bruikbaar voor het bedrijf hoeven te zijn, het moeilijk te patenteren is omdat het zo abstract is, enz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Als iets miljarden oplevert, heb je over het algemeen geen overheid nodig om de boel te subsidieren.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jusqu'ici tout va bien...
Je laat maar weinig los over je middelbaremannenangsten. Waar zo'n zure benedenrivierse dorpsgeur omheen hangt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Jij denkt wel dat we binnenkort met behulp van o.a. onze wijkagent weer mensen op transport afvaardigen naar een wisse dood in het oosten van Europa joh? Mesjoggene angsten.
Leven ook bij de andere kant. Mesjoggene angsten.
Ik moet wel altijd lachen om die moslims met een bordje: behead those who say islam is violent. Dat triggert echt heel erg mijn humorsnaar toch. Ik vind dat zo geniaal humoristisch, ongehoord. Ik moet zeggen dat die moslims sws wel mijn humorsnaar raken met hun regeltjes hoor. Ik zou daar qua humor heel veel mee kunnen.
Goh, ik dacht die Ringo zit al weer in zijn natuurlijke habitat een topic over zomergasten, nu kan ik even mijn riposte niet zo snel bedenken hoor. Kennelijk is common sense niet meer genoeg en moet je bij je plaatselijke beneden de grote rivieren gevestigde notaris verklaren dat je geen Holocaust op moslims wilt. Morgen maar even een verklaring gaan halen van non-moslim-Holocaust dan maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je laat maar weinig los over je middelbaremannenangsten. Waar zo'n zure benedenrivierse dorpsgeur omheen hangt.
Of die miljoenen Nederlanders die het "zat" zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wespensteek het volgende:
Weet er ook iemand wie de gewone Nederlander is?
ja 60 pagina's lucht verplaatsen. Daar hebben de mensen iets aan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Of die miljoenen Nederlanders die het "zat" zijn.
Maar alle gekheid op een stokje. De goede man heeft nu met de PVV 14 (?) zetels ? In de peilingen staat hij richting de 30 o.i.d. In ieder geval heel erg veel.
Dan is een programma met wat one liners en een financiele onderbouwing of uberhaupt een onderbouwing toch een aanfluiting en een belediging naar de grote groep kiezers die hij vertegenwoordigt ? Die Mogen toch wel een iets serieuzere aanpak verwachten ?
Die zijn harder nodig dan mensen die alleen met een toetsenbord om kunnen gaan in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen nodig die met hun handen werken.
Oh ik dacht de Mexicanen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En weet je wie we die muur laten betalen? De asielzoekers gaan ervoor betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |