Oh je gaat er al van uit dat ik moslim ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Nee ik ben geen trol, ik zie werkelijk niet in waarom jullie perse in kuffar land willen wonen terwijl er zulke prachtige moslim-landen zijn waar lekker kunnen spacen met de koran. Jullie hebben je ziel verkocht aan de duiten van de kuffars. Denk niet dat de almachtige daar blij mee is.
Het is wel zorgwekkend dat het geen bal uitmaakt voor de PVV aanhang, dat zijn fundamentalisten die overal voor tekenen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik schiet in geen enkele paniek, heb zelden zo'n dom en ononderbouwd partijprogramma gezien.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe je met andere minderheden. :p
Daarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik schiet in geen enkele paniek, heb zelden zo'n dom en ononderbouwd partijprogramma gezien.
Wel zo makkelijk, die naam hebben veel Marokkaanse dames dacht ik. Indien je geen moslim bent kunnen we wel gaan daten binnenkort.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh je gaat er al van uit dat ik moslim ben?
Never nooit dat ik met zon simpele ziel op pad gaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:06 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk, die naam hebben veel Marokkaanse dames dacht ik. Indien je geen moslim bent kunnen we wel gaan daten binnenkort.
Kun jij niet meer PhD worden, mien jong.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Geen geld naar innovatie, toe maar. Dus geen onderzoek meer naar de bestrijding van kanker, geen ontwikkelingen meer in de landbouwsector waardoor we de afgelopen jaren miljarden hebben verdiend, alle universiteiten dicht, geen militair technologisch onderzoek meer en ga zo nog maar even door. Wat een mongool.
Slim zijn en iets kunnen is blijkbaar echt een misdaad in de ogen van Wilders en zn tokkievolk.
Een zuivere ziel bedoel je, daar kan jij nog lang van dromen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Never nooit dat ik met zon simpele ziel op pad ga
Ze verschillen inderdaad erg weinig van moslimfundamentalisten. Die stellen ook geen kritische vragen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel zorgwekkend dat het geen bal uitmaakt voor de PVV aanhang, dat zijn fundamentalisten die overal voor tekenen.
Je betaalt je eigen innovatie maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Geen geld naar innovatie, toe maar. Dus geen onderzoek meer naar de bestrijding van kanker, geen ontwikkelingen meer in de landbouwsector waardoor we de afgelopen jaren miljarden hebben verdiend, alle universiteiten dicht, geen militair technologisch onderzoek meer en ga zo nog maar even door. Wat een mongool.
Slim zijn en iets kunnen is blijkbaar echt een misdaad in de ogen van Wilders en zn tokkievolk.
Nou simpel tot nu klopte je aannames niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:09 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Een zuivere ziel bedoel je, daar kan jij nog lang van dromen.
Als iets miljarden oplevert, heb je over het algemeen geen overheid nodig om de boel te subsidieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Echt hè? Te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Ook niet waar, heb op twitter al heel wat gezien die de handdoek in de ring wierpen op grond hiervan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel zorgwekkend dat het geen bal uitmaakt voor de PVV aanhang, dat zijn fundamentalisten die overal voor tekenen.
Jij hebt je PhD toch al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Echt hè? Te bizar voor woorden.
Nee, maar zonder medische innovatie was ik al lang dood geweest.quote:
Lekker de inhoud negeren dat is wel om te huilen. Alleen vorm, geen inhoud. Wat een treurnis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ah meteen schelden, wat een tokkie ben jij zeg.
Er zijn ook mensen nodig die met hun handen werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
Waarom niet gewoon iedereen verplicht naar het MBO en daarna hup muurtjes metselen? Zijn we eindelijk van al die verwerpelijke intellectuelen én Polen af.
Met z'n allen een hele dikke muur om Nederland heen metselen, steeds hoger en hogerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
Waarom niet gewoon iedereen verplicht naar het MBO en daarna hup muurtjes metselen? Zijn we eindelijk van al die verwerpelijke intellectuelen én Polen af.
Echt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar zonder medische innovatie was ik al lang dood geweest.
En weet je wie we die muur laten betalen? De asielzoekers gaan ervoor betalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met z'n allen een hele dikke muur om Nederland heen metselen, steeds hoger en hoger
Ik ben niet goed met mijn handen, Nielsch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |