is ook een filmpje van volgens mij teknival tsjechië ofzo waar de ibahesj een enorme charge of hoe heet dat uit wil voeren maar er echt honderden mensen tegenover staan die gwn niet weggaanquote:
is dit een grapquote:
hoop voor je dat je pa het ziet en je een paar flinke tikken geeftquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoop voor je dat je pa het ziet en je een paar flinke tikken geeft
creep
wowquote:
Zoek m ff ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook een filmpje van volgens mij teknival tsjechië ofzo waar de ibahesj een enorme charge of hoe heet dat uit wil voeren maar er echt honderden mensen tegenover staan die gwn niet weggaan
echt fucking epic, zo ff kijken of k hem kan vinden
En wij maar denken dat het een mini Tong was maar inmiddels ga ik twijfelen... Tong of Iwanius.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah een Iwaniusje in the making.
tonganus?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het een mini Tong was maar inmiddels ga ik twijfelen... Tong of Iwanius.
Ja daarom. Ga toch niet buiten zitten nu. Komt vanavond wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie zijn echt doorgeslagen hoor. Mussen vallen dood van het dak en je gaat de hele dag zitten fokken.
sommige mensen hebben een baan. Een rustige baan op het moment.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie zijn echt doorgeslagen hoor. Mussen vallen dood van het dak en je gaat de hele dag zitten fokken.
wat zouden we moeten doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
het is hier 23 graden en half 9, dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoek m ff ja.
Er was ook een teknival in italie, 1e keer dat de maffia opgerold was grotendeels en niet meer afgekocht kon worden.
Shitload aan gewonden, honden doodgeschoten, Ambulances komen het veld oprijden en er komt nog meer MP slaand uit stampen. Fucking bloedbad daar.
nee man ik deel dat nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
dat je het doet is echt srs al enorm raar, echtquote:
Nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
Kreeg net een snap van Fylax met die foto
wat is datquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
maar goed, ff laatste aceton shit fixen en hopen dat ik niet flauwval
Hoezo flauwvalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
niksquote:
Ik kreeg net een DM van hem met die fotoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
Kreeg net een snap van Fylax met die foto
lul nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:24 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik kreeg net een DM van hem met die foto
die dampen zijn echt fucking nastyquote:
En toen waaide alles weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die dampen zijn echt fucking nasty
maar ik overdreef hoor, doe t gwn onder het raam
ff een paffertjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
kan nietquote:
Aahquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
Omg ama ik kreeg net een foto van bella
ik mis d'r
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
Omg ama ik kreeg net een foto van bella
ik mis d'r
sterktequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
succes met de hitte overlevenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nu echt even naar de supermarkt. Geen ruzie maken enz als ik weg ben!
dan moet je ff kwartiertje wachtenquote:
ik wil nu :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan moet je ff kwartiertje wachten
oke mamiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nu echt even naar de supermarkt. Geen ruzie maken enz als ik weg ben!
Waar is elan eigenlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:26 schreef Fylax het volgende:
Throwback naar alle ruzies tussen Etsu en Elan
denk van wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:31 schreef Fylax het volgende:
wil eigk teringharde frenchcore opzetten maar denk dat mensen dat niet zullen waarderen
Denk het welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:31 schreef Fylax het volgende:
wil eigk teringharde frenchcore opzetten maar denk dat mensen dat niet zullen waarderen
mooi zo.quote:
jep. en een toetsenbordquote:
Ja die zijn wel nice, heb ik zelf ook.quote:
dan hebben jullie misschien dezelfde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja die zijn wel nice, heb ik zelf ook.
Die van mij is ook al weer 4 jaar oud, maar moet mijn baas nog gaan vertellen dat hij een nieuwe voor me moet kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hebben jullie misschien dezelfde.
mijne heeft ook een scherm en een toetsenbord, maar is verre van nice
mijne gaat al over de 6 jaar, maar begint hier en daar toch steeds meer gebreken te vertonenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die van mij is ook al weer 4 jaar oud, maar moet mijn baas nog gaan vertellen dat hij een nieuwe voor me moet kopen
gewoon doen mijn buren zullen ook nie al te gelukkig zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:31 schreef Fylax het volgende:
Ja pharkus, nou hoor je het eens van een anderquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:52 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds?
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:52 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds?
Ja ik doe mijn best. Soms gaan dingen snel soms langzaam. De vorige keer gooide ik het topic hier en in US dicht en ging uit mijn plaat. Dat schijnt ook niet de goede weg te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja pharkus, nou hoor je het eens van een ander
Die zag ik van de week bij ibood ofzo voorbij komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
zon ideapad yoga met touch screen en je helemaal achterover kn klappen
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:56 schreef Pharkus het volgende:
Ja ik doe mijn best. Soms gaan dingen snel soms langzaam. De vorige keer gooide ik het topic hier en in US dicht en ging uit mijn plaat. Dat schijnt ook niet de goede weg te zijn.
oh ja. dat was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best. Soms gaan dingen snel soms langzaam. De vorige keer gooide ik het topic hier en in US dicht en ging uit mijn plaat. Dat schijnt ook niet de goede weg te zijn.
[..]
Die zag ik van de week bij ibood ofzo voorbij komen.
was ook wel beetje begrijpelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja. dat was ik alweer vergeten
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja. dat was ik alweer vergeten
geen ideequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
was ook wel beetje begrijpelijk
ach,er gebeurt zo veel in een half jaar. ik kan niet alles onthoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]is ook al weer een half jaar geleden of zo. Geen zin om na te kijken in mijn notes.
is toch minder erg dan met allemaal mensen op n strandquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon doen mijn buren zullen ook nie al te gelukkig zijn
mweh weeniequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
is toch minder erg dan met allemaal mensen op n strand
maartquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]is ook al weer een half jaar geleden of zo. Geen zin om na te kijken in mijn notes.
zal je mijn adres sturenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
als ik ons steeds in het gareel moest houden had ik wss al bij een aantal users een molotov cocktail naar binnen gegooid
Kennelijk mag dat vanwege de privacy niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
als ik ons steeds in het gareel moest houden had ik wss al bij een aantal users een molotov cocktail naar binnen gegooid
zou dat uiteraard alleen bij users van boven de rivieren doenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk mag dat vanwege de privacy niet.
bedankt. mn buurman heeft al 2x geprobeerd het huis op te blazen. die molotov cocktail zou misschien wel de druppel kunnen zijn geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou dat uiteraard alleen bij users van boven de rivieren doen
[..]
Zou je wel een uitzondering voorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou dat uiteraard alleen bij users van boven de rivieren doen
[..]
eh wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedankt. mn buurman heeft al 2x geprobeerd het huis op te blazen. die molotov cocktail zou misschien wel de druppel kunnen zijn geweest
jepquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
eh wtf![]()
zo'n mongool die issues heeft en dan de gaskraan opendraait of wat
was bij mij in de straat in eindhoven ook een keer, snap echt niet wat die mensen bezieltquote:
ach ja, zn 2de poging was in zoverre succesvol dat er geen 3de zal volgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
was bij mij in de straat in eindhoven ook een keer, snap echt niet wat die mensen bezielt
lekker je halve buurt meenemen de dood in als het echt de lucht in gaat
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, zn 2de poging was in zoverre succesvol dat er geen 3de zal volgen.
nu benieuwd wie mijn nieuwe buren worden
dat is makkelijker dan vooraf reviews van anderen te lezenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:12 schreef hoink581 het volgende:
Braddie waarom koop je steeds matige producten om er vervolgens over te zeiken dat het matig is?
"Prima statiefje maar eigenlijk is hij kut". Goh, een statief van 45 euro is kut?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:13 schreef gianni61 het volgende:
dat is makkelijker dan vooraf reviews van anderen te lezen
mijn statief was nog minder. die doet het primaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Prima statiefje maar eigenlijk is hij kut". Goh, een statief van 45 euro is kut?
Waar had je die vandaan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:15 schreef gianni61 het volgende:
mijn statief was nog minder. die doet het prima
Deadprez, pls don't get me started.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef deadprez het volgende:
wat kan er in godsnaam niet goed zijn aan een statief
een willekeurige camerawinkelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waar had je die vandaan?
[..]
Deadprez, pls don't get me started.
oh ok excuusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef hoink581 het volgende:
Deadprez, pls don't get me started.
Misschien heeft het ding parkinson.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef deadprez het volgende:
hehehehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien heeft het ding parkinson.
wat de fackquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste goede statieven (voor lichte videocamera's) beginnen pas bij 1K.
Roep homofobie dan komt alles weer goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef Etsu het volgende:
Pharkus verwijderde m'n post.
Ik ga even huilen.
Moet je dat speciaal aankondigen? Dat is toch je basis emotie?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef Etsu het volgende:
Pharkus verwijderde m'n post.
Ik ga even huilen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je dat speciaal aankondigen? Dat is toch je basis emotie?
Moet je speciaal op mij reageren?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je dat speciaal aankondigen? Dat is toch je basis emotie?
Homofobiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Roep homofobie dan komt alles weer goed.
Nu komt alles weer goed, dat zegt hij toch net.quote:
Ik voel me niet goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nu komt alles weer goed, dat zegt hij toch net.
Nu voelen mensen zich genoodzaakt om je kant te kiezen, al die policors hier.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu voelen mensen zich genoodzaakt om je kant te kiezen, al die policors hier.
ik gebruik hem dan ook alleen voor een fotocameraquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste goede statieven (voor lichte videocamera's) beginnen pas bij 1K.
jij hebt nog nooit met camera apparatuur gewerkt he?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef deadprez het volgende:
neequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit met camera apparatuur gewerkt he?
Dat is niet de prijs van een hama star 62 of wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:21 schreef gianni61 het volgende:
ik gebruik hem dan ook alleen voor een fotocamera
ik zie trouwens dat ik gelogen heb. dat ding kost 120 euro. in mijn herinnering was het echt maar 30 euro ofzo
nee, een velbon sherpa 5370quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is niet de prijs van een hama star 62 of wel?
yoloquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:23 schreef deadprez het volgende:
eh ik had net een blikje bier recht naast de aceton met eruitgefilterde zooi staan
kan ik dat nog drinken nu of is die aceton daar misschien op een of andere manier ingekomen tijdens het verdampen en zo?
Je hebt vast wel slechtere dingen in je lichaam gestopt, gewoon doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:23 schreef deadprez het volgende:
eh ik had net een blikje bier recht naast de aceton met eruitgefilterde zooi staan
kan ik dat nog drinken nu of is die aceton daar misschien op een of andere manier ingekomen tijdens het verdampen en zo?
Kun je gewoon drinken. Aceton is zo vluchtig dat het gewoon verwaait.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:23 schreef deadprez het volgende:
Aight thanks, dat leek me ook alquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun je gewoon drinken. Aceton is zo vluchtig dat het gewoon verwaait.
dat doen pinda's ook niet. Genoeg slachtoffers.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:25 schreef deadprez het volgende:
het smaakt niet alsof ik nu doodga iig
ja, goed puntquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dat doen pinda's ook niet. Genoeg slachtoffers.
cyanide merk je ook pas wat later als het goed gemengd is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
rip, voel met je meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dat mag je nieuwe beste vriend catkiller doenquote:
daar hebben we dus een miningsverschilquote:
en daar nietquote:
haha nieuw? Gaan way back hoor, van toen ik op campus nog chickies voor hem moest regelenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat mag je nieuwe beste vriend catkiller doen
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha nieuw? Gaan way back hoor, van toen ik op campus nog chickies voor hem moest regelen
Bietje amoniak smaak. Nohommo tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
toen waz in de bek pissen voor ontgroening nog normaalste zaak vd wereld. Pussies tegenwoordig durven niks
rtquote:
Via het pad van krokodillentranen.quote:
hij post hier al sinds gister gwn mee weeniequote:
hahah ja snap wel altijd lullig als de dames enkel voor mij gingen maar np man vergeet inze eerste homoervaring nooit meerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Haha mijn nieuwe beste vriend zit een beetje te dollen hoor, is niet waar.
Stop pls, straks gaat Etsu mij stalken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahah ja snap wel altijd lullig als de dames enkel voor mij gingen maar np man vergeet inze eerste homoervaring nooit meer
ojaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stop pls, straks gaat Etsu mij stalken.
heyquote:
Het is warm oke. Sorry hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
Ik rook jouw penetrante lichaamsgeur door het beeldscherm heen.
echt waar, niks van gemerktquote:
Valt best mee he Nielsquote:
je kunt ook te ver gaan, he snotjongquote:
Hoi Frank.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, hier zijn de laatste der Mohik KLB SC'ers te vinden.
FRANKquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Frankquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
ja, maar ik zou graag weer terug naar klb willenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
FRANK
red ons uit ONZ alsjeblieft
HET MAAKT GEWOON UIT OKEquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Etsu het volgende:
Stel jullie aan zegONZ of KLB, wat maakt het uit? Het subforum is anders, verder is alles zelfde.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Catkiller het volgende:
Ach, uiteindelijk maakt het weinig uit. Alleen die zure trekpop Aber past helemaal in KLB, de rest is wat positiever.
roze vlaflip kan niet in klb postenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Etsu het volgende:
Stel jullie aan zegONZ of KLB, wat maakt het uit? Het subforum is anders, verder is alles zelfde.
echt neppe klb'er ben jij dat je dat niet snapt :squote:
Dat is op zich al wel een goede reden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
roze vlaflip kan niet in klb posten
Eén punt voor gianni.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ja dus, dan post hij wel onder HPLC of VK.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
Ha, onze foreign student.quote:
We zijn er over bezig. Of, gezien we nog in de kantooruren zitten, we voeren er een bilateraaltje over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
FRANK
red ons uit ONZ alsjeblieft
Ha, ama.quote:
Je bent zo te zien niet de enige.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik zou graag weer terug naar klb willen
Ja, ik weet nog steeds niet wat er nou precies gebeurd is buiten de algemene shit die in fb besproken is, maar iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
We zijn er over bezig. Of, gezien we nog in de kantooruren zitten, we voeren er een bilateraaltje over.
Maar het is allemaal wel weer jammer natuurlijk.
Het is allemaal uit de klauwen geëscaleerd. Zijn al goede posts over in FB, dus ik zal herhalingen besparen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog steeds niet wat er nou precies gebeurd is buiten de algemene shit die in fb besproken is, maar idd
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe sneller je ingrijpt als de stront de schijt de ventilator dreigt te raken, des te minder de kans op een kamer vol strontspetters.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe sneller je ingrijpt als de stront de schijt de ventilator dreigt te raken, des te minder de kans op een kamer vol strontspetters.
Yeh, eensquote:Dat werkt twee kanten natuurlijk, want dat geklooi is om te beginnen al nergens voor nodig.
Nice, dan heeft dit alles toch ook nog een positieve kant gehadquote:Maar goed, ik ga zelf ook meer overdag aanwezig zijn, gebruik mijn mobiel immers toch al voor alles behalve FOK! dus dat laatste kan er ook wel bij. Ik kom zelf ook overdag's wat meer bomen tussen werk door.
KLB SC gaat wel weer open.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar wie moeten ik en CK uit elkaar trekken om weer klb sc nieuw leven in te blazen dan?
zou wel kiezen om of stront of schijt te gebruiken en niet allebeiquote:
Ja ik las het ook netquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel kiezen om of stront of schijt te gebruiken en niet allebei
Ja, ik gooi het gewoon op de hitte.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is ook alweer afhankelijk van de verdere context van de conversatie en het gezelschap waarin je je begeeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stront op een hittebron gooien is echt niet bevorderlijk voor de stankquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik gooi het gewoon op de hitte.
Eventjes geduld, jullie horen vanzelf spoedig hoe of wat we gaan doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar wie moeten ik en CK uit elkaar trekken om weer klb sc nieuw leven in te blazen dan?
spannendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eventjes geduld, jullie horen vanzelf spoedig hoe of wat we gaan doen.
Wel goed tegen de muggen heb ik mij ooit eens laten vertellen toen ik zo'n survivalprogramma zat te kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stront op een hittebron gooien is echt niet bevorderlijk voor de stank
hmm, dus door gewoon een dampende hoop in je slaapkamer te leggen, zou je snachts niet gestoken worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel goed tegen de muggen heb ik mij ooit eens laten vertellen toen ik zo'n survivalprogramma zat te kijken.
jij weet toch wel dat we niet grote boze pestkoppen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eventjes geduld, jullie horen vanzelf spoedig hoe of wat we gaan doen.
alleen etsu, dat is echt een gemenerdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij weet toch wel dat we niet grote boze pestkoppen zijn
Dat weet ik niet alleen, dat weet iedereen wel hoor. Maar tegelijkertijd kunnen mensen elkaar wel lekker opruien natuurlijk en dan krijg je een beetje zoiets zoals gisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor die tocht met dit weer Frank!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet alleen, dat weet iedereen wel hoor. Maar tegelijkertijd kunnen mensen elkaar wel lekker opruien natuurlijk en dan krijg je een beetje zoiets zoals gisteren.
Godverdommequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor die tocht met dit weer Frank!
hou je bek joh, zeiklulquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mij beetje zien als seksobjectquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen etsu, dat is echt een gemenerd
echt he. die hzaw en ck smeren de hele tijd ongemerkt een beetje stront aan die ventilator en doen dan verontwaardigt als iemand de stekker in het stopcontact steektquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet alleen, dat weet iedereen wel hoor. Maar tegelijkertijd kunnen mensen elkaar wel lekker opruien natuurlijk en dan krijg je een beetje zoiets zoals gisteren.
eensquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen etsu, dat is echt een gemenerd
Daar ontkom je niet altijd aan als je wat aan me vraagt, dat weet je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor die tocht met dit weer Frank!
Dan willen we nog steeds wel iemand uit elkaar trekken hoor.quote:
denk dat etsu daar wel voor open staatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan willen we nog steeds wel iemand uit elkaar trekken hoor.
lol, ff lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey niels heb jij geen tips voor fylax
ONZ / hoe spreek ik een meisje aan op t strand
Ja die wil alleen maar uitdelen en niet incasseren, zo werkt het dus mooi niet bij ons.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat etsu daar wel voor open staat
Dan slaap je zeker vannacht niet? Op zich niet eens zo'n verkeerd idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:29 schreef Drug het volgende:
heftig genapt goddamn. en wakker worden is als de heftigste drugservaring ooit. beetje buitenaards nu nog
yo frankquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allemaal uit de klauwen geëscaleerd. Zijn al goede posts over in FB, dus ik zal herhalingen besparen.
Wat wel een streven is, is meer aanwezig zijn. Hoe sneller je ingrijpt als de stront de schijt de ventilator dreigt te raken, des te minder de kans op een kamer vol strontspetters. Dat werkt twee kanten natuurlijk, want dat geklooi is om te beginnen al nergens voor nodig.
Maar goed, ik ga zelf ook meer overdag aanwezig zijn, gebruik mijn mobiel immers toch al voor alles behalve FOK! dus dat laatste kan er ook wel bij. Ik kom zelf ook overdag's wat meer bomen tussen werk door.
Wat een prachtig episteltje zag ik trouwens van jou (en anderen) voorbij komen. Dat is zeker tevens de reden dat je nu pas uit een diepe slaap ontwaakt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:35 schreef Drug het volgende:
[..]
yo frank
ok ik zal ook proberen meer aanwezig te zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan slaap je zeker vannacht niet? Op zich niet eens zo'n verkeerd idee.
haha ahwwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een prachtig episteltje zag ik trouwens van jou (en anderen) voorbij komen. Dat is zeker tevens de reden dat je nu pas uit een diepe slaap ontwaakt?
oh dat komt goed uitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:38 schreef Drug het volgende:
zal vannacht wel weer wakker blijven ja,
zegt niet eens iets over m'n soepjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moest wel grinniken om die stront ventilator
ewaquote:
ahw sry poepje, zag er lekker uit maar voelde me schuldig dat ik je geen creaties stuurdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:54 schreef Drug het volgende:
[..]
zegt niet eens iets over m'n soepje
beetje jammer dat je zo distant bent geworden mjah
o ja dat kan. je maakt eerst gewoon de foto. dan klik je op die > rechtsonder en kom je in je vriendenlijst. in die vriendenlijst kun je dan aanklikken wie je wil sturenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw sry poepje, zag er lekker uit maar voelde me schuldig dat ik je geen creaties stuurde
Kun je via snapchat ook foto's sturen naar 1 iemand dsn wil ik wel wat sturen maar weenie hoe dat moet
ja i know maar gwn foto, oude uit album, dus niet nieuwe makenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:58 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dat kan. je maakt eerst gewoon de foto. dan klik je op die > rechtsonder en kom je in je vriendenlijst. in die vriendenlijst kun je dan aanklikken wie je wil sturen
Jeetje, wat een luxe. Dan een maandje of twee en dan heb je alweer herfstvakantie geloof ik he?quote:
wel verder met iets? of nieuwe?quote:
ja dan ga je naar gesprekken en tik je gesprek met mij aan. linksonder zie je dan icoontje om afbeeldingen uit je library toe te voegenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja i know maar gwn foto, oude uit album, dus niet nieuwe maken
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/herfstvakantie-2016.htmlquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een luxe. Dan een maandje of twee en dan heb je alweer herfstvakantie geloof ik he?
Tweede jaar Facilitair Medewerker niveau 2quote:
Ik had het persoonlijk afgekort met RA.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:03 schreef Kurovski het volgende:
We pieken vandaag weer net als gisteren op 32 graden lijkt het.
[ afbeelding ]
EHRD is Rotterdam Airport.
Ja, maar veel mensen denken dat er, net zoals op het vmbo, veel domme mensen zittenquote:
haha keihard gedisst skklquote:
vlgns mij geluktquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:05 schreef Drug het volgende:
[..]
wel verder met iets? of nieuwe?
[..]
ja dan ga je naar gesprekken en tik je gesprek met mij aan. linksonder zie je dan icoontje om afbeeldingen uit je library toe te voegen
EHRD is de ICAO-code. (International Civil Aviation Organisation)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het persoonlijk afgekort met RA.
Die zitten er in het hoger onderwijs anders ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:07 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen denken dat er, net zoals op het vmbo, veel domme mensen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |