echt waar, niks van gemerktquote:
Valt best mee he Nielsquote:
je kunt ook te ver gaan, he snotjongquote:
Hoi Frank.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, hier zijn de laatste der Mohik KLB SC'ers te vinden.
FRANKquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Frankquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
ja, maar ik zou graag weer terug naar klb willenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
FRANK
red ons uit ONZ alsjeblieft
HET MAAKT GEWOON UIT OKEquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Etsu het volgende:
Stel jullie aan zegONZ of KLB, wat maakt het uit? Het subforum is anders, verder is alles zelfde.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Catkiller het volgende:
Ach, uiteindelijk maakt het weinig uit. Alleen die zure trekpop Aber past helemaal in KLB, de rest is wat positiever.
roze vlaflip kan niet in klb postenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Etsu het volgende:
Stel jullie aan zegONZ of KLB, wat maakt het uit? Het subforum is anders, verder is alles zelfde.
echt neppe klb'er ben jij dat je dat niet snapt :squote:
Dat is op zich al wel een goede reden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
roze vlaflip kan niet in klb posten
Eén punt voor gianni.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ja dus, dan post hij wel onder HPLC of VK.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
Ha, onze foreign student.quote:
We zijn er over bezig. Of, gezien we nog in de kantooruren zitten, we voeren er een bilateraaltje over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
FRANK
red ons uit ONZ alsjeblieft
Ha, ama.quote:
Je bent zo te zien niet de enige.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik zou graag weer terug naar klb willen
Ja, ik weet nog steeds niet wat er nou precies gebeurd is buiten de algemene shit die in fb besproken is, maar iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
We zijn er over bezig. Of, gezien we nog in de kantooruren zitten, we voeren er een bilateraaltje over.
Maar het is allemaal wel weer jammer natuurlijk.
Het is allemaal uit de klauwen geëscaleerd. Zijn al goede posts over in FB, dus ik zal herhalingen besparen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog steeds niet wat er nou precies gebeurd is buiten de algemene shit die in fb besproken is, maar idd
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe sneller je ingrijpt als de stront de schijt de ventilator dreigt te raken, des te minder de kans op een kamer vol strontspetters.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe sneller je ingrijpt als de stront de schijt de ventilator dreigt te raken, des te minder de kans op een kamer vol strontspetters.
Yeh, eensquote:Dat werkt twee kanten natuurlijk, want dat geklooi is om te beginnen al nergens voor nodig.
Nice, dan heeft dit alles toch ook nog een positieve kant gehadquote:Maar goed, ik ga zelf ook meer overdag aanwezig zijn, gebruik mijn mobiel immers toch al voor alles behalve FOK! dus dat laatste kan er ook wel bij. Ik kom zelf ook overdag's wat meer bomen tussen werk door.
KLB SC gaat wel weer open.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar wie moeten ik en CK uit elkaar trekken om weer klb sc nieuw leven in te blazen dan?
zou wel kiezen om of stront of schijt te gebruiken en niet allebeiquote:
Ja ik las het ook netquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel kiezen om of stront of schijt te gebruiken en niet allebei
Ja, ik gooi het gewoon op de hitte.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is ook alweer afhankelijk van de verdere context van de conversatie en het gezelschap waarin je je begeeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stront op een hittebron gooien is echt niet bevorderlijk voor de stankquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik gooi het gewoon op de hitte.
Eventjes geduld, jullie horen vanzelf spoedig hoe of wat we gaan doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar wie moeten ik en CK uit elkaar trekken om weer klb sc nieuw leven in te blazen dan?
spannendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eventjes geduld, jullie horen vanzelf spoedig hoe of wat we gaan doen.
Wel goed tegen de muggen heb ik mij ooit eens laten vertellen toen ik zo'n survivalprogramma zat te kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stront op een hittebron gooien is echt niet bevorderlijk voor de stank
hmm, dus door gewoon een dampende hoop in je slaapkamer te leggen, zou je snachts niet gestoken worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel goed tegen de muggen heb ik mij ooit eens laten vertellen toen ik zo'n survivalprogramma zat te kijken.
jij weet toch wel dat we niet grote boze pestkoppen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eventjes geduld, jullie horen vanzelf spoedig hoe of wat we gaan doen.
alleen etsu, dat is echt een gemenerdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij weet toch wel dat we niet grote boze pestkoppen zijn
Dat weet ik niet alleen, dat weet iedereen wel hoor. Maar tegelijkertijd kunnen mensen elkaar wel lekker opruien natuurlijk en dan krijg je een beetje zoiets zoals gisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor die tocht met dit weer Frank!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet alleen, dat weet iedereen wel hoor. Maar tegelijkertijd kunnen mensen elkaar wel lekker opruien natuurlijk en dan krijg je een beetje zoiets zoals gisteren.
Godverdommequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor die tocht met dit weer Frank!
hou je bek joh, zeiklulquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mij beetje zien als seksobjectquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen etsu, dat is echt een gemenerd
echt he. die hzaw en ck smeren de hele tijd ongemerkt een beetje stront aan die ventilator en doen dan verontwaardigt als iemand de stekker in het stopcontact steektquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet alleen, dat weet iedereen wel hoor. Maar tegelijkertijd kunnen mensen elkaar wel lekker opruien natuurlijk en dan krijg je een beetje zoiets zoals gisteren.
eensquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen etsu, dat is echt een gemenerd
Daar ontkom je niet altijd aan als je wat aan me vraagt, dat weet je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor die tocht met dit weer Frank!
Dan willen we nog steeds wel iemand uit elkaar trekken hoor.quote:
denk dat etsu daar wel voor open staatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan willen we nog steeds wel iemand uit elkaar trekken hoor.
lol, ff lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey niels heb jij geen tips voor fylax
ONZ / hoe spreek ik een meisje aan op t strand
Ja die wil alleen maar uitdelen en niet incasseren, zo werkt het dus mooi niet bij ons.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat etsu daar wel voor open staat
Dan slaap je zeker vannacht niet? Op zich niet eens zo'n verkeerd idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:29 schreef Drug het volgende:
heftig genapt goddamn. en wakker worden is als de heftigste drugservaring ooit. beetje buitenaards nu nog
yo frankquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allemaal uit de klauwen geëscaleerd. Zijn al goede posts over in FB, dus ik zal herhalingen besparen.
Wat wel een streven is, is meer aanwezig zijn. Hoe sneller je ingrijpt als de stront de schijt de ventilator dreigt te raken, des te minder de kans op een kamer vol strontspetters. Dat werkt twee kanten natuurlijk, want dat geklooi is om te beginnen al nergens voor nodig.
Maar goed, ik ga zelf ook meer overdag aanwezig zijn, gebruik mijn mobiel immers toch al voor alles behalve FOK! dus dat laatste kan er ook wel bij. Ik kom zelf ook overdag's wat meer bomen tussen werk door.
Wat een prachtig episteltje zag ik trouwens van jou (en anderen) voorbij komen. Dat is zeker tevens de reden dat je nu pas uit een diepe slaap ontwaakt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:35 schreef Drug het volgende:
[..]
yo frank
ok ik zal ook proberen meer aanwezig te zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan slaap je zeker vannacht niet? Op zich niet eens zo'n verkeerd idee.
haha ahwwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een prachtig episteltje zag ik trouwens van jou (en anderen) voorbij komen. Dat is zeker tevens de reden dat je nu pas uit een diepe slaap ontwaakt?
oh dat komt goed uitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:38 schreef Drug het volgende:
zal vannacht wel weer wakker blijven ja,
zegt niet eens iets over m'n soepjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moest wel grinniken om die stront ventilator
ewaquote:
ahw sry poepje, zag er lekker uit maar voelde me schuldig dat ik je geen creaties stuurdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:54 schreef Drug het volgende:
[..]
zegt niet eens iets over m'n soepje
beetje jammer dat je zo distant bent geworden mjah
o ja dat kan. je maakt eerst gewoon de foto. dan klik je op die > rechtsonder en kom je in je vriendenlijst. in die vriendenlijst kun je dan aanklikken wie je wil sturenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw sry poepje, zag er lekker uit maar voelde me schuldig dat ik je geen creaties stuurde
Kun je via snapchat ook foto's sturen naar 1 iemand dsn wil ik wel wat sturen maar weenie hoe dat moet
ja i know maar gwn foto, oude uit album, dus niet nieuwe makenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:58 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dat kan. je maakt eerst gewoon de foto. dan klik je op die > rechtsonder en kom je in je vriendenlijst. in die vriendenlijst kun je dan aanklikken wie je wil sturen
Jeetje, wat een luxe. Dan een maandje of twee en dan heb je alweer herfstvakantie geloof ik he?quote:
wel verder met iets? of nieuwe?quote:
ja dan ga je naar gesprekken en tik je gesprek met mij aan. linksonder zie je dan icoontje om afbeeldingen uit je library toe te voegenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja i know maar gwn foto, oude uit album, dus niet nieuwe maken
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/herfstvakantie-2016.htmlquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een luxe. Dan een maandje of twee en dan heb je alweer herfstvakantie geloof ik he?
Tweede jaar Facilitair Medewerker niveau 2quote:
Ik had het persoonlijk afgekort met RA.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:03 schreef Kurovski het volgende:
We pieken vandaag weer net als gisteren op 32 graden lijkt het.
[ afbeelding ]
EHRD is Rotterdam Airport.
Ja, maar veel mensen denken dat er, net zoals op het vmbo, veel domme mensen zittenquote:
haha keihard gedisst skklquote:
vlgns mij geluktquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:05 schreef Drug het volgende:
[..]
wel verder met iets? of nieuwe?
[..]
ja dan ga je naar gesprekken en tik je gesprek met mij aan. linksonder zie je dan icoontje om afbeeldingen uit je library toe te voegen
EHRD is de ICAO-code. (International Civil Aviation Organisation)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het persoonlijk afgekort met RA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |