quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou haar gewoon lekker met rust laten.
Nee ben met mn moederquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:44 schreef Pharkus het volgende:
Ben je alleen? Vroeger ging ik altijd met wat vrienden balletje trappen en vanzelf kwam zo'n bal wel bij een paar meisjes, praatje maken, dit dat zus zo. En als het niks werd gewoon weer lekker verder ballen.
Ja dan sluit ik me even aan bij de rest.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dan sluit ik me even aan bij de rest.
Eerst foto's maken met je mobiel of het echt zo een kanjer is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:41 schreef Fylax het volgende:
ja fylax is nu pp t strand (met normale kleren, echte FOK!ker) maar er zit dus een leuk knap 8,5/10 meisje naast me (vgm 14-15) maar heb geen idee wat ik tegen haar zou moeten zeggen.
ze is met 2 vriendinnen dus datcis wel awkward
hebben wat PUA's tips?
dat heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Eerst foto's maken met je mobiel of het echt zo een kanjer is.
Ja kijk als je nu een zwembroek aan had gehad, had je ook het water in kunnen gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Fylax het volgende:
Ze springt nu het water in, ze is gruwelijk nat
Ben geen bepaalde andere user.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef rmrt2010 het volgende:
Oh en. waarom zie ik dan geen beeld?
Ja.. Niet op voorbereid, maar ik kom dan normaal ook nooit op het strandquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja kijk als je nu een zwembroek aan had gehad, had je ook het water in kunnen gaan.
Zeg gewoon dat ze je kachel aanmaakt..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Fylax het volgende:
Ze springt nu het water in, ze is gruwelijk nat
Sowieso heb je waarschijnlijk geen sigaren om bij haar te leggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |