quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zou haar gewoon lekker met rust laten.
Nee ben met mn moederquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:44 schreef Pharkus het volgende:
Ben je alleen? Vroeger ging ik altijd met wat vrienden balletje trappen en vanzelf kwam zo'n bal wel bij een paar meisjes, praatje maken, dit dat zus zo. En als het niks werd gewoon weer lekker verder ballen.
Ja dan sluit ik me even aan bij de rest.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dan sluit ik me even aan bij de rest.
Eerst foto's maken met je mobiel of het echt zo een kanjer is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:41 schreef Fylax het volgende:
ja fylax is nu pp t strand (met normale kleren, echte FOK!ker) maar er zit dus een leuk knap 8,5/10 meisje naast me (vgm 14-15) maar heb geen idee wat ik tegen haar zou moeten zeggen.
ze is met 2 vriendinnen dus datcis wel awkward
hebben wat PUA's tips?
dat heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Eerst foto's maken met je mobiel of het echt zo een kanjer is.
Ja kijk als je nu een zwembroek aan had gehad, had je ook het water in kunnen gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Fylax het volgende:
Ze springt nu het water in, ze is gruwelijk nat
Ben geen bepaalde andere user.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef rmrt2010 het volgende:
Oh en. waarom zie ik dan geen beeld?
Ja.. Niet op voorbereid, maar ik kom dan normaal ook nooit op het strandquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja kijk als je nu een zwembroek aan had gehad, had je ook het water in kunnen gaan.
Zeg gewoon dat ze je kachel aanmaakt..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Fylax het volgende:
Sowieso heb je waarschijnlijk geen sigaren om bij haar te leggen.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso heb je waarschijnlijk geen sigaren om bij haar te leggen.
Mocht je ooit naar een zwembad gaan. Een zwembroek is daar vaak verplicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.. Niet op voorbereid, maar ik kom dan normaal ook nooit op het strand
Haha. ja, zal je zien dat de TS een Michael Jackson stem heeft. Nee, dat scoort.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef hoink581 het volgende:
Voordat je haar aanspreek zou ik eerst even oefenen hoe een echte mannenstem klinkt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mocht je ooit naar een zwembad gaan. Een zwembroek is daar vaak verplicht.
haha deze man luisterde geen fylax fridayquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef rmrt2010 het volgende:
Haha. ja, zal je zien dat de TS een Michael Jackson stem heeft. Nee, dat scoort.
Fylax nog nooit gehoord hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef rmrt2010 het volgende:
Haha. ja, zal je zien dat de TS een Michael Jackson stem heeft. Nee, dat scoort.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Ik denk dat je last hebt van een zonnesteek en het gewoon verzint en op je zolderkamer zit.
Je moeder?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Fylax het volgende:
heb jij al eens een vriendinnetje gehad ondertussen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:54 schreef PausNicolaas het volgende:
je had toch al een vriendin of is dat alweer uit?
die heeft me verlatwnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:54 schreef PausNicolaas het volgende:
je had toch al een vriendin of is dat alweer uit?
gast ik kom hier nooit ik weet dat soort shit nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schoenen en sokken aan op het strand
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
gast ik kom hier nooit ik weet dat soort shit niet
voortaan ff tutorial opzoeken op youtubequote:
HAHAHHAquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
"hey wat zit die jongen daar, ja die rare met die lange broek en schoenen, de hele tijd creepy te staren"
"ja weenie zag hem net ook al met zn telefoon zitten kloten volgens mij zat hij foto's te maken iew"
gewoon stiekem beetje aftrekken dat ze t net kan zien. Dat vinden ze leuk. Ik heb laatst een filmpje gezien waar een kerel dat deed en dat ie er later overheen mocht. Succes! En groetjes aan je moeder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef Fylax het volgende:
Vollgens mij wees een vriendin van dr naar me
fuck
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Kan je niet vragen of je moeder een kuil graaft zodat je je kan verstoppen?quote:
Zit je nou echt de hele tijd naar die chicks te staren?quote:
Wat moet je anders doen op het strand?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit je nou echt de hele tijd naar die chicks te staren?
Nou ja, niks in dit geval. Naar huis gaan en de volgende keer met matties en een zwembroek gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen op het strand?
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je hem dit niet wat eerder kunnen vertellen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon even lachen naar het meisje dat je het leukste vindt. Als ze terug lacht kun je een gesprekje beginnen.
Ik zit nu achter haar dus gaat lastigerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon even lachen naar het meisje dat je het leukste vindt. Als ze terug lacht kun je een gesprekje beginnen.
Ik lees het pas net!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je hem dit niet wat eerder kunnen vertellen?
"Hey ik zie dat je je al een tijdje niet meer heb ingesmeerd, zal ik even helpen?"quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef Fylax het volgende:
Ik zou haar wel willen insmeren met zonnebrandcreme
Dit valt eventueel te combineren met het net zichtbaar masturberen voor optimaal effect.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef Fylax het volgende:
Ik zou haar wel willen insmeren met zonnebrandcreme
Dan kun je even naar het water lopen en als je daar een beetje hebt gekeken op de terugweg naar haar lachen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zit nu achter haar dus gaat lastiger
Ik ben 17 en lijk 12, ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:23 schreef CrashO het volgende:
Was jij niet bijna 18 intussen? Wat moet je met een 14 jarige
Maar ik heb dus geen zwemkleding aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kun je even naar het water lopen en als je daar een beetje hebt gekeken op de terugweg naar haar lachen.
wat doe je op het strand danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik heb dus geen zwemkleding aan
Zelfde mentaliteit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:23 schreef CrashO het volgende:
Was jij niet bijna 18 intussen? Wat moet je met een 14 jarige
Hoi,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben 17 en lijk 12, ik zie geen probleem.
Dat geeft toch niks? Kun je tot het water lopen en beetje kijken naar de zee en dan op de terugweg beetje nonchalant doen en naar haar lachen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik heb dus geen zwemkleding aan
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi,
Mijn naam is Ad en ik ben 53 jaar.
Ik lijk 13 qua gedrag, en het is dan ook prima om meisjes van 11 aan te spreken.
Gr Ad
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi,
Ik lijk 13 qua gedrag, en het is dan ook prima om meisjes van 11 aan te spreken.
Gr Ad
Hardop gelachenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi,
Gr Ad
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit valt eventueel te combineren met het net zichtbaar masturberen voor optimaal effect.
srs hou op hoorquote:
Ik troll nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs hou op hoor
no offense maar ik ga stuk hier
heeft je moeder wel zwemkleding aanquote:
Nou 't is gewoon een leuk nummertje (met grappige taalfouten), dat (op 1:12) een stukje AAN DE ZEE speelt.quote:Waarom dát nummer in mozeskriebelsnaam?!?
vergeet de foto's niet, maar daar is nog een kans dat dat niemand is opgevallenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha in gewone kleding naar het strand. En dan schoenen en sokken aanhouden.
Je maakt vast een goede indruk ja.
JA GASTquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha in gewone kleding naar het strand. En dan schoenen en sokken aanhouden.
Je maakt vast een goede indruk ja.
ik doe dat onopvallendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
vergeet de foto's niet, maar daar is nog een kans dat dat niemand is opgevallen
Je vergist je met Dima.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Durf je niet in blote bast en zwembroek.quote:
nee blijkbaar nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |