quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso heb je waarschijnlijk geen sigaren om bij haar te leggen.
Mocht je ooit naar een zwembad gaan. Een zwembroek is daar vaak verplicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.. Niet op voorbereid, maar ik kom dan normaal ook nooit op het strand
Haha. ja, zal je zien dat de TS een Michael Jackson stem heeft. Nee, dat scoort.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef hoink581 het volgende:
Voordat je haar aanspreek zou ik eerst even oefenen hoe een echte mannenstem klinkt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mocht je ooit naar een zwembad gaan. Een zwembroek is daar vaak verplicht.
haha deze man luisterde geen fylax fridayquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef rmrt2010 het volgende:
Haha. ja, zal je zien dat de TS een Michael Jackson stem heeft. Nee, dat scoort.
Fylax nog nooit gehoord hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef rmrt2010 het volgende:
Haha. ja, zal je zien dat de TS een Michael Jackson stem heeft. Nee, dat scoort.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Ik denk dat je last hebt van een zonnesteek en het gewoon verzint en op je zolderkamer zit.
Je moeder?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Fylax het volgende:
Ze springt nu het water in, ze is gruwelijk nat
heb jij al eens een vriendinnetje gehad ondertussen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:54 schreef PausNicolaas het volgende:
je had toch al een vriendin of is dat alweer uit?
die heeft me verlatwnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:54 schreef PausNicolaas het volgende:
je had toch al een vriendin of is dat alweer uit?
gast ik kom hier nooit ik weet dat soort shit nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schoenen en sokken aan op het strand
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
gast ik kom hier nooit ik weet dat soort shit niet
voortaan ff tutorial opzoeken op youtubequote:
HAHAHHAquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
"hey wat zit die jongen daar, ja die rare met die lange broek en schoenen, de hele tijd creepy te staren"
"ja weenie zag hem net ook al met zn telefoon zitten kloten volgens mij zat hij foto's te maken iew"
gewoon stiekem beetje aftrekken dat ze t net kan zien. Dat vinden ze leuk. Ik heb laatst een filmpje gezien waar een kerel dat deed en dat ie er later overheen mocht. Succes! En groetjes aan je moeder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef Fylax het volgende:
Vollgens mij wees een vriendin van dr naar me
fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |