Dan willen we nog steeds wel iemand uit elkaar trekken hoor.quote:
denk dat etsu daar wel voor open staatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan willen we nog steeds wel iemand uit elkaar trekken hoor.
lol, ff lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey niels heb jij geen tips voor fylax
ONZ / hoe spreek ik een meisje aan op t strand
Ja die wil alleen maar uitdelen en niet incasseren, zo werkt het dus mooi niet bij ons.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat etsu daar wel voor open staat
Dan slaap je zeker vannacht niet? Op zich niet eens zo'n verkeerd idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:29 schreef Drug het volgende:
heftig genapt goddamn. en wakker worden is als de heftigste drugservaring ooit. beetje buitenaards nu nog
yo frankquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allemaal uit de klauwen geėscaleerd. Zijn al goede posts over in FB, dus ik zal herhalingen besparen.
Wat wel een streven is, is meer aanwezig zijn. Hoe sneller je ingrijpt als de stront de schijt de ventilator dreigt te raken, des te minder de kans op een kamer vol strontspetters. Dat werkt twee kanten natuurlijk, want dat geklooi is om te beginnen al nergens voor nodig.
Maar goed, ik ga zelf ook meer overdag aanwezig zijn, gebruik mijn mobiel immers toch al voor alles behalve FOK! dus dat laatste kan er ook wel bij. Ik kom zelf ook overdag's wat meer bomen tussen werk door.
Wat een prachtig episteltje zag ik trouwens van jou (en anderen) voorbij komen. Dat is zeker tevens de reden dat je nu pas uit een diepe slaap ontwaakt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:35 schreef Drug het volgende:
[..]
yo frank
ok ik zal ook proberen meer aanwezig te zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan slaap je zeker vannacht niet? Op zich niet eens zo'n verkeerd idee.
haha ahwwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een prachtig episteltje zag ik trouwens van jou (en anderen) voorbij komen. Dat is zeker tevens de reden dat je nu pas uit een diepe slaap ontwaakt?
oh dat komt goed uitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:38 schreef Drug het volgende:
zal vannacht wel weer wakker blijven ja,
zegt niet eens iets over m'n soepjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moest wel grinniken om die stront ventilator
ewaquote:
ahw sry poepje, zag er lekker uit maar voelde me schuldig dat ik je geen creaties stuurdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:54 schreef Drug het volgende:
[..]
zegt niet eens iets over m'n soepje
beetje jammer dat je zo distant bent geworden mjah
o ja dat kan. je maakt eerst gewoon de foto. dan klik je op die > rechtsonder en kom je in je vriendenlijst. in die vriendenlijst kun je dan aanklikken wie je wil sturenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw sry poepje, zag er lekker uit maar voelde me schuldig dat ik je geen creaties stuurde
Kun je via snapchat ook foto's sturen naar 1 iemand dsn wil ik wel wat sturen maar weenie hoe dat moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |