echt waar, niks van gemerktquote:
Valt best mee he Nielsquote:
je kunt ook te ver gaan, he snotjongquote:
Hoi Frank.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, hier zijn de laatste der Mohik KLB SC'ers te vinden.
FRANKquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Frankquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
ja, maar ik zou graag weer terug naar klb willenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
FRANK
red ons uit ONZ alsjeblieft
HET MAAKT GEWOON UIT OKEquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Etsu het volgende:
Stel jullie aan zegONZ of KLB, wat maakt het uit? Het subforum is anders, verder is alles zelfde.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Catkiller het volgende:
Ach, uiteindelijk maakt het weinig uit. Alleen die zure trekpop Aber past helemaal in KLB, de rest is wat positiever.
roze vlaflip kan niet in klb postenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef Etsu het volgende:
Stel jullie aan zegONZ of KLB, wat maakt het uit? Het subforum is anders, verder is alles zelfde.
echt neppe klb'er ben jij dat je dat niet snapt :squote:
Dat is op zich al wel een goede reden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
roze vlaflip kan niet in klb posten
Eén punt voor gianni.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ja dus, dan post hij wel onder HPLC of VK.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
Ha, onze foreign student.quote:
We zijn er over bezig. Of, gezien we nog in de kantooruren zitten, we voeren er een bilateraaltje over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
FRANK
red ons uit ONZ alsjeblieft
Ha, ama.quote:
Je bent zo te zien niet de enige.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik zou graag weer terug naar klb willen
Ja, ik weet nog steeds niet wat er nou precies gebeurd is buiten de algemene shit die in fb besproken is, maar iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
We zijn er over bezig. Of, gezien we nog in de kantooruren zitten, we voeren er een bilateraaltje over.
Maar het is allemaal wel weer jammer natuurlijk.
Het is allemaal uit de klauwen geëscaleerd. Zijn al goede posts over in FB, dus ik zal herhalingen besparen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog steeds niet wat er nou precies gebeurd is buiten de algemene shit die in fb besproken is, maar idd
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe sneller je ingrijpt als de stront de schijt de ventilator dreigt te raken, des te minder de kans op een kamer vol strontspetters.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe sneller je ingrijpt als de stront de schijt de ventilator dreigt te raken, des te minder de kans op een kamer vol strontspetters.
Yeh, eensquote:Dat werkt twee kanten natuurlijk, want dat geklooi is om te beginnen al nergens voor nodig.
Nice, dan heeft dit alles toch ook nog een positieve kant gehadquote:Maar goed, ik ga zelf ook meer overdag aanwezig zijn, gebruik mijn mobiel immers toch al voor alles behalve FOK! dus dat laatste kan er ook wel bij. Ik kom zelf ook overdag's wat meer bomen tussen werk door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |