rip, voel met je meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dat doen pinda's ook niet. Genoeg slachtoffers.
dat mag je nieuwe beste vriend catkiller doenquote:
haha nieuw? Gaan way back hoor, van toen ik op campus nog chickies voor hem moest regelenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat mag je nieuwe beste vriend catkiller doen
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha nieuw? Gaan way back hoor, van toen ik op campus nog chickies voor hem moest regelen
Bietje amoniak smaak. Nohommo tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
toen waz in de bek pissen voor ontgroening nog normaalste zaak vd wereld. Pussies tegenwoordig durven niks
rtquote:
Via het pad van krokodillentranen.quote:
hij post hier al sinds gister gwn mee weeniequote:
hahah ja snap wel altijd lullig als de dames enkel voor mij gingen maar np man vergeet inze eerste homoervaring nooit meerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Haha mijn nieuwe beste vriend zit een beetje te dollen hoor, is niet waar.
Stop pls, straks gaat Etsu mij stalken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahah ja snap wel altijd lullig als de dames enkel voor mij gingen maar np man vergeet inze eerste homoervaring nooit meer
ojaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stop pls, straks gaat Etsu mij stalken.
heyquote:
Het is warm oke. Sorry hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef JimmyDean het volgende:
Ik rook jouw penetrante lichaamsgeur door het beeldscherm heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |