Ik voel me niet goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nu komt alles weer goed, dat zegt hij toch net.
Nu voelen mensen zich genoodzaakt om je kant te kiezen, al die policors hier.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu voelen mensen zich genoodzaakt om je kant te kiezen, al die policors hier.
ik gebruik hem dan ook alleen voor een fotocameraquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste goede statieven (voor lichte videocamera's) beginnen pas bij 1K.
jij hebt nog nooit met camera apparatuur gewerkt he?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef deadprez het volgende:
wat kan er in godsnaam niet goed zijn aan een statief
neequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit met camera apparatuur gewerkt he?
Dat is niet de prijs van een hama star 62 of wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:21 schreef gianni61 het volgende:
ik gebruik hem dan ook alleen voor een fotocamera
ik zie trouwens dat ik gelogen heb. dat ding kost 120 euro. in mijn herinnering was het echt maar 30 euro ofzo
nee, een velbon sherpa 5370quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is niet de prijs van een hama star 62 of wel?
yoloquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:23 schreef deadprez het volgende:
eh ik had net een blikje bier recht naast de aceton met eruitgefilterde zooi staan
kan ik dat nog drinken nu of is die aceton daar misschien op een of andere manier ingekomen tijdens het verdampen en zo?
Je hebt vast wel slechtere dingen in je lichaam gestopt, gewoon doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:23 schreef deadprez het volgende:
eh ik had net een blikje bier recht naast de aceton met eruitgefilterde zooi staan
kan ik dat nog drinken nu of is die aceton daar misschien op een of andere manier ingekomen tijdens het verdampen en zo?
Kun je gewoon drinken. Aceton is zo vluchtig dat het gewoon verwaait.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:23 schreef deadprez het volgende:
Aight thanks, dat leek me ook alquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun je gewoon drinken. Aceton is zo vluchtig dat het gewoon verwaait.
dat doen pinda's ook niet. Genoeg slachtoffers.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:25 schreef deadprez het volgende:
het smaakt niet alsof ik nu doodga iig
ja, goed puntquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dat doen pinda's ook niet. Genoeg slachtoffers.
cyanide merk je ook pas wat later als het goed gemengd is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dat doen pinda's ook niet. Genoeg slachtoffers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |