ja i know maar gwn foto, oude uit album, dus niet nieuwe makenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:58 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dat kan. je maakt eerst gewoon de foto. dan klik je op die > rechtsonder en kom je in je vriendenlijst. in die vriendenlijst kun je dan aanklikken wie je wil sturen
Jeetje, wat een luxe. Dan een maandje of twee en dan heb je alweer herfstvakantie geloof ik he?quote:
wel verder met iets? of nieuwe?quote:
ja dan ga je naar gesprekken en tik je gesprek met mij aan. linksonder zie je dan icoontje om afbeeldingen uit je library toe te voegenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja i know maar gwn foto, oude uit album, dus niet nieuwe maken
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/herfstvakantie-2016.htmlquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een luxe. Dan een maandje of twee en dan heb je alweer herfstvakantie geloof ik he?
Tweede jaar Facilitair Medewerker niveau 2quote:
Ik had het persoonlijk afgekort met RA.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:03 schreef Kurovski het volgende:
We pieken vandaag weer net als gisteren op 32 graden lijkt het.
[ afbeelding ]
EHRD is Rotterdam Airport.
Ja, maar veel mensen denken dat er, net zoals op het vmbo, veel domme mensen zittenquote:
haha keihard gedisst skklquote:
vlgns mij geluktquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:05 schreef Drug het volgende:
[..]
wel verder met iets? of nieuwe?
[..]
ja dan ga je naar gesprekken en tik je gesprek met mij aan. linksonder zie je dan icoontje om afbeeldingen uit je library toe te voegen
EHRD is de ICAO-code. (International Civil Aviation Organisation)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het persoonlijk afgekort met RA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |