Ben single dus heb echt geen tipsquote:
fylax woont in een aircoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet echt perse naar buiten te gaan om door te hebben dat het warm is buiten.
Het is best wel een kleine ruimte met hele brute speakers. Mensen hebben hier ooit besloten dat het beter is voor honden om daar niet bij te zijn. Mij maakt het allemaal weinig uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dat is toch niet aan jullie om te bepalen
wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef Toto69 het volgende:
Vrouw (50) al 15 maanden zwanger
the fuuuuuck
hun gehoor is nu zo slecht als dat van mensen. Terwijl het zo'n 100(?) keer zo sterk hoort te zijn.quote:
hey maat mocht iemand zeggen dat ik je een ban aan wilde naaien om op nr 1 van FOK! te staan qua posts dan zijn dat leugens en lasterquote:
ik zou me ook wel wjllen uitkleden nu bij die meids maarrehhh ik ga niet in mn boxer rondlopenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef Etsu het volgende:
als ik een knappe jongen zou zien, zou ik me uitkleden
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:14 schreef Toto69 het volgende:
Volgens de artsen is de negerin een fantast. "U bent gewoon een dikzak", luidde de conclusie van de dokter, nadat Reeves vijf echo's had ondergaan
hahahahaha
hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:14 schreef Toto69 het volgende:
Volgens de artsen is de negerin een fantast. "U bent gewoon een dikzak", luidde de conclusie van de dokter, nadat Reeves vijf echo's had ondergaan
hahahahaha
uh? Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey maat mocht iemand zeggen dat ik je een ban aan wilde naaien om op nr 1 van FOK! te staan qua posts dan zijn dat leugens en laster
hoezo niet? ben je bang dat ze zien dat je een kleintje hebt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zou me ook wel wjllen uitkleden nu bij die meids maarrehhh ik ga niet in mn boxer rondlopen
sarcastische lach hoop ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:14 schreef Toto69 het volgende:
hahahahaha
quote:
ja wil wel snappen maar je wil nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef Etsu het volgende:
als ik een knappe jongen zou zien, zou ik me uitkleden
volgende x zeg ik wel ik schaterquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
sarcastische lach hoop ik
[..]
Djeez![]()
![]()
![]()
Stop even met die vogelsmiley. Mensen hier vinden hem irritantquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga geen wedstrijdje doen om de nr 1 plek. Daar heb ik echt geen zin in.
etsu96 bedoelde ik :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:16 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wil wel snappen maar je wil niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |