quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
mn ouders sleurde me mee naar een strandje/water en ik heb een lange broek aan!!
haha terechtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
mn ouders sleurde me mee naar een strandje/water en ik heb een lange broek aan!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]wie trekt nou in godsnaam een lange broek aan met dat weer daar
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
van rukken ook dus pas maar op ;s
quote:
Ja ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]wie trekt nou in godsnaam een lange broek aan met dat weer daar
eindelijk van jou af haha doeiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
oh blijkbaar kwam mijn oma vandaag op bezoek
doei
wat zei je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
van rukken ook dus pas maar op ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel hoorquote:
Ja laat ons maar in de steekquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
oh blijkbaar kwam mijn oma vandaag op bezoek
doei
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:08 schreef Drug het volgende:
[..]
wat zei je?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ff normaal en doe een korte broek aan
Is allemaal ouderwets gezwetsquote:
Nee want ik was al niet van plan om te gaan zwemmenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Maar aangezien het bij water is heb je een zwembroek mee neem ik aan?
Misschien wat vaker doen. Is maar een tip hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee want ik was al niet van plan om te gaan zwemmenMja ik dacht lange broek kan wel. Wist ik veel, ik kom bijna niet buiten
Voor die hond daar is het helemaal een helquote:
ja dan moet je het zelf maar weten hoor maar zeg nie dat ik je niet heb gewaarschuwd ;squote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:09 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Is allemaal ouderwets gezwets
Maar je hoeft niet echt perse naar buiten te gaan om door te hebben dat het warm is buiten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee want ik was al niet van plan om te gaan zwemmenMja ik dacht lange broek kan wel. Wist ik veel, ik kom bijna niet buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |