nee valt echt reuze mee, die gaan ook rustig uren liggen slapen voor de speakermuurquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:10 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Voor die hond daar is het helemaal een hel
Je bent vast wel de enige daar met een lange broek aan gok ik zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:10 schreef Fylax het volgende:
Mja nu schaam ik me dus wil ik het liefst naar huis
Ik dacht dat honden alles harder horen dan mensenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee valt echt reuze mee, die gaan ook rustig uren liggen slapen voor de speakermuur
Ja mja ik dacht dat t wel konquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet echt perse naar buiten te gaan om door te hebben dat het warm is buiten.
Die kan gewoon weglopen zie ik op de foto.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:10 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Voor die hond daar is het helemaal een hel
Ja..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent vast wel de enige daar met een lange broek aan gok ik zo.
ja, is ook zo volgens mij, weet ook niet hoe dat kanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:11 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik dacht dat honden alles harder horen dan mensen of zo
Bij ons zijn ze niet welkom op zaterdagavond i.v.m geluid.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, is ook zo volgens mij, weet ook niet hoe dat kan
maar in ieder kraakpand en op ieder teknofeest zijn wel een aantal honden en ik heb nog nooit gezien dat ze er ook maar enigszins last van hadden
oke sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
fylax stel je niet zo aan alsjeblieft
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze niet welkom op zaterdagavond i.v.m geluid.
Ga er een hosselenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:11 schreef Fylax het volgende:
en er zijn hier allemaal mooie meiden dus ik wil eigk gewoon naar huis nu
ja no offence hoor maar jezusquote:
heheh ff checken zoquote:
ja weet ik maar voel me zo raar nuquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja no offence hoor maar jezus
chill gewoon
Zijn allemaal halfdoof door die tyfusherrie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, is ook zo volgens mij, weet ook niet hoe dat kan
maar in ieder kraakpand en op ieder teknofeest zijn wel een aantal honden en ik heb nog nooit gezien dat ze er ook maar enigszins last van hadden
maar dat is toch niet aan jullie om te bepalenquote:
doe je zelfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja weet ik maar voel me zo raar nu
nee, dat is het vreemdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn allemaal halfdoof door die tyfusherrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |