Ja pharkus, nou hoor je het eens van een anderquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:52 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds?
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:52 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Zijn jullie hier nog steeds?
Ja ik doe mijn best. Soms gaan dingen snel soms langzaam. De vorige keer gooide ik het topic hier en in US dicht en ging uit mijn plaat. Dat schijnt ook niet de goede weg te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja pharkus, nou hoor je het eens van een ander
Die zag ik van de week bij ibood ofzo voorbij komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
zon ideapad yoga met touch screen en je helemaal achterover kn klappen
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:56 schreef Pharkus het volgende:
Ja ik doe mijn best. Soms gaan dingen snel soms langzaam. De vorige keer gooide ik het topic hier en in US dicht en ging uit mijn plaat. Dat schijnt ook niet de goede weg te zijn.
oh ja. dat was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best. Soms gaan dingen snel soms langzaam. De vorige keer gooide ik het topic hier en in US dicht en ging uit mijn plaat. Dat schijnt ook niet de goede weg te zijn.
[..]
Die zag ik van de week bij ibood ofzo voorbij komen.
was ook wel beetje begrijpelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja. dat was ik alweer vergeten
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja. dat was ik alweer vergeten
geen ideequote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
was ook wel beetje begrijpelijk
ach,er gebeurt zo veel in een half jaar. ik kan niet alles onthoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]is ook al weer een half jaar geleden of zo. Geen zin om na te kijken in mijn notes.
is toch minder erg dan met allemaal mensen op n strandquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon doen mijn buren zullen ook nie al te gelukkig zijn
mweh weeniequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
is toch minder erg dan met allemaal mensen op n strand
maartquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]is ook al weer een half jaar geleden of zo. Geen zin om na te kijken in mijn notes.
zal je mijn adres sturenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
als ik ons steeds in het gareel moest houden had ik wss al bij een aantal users een molotov cocktail naar binnen gegooid
Kennelijk mag dat vanwege de privacy niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
als ik ons steeds in het gareel moest houden had ik wss al bij een aantal users een molotov cocktail naar binnen gegooid
zou dat uiteraard alleen bij users van boven de rivieren doenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk mag dat vanwege de privacy niet.
bedankt. mn buurman heeft al 2x geprobeerd het huis op te blazen. die molotov cocktail zou misschien wel de druppel kunnen zijn geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou dat uiteraard alleen bij users van boven de rivieren doen
[..]
Zou je wel een uitzondering voorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou dat uiteraard alleen bij users van boven de rivieren doen
[..]
eh wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedankt. mn buurman heeft al 2x geprobeerd het huis op te blazen. die molotov cocktail zou misschien wel de druppel kunnen zijn geweest
jepquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
eh wtf![]()
zo'n mongool die issues heeft en dan de gaskraan opendraait of wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |