oke mamiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nu echt even naar de supermarkt. Geen ruzie maken enz als ik weg ben!
Waar is elan eigenlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:26 schreef Fylax het volgende:
Throwback naar alle ruzies tussen Etsu en Elan
denk van wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:31 schreef Fylax het volgende:
wil eigk teringharde frenchcore opzetten maar denk dat mensen dat niet zullen waarderen
Denk het welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:31 schreef Fylax het volgende:
wil eigk teringharde frenchcore opzetten maar denk dat mensen dat niet zullen waarderen
Ja die zijn wel nice, heb ik zelf ook.quote:
dan hebben jullie misschien dezelfde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja die zijn wel nice, heb ik zelf ook.
Die van mij is ook al weer 4 jaar oud, maar moet mijn baas nog gaan vertellen dat hij een nieuwe voor me moet kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hebben jullie misschien dezelfde.
mijne heeft ook een scherm en een toetsenbord, maar is verre van nice
mijne gaat al over de 6 jaar, maar begint hier en daar toch steeds meer gebreken te vertonenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die van mij is ook al weer 4 jaar oud, maar moet mijn baas nog gaan vertellen dat hij een nieuwe voor me moet kopen
gewoon doen mijn buren zullen ook nie al te gelukkig zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:31 schreef Fylax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |