is ook een filmpje van volgens mij teknival tsjechië ofzo waar de ibahesj een enorme charge of hoe heet dat uit wil voeren maar er echt honderden mensen tegenover staan die gwn niet weggaanquote:
is dit een grapquote:
hoop voor je dat je pa het ziet en je een paar flinke tikken geeftquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoop voor je dat je pa het ziet en je een paar flinke tikken geeft
creep
wowquote:
Zoek m ff ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook een filmpje van volgens mij teknival tsjechië ofzo waar de ibahesj een enorme charge of hoe heet dat uit wil voeren maar er echt honderden mensen tegenover staan die gwn niet weggaan
echt fucking epic, zo ff kijken of k hem kan vinden
En wij maar denken dat het een mini Tong was maar inmiddels ga ik twijfelen... Tong of Iwanius.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah een Iwaniusje in the making.
tonganus?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het een mini Tong was maar inmiddels ga ik twijfelen... Tong of Iwanius.
Ja daarom. Ga toch niet buiten zitten nu. Komt vanavond wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie zijn echt doorgeslagen hoor. Mussen vallen dood van het dak en je gaat de hele dag zitten fokken.
sommige mensen hebben een baan. Een rustige baan op het moment.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie zijn echt doorgeslagen hoor. Mussen vallen dood van het dak en je gaat de hele dag zitten fokken.
wat zouden we moeten doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
het is hier 23 graden en half 9, dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoek m ff ja.
Er was ook een teknival in italie, 1e keer dat de maffia opgerold was grotendeels en niet meer afgekocht kon worden.
Shitload aan gewonden, honden doodgeschoten, Ambulances komen het veld oprijden en er komt nog meer MP slaand uit stampen. Fucking bloedbad daar.
nee man ik deel dat nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah een Iwaniusje in the making.
dat je het doet is echt srs al enorm raar, echtquote:
Nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
Kreeg net een snap van Fylax met die foto
wat is datquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
maar goed, ff laatste aceton shit fixen en hopen dat ik niet flauwval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |