SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Hierna moslim trance:
Mhammed El Alami & Mehdi Belkadi - Across the Sea
Ik luister altijd ff alles snel af voordat het in de cue gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, nog nooit gedraaid.
Zoals alles tot nu toe...
Ik alleen de intro's even snel nu vanwege het 'passen' van de beats, de rest is een verrassing...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik luister altijd ff alles snel af voordat het in de cue gaat.
Skip dan ff snel door nummer met foobar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik alleen de intro's even snel nu vanwege het 'passen' van de beats, de rest is een verrassing...
Ik zat al met verbazing te luisteren!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Gigi D'agostino - You Spin Me Round
Die heeft ook een verbouw versie gedaan dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat al met verbazing te luisteren!
Duidelijk gladjes gemaakt voor de huidige generaties!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsja, wat zal ik hier eens van zeggen...
Het is al wat jaartjes oud, Gigi doet niet zo heel veel meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Duidelijk gladjes gemaakt voor de huidige generaties!
Ow had je maar een uurtje ingepland?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Gaat snel, half uurtje erbij geplakt.
Heb last van mijn oog (vuiltje of zo), dus ik moet even van moment tot moment 'kijken'....
kijk even of je het er met tranen uit kunt spoelen, proberen om aan je onderooglid te trekken zodat je gaat tranenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Gaat snel, half uurtje erbij geplakt.
Heb last van mijn oog (vuiltje of zo), dus ik moet even van moment tot moment 'kijken'....
Heb ik al geprobeerd, lenzen zijn al uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk even of je het er met tranen uit kunt spoelen, proberen om aan je onderooglid te trekken zodat je gaat tranen
Lekker!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Armani & Ghost - Airport (Original Mix)
Bon soir...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en schakelt in
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en schakelt in
Zoiets...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ben je een live-mix aan het doen, MadMaster?
Ik doelde op het live draaien van muziek, maar dan strak aan elkaar gemixtquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Live mix is een breed begrip.
Stam nog uit de draaitafel tijd maar dat thuis doen is boel gedoe en ben lui.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde op het live draaien van muziek, maar dan strak aan elkaar gemixt
Mijn Technics SL-1200 draaitafels staan ook nog steeds in de kast...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stam nog uit de draaitafel tijd maar dat thuis doen is boel gedoe en ben lui.
Het is mij een paar keer gelukt om platen te "mixen" door ze heel nauwkeurig in te starten in Mixxx, maar mijn shows bevatten te veel muzikale variatie om echt langdurige mixes te maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stam nog uit de draaitafel tijd maar dat thuis doen is boel gedoe en ben lui.
Mixxx is waardeloos voor mixen, het telt de BPM's vaak niet juist...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is mij een paar keer gelukt om platen te "mixen" door ze heel nauwkeurig in te starten in Mixxx, maar mijn shows bevatten te veel muzikale variatie om echt langdurige mixes te maken.
Dat van die BPM's is me al eens opgevallen ja..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mixxx is waardeloos voor mixen, het telt de BPM's vaak niet juist...
Doe het beetje op de gok met mixxx zonder bpm aan te passen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mixxx is waardeloos voor mixen, het telt de BPM's vaak niet juist...
Jij bent geen planner, ik ben geen gokker...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe het beetje op de gok met mixxx zonder bpm aan te passen.
Voor draaitafels heb ik simpele Pioneer mixer.
Volgens mij is er ook een dergelijke versie, maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zou met een beetje fantasie zo een gothic-nummer kunnen zijn (qua zang en melodie)
Soms gaat het mis en andere keer weer verassend goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent geen planner, ik ben geen gokker...
Whut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zou met een beetje fantasie zo een gothic-nummer kunnen zijn (qua zang en melodie)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:22 schreef EggsTC het volgende:
Jezus, mis ik weer een show van epische proporties, ff intune
Correct. Maar daar zijn er niet bijzonder veel van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik meen het![]()
Sowieso: echt goede nummers blijven in elke denkbare muziekstijl gewoon overeind.
Meer dan je denktquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Correct. Maar daar zijn er niet bijzonder veel van.
De reggae varianten hebben we eerder vanavond al gehad van Piet...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan je denkt
Eén van de ideetjes die ik in m'n achterhoofd heb, is een show die volledig met covers is gevuld. Covers in allerlei stijlen. Pop in metal- of rockuitvoering, country in een popjasje, disco in een dance-uitvoering, noem maar op...
In Reggae uitvoering moet je aan mij overlaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan je denkt
Eén van de ideetjes die ik in m'n achterhoofd heb, is een show die volledig met covers is gevuld. Covers in allerlei stijlen. Pop in metal- of rockuitvoering, country in een popjasje, disco in een dance-uitvoering, noem maar op...
Komt mooi uit, want ik ben niet zo thuis in reggae, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reggae varianten hebben we eerder vanavond al gehad van Piet...
All yoursquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Reggae uitvoering moet je aan mij overlaten.
Ze zijn al 2 weken aan het opbouwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
2 VIP vrijkaarten voor mysteryland a.s. weekend, whoop .
Hehehe.... ik herken de typische Baby Doc-sound. Heeft ook een paar Pet Shop Boys-nummers geremixt. En trouwens ook het nummer "Age Of Love".quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Praga Khan - Injected With A Poison (Baby Doc Remix)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
Beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
In Londen logeren dit weekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben al tevreden met weekendje Leidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Londen logeren dit weekend.
Neehee, jij gaat gewoon draaien... al is het vanuit londenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Londen logeren dit weekend.
Ik met rondje op de knol over de hei en door het bos.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met weekendje Leiden
Is afwachten hoe het loopt, logeer bij Mad Professor en daar is wel internet en grote studio.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neehee, jij gaat gewoon draaien... al is het vanuit londen
voor mij beetje lastig met een jurkje aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik met rondje op de knol over de hei en door het bos.
Dan kun ik inderdaad beter gaan golfen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij beetje lastig met een jurkje aan
Sta op, pak mee en wandel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij beetje lastig met een jurkje aan
golfen doe ik ook niet in een jurkjequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kun ik inderdaad beter gaan golfen.
Niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
golfen doe ik ook niet in een jurkje
Idem...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de cd-single; dan krijg je dat...
niet in de jurk die ik vrijdag ga dragen in ieder gevalquote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
niet in de jurk die ik vrijdag ga dragen in ieder geval![]()
zoonlief gaat trouwen dus ik moet er netjes uitzien
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Oew gaaf zeg!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Het is redelijk luchtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik zou iets luchtigs aantrekken, trouwensHet wordt een graad of 32...
quote:
Ahhh jammer man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
De laatste:
Jeff Mills - Berlin (Original mix)
nou... Je kijkt er dwars doorheenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Het is redelijk luchtig
maar wel netjes hoor
[..]![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou... Je kijkt er dwars doorheen
Ow is het een nudistenbruiloft?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is toch ook de bedoeling?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:
Je zou het niet verklappenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is toch ook de bedoeling?
[ afbeelding ]
voor de foto hing hij voor een raam, dus ik kreeg een vertekend beeld.quote:
Hehehe okee dan!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor de foto hing hij voor een raam, dus ik kreeg een vertekend beeld.
Nee, is mooie jurk, waar ze als moeder van de bruidegom in zal stralen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We gaan het vast wel zien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nu de 29,2 graden ontvluchten...
Is hij pokémons jagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Symph geraakt zijn door zo'n bal? Hij is nog steeds niet terug
In de kroeg zit ie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Symph geraakt zijn door zo'n bal? Hij is nog steeds niet terug
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In Taipei zeker! http://frontpage.fok.nl/w(...)hey-een-snorlax.html
Och ja, dat is waar ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft geen mobiele telefoon, dus dat jagen wordt een beetje moeilijk
Vergeet die van mij vaak mee te nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft geen mobiele telefoon, dus dat jagen wordt een beetje moeilijk
ik heb de mijne ook nooit bij mequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet die van mij vaak mee te nemen.
Handig, zo'n mobiel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb de mijne ook nooit bij me
Kijk nog altijd vol verbazing naar mensen die hele dag op dat kleine scherm zitten kloten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb de mijne ook nooit bij me
Ik heb 'm wel altijd bij me maar hij zit niet aan mijn hand getapedquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor de tancodes en whatsapp via de wifi, verder gebruik ik 'm niet
Snorlax.... zo gaat Fylax heten als -ie volwassen is, denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In Taipei zeker! http://frontpage.fok.nl/w(...)hey-een-snorlax.html
Fylax zou de zoon van tong kunnen zijn,quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Snorlax.... zo gaat Fylax heten als -ie volwassen is, denk ik
Dat dus, maar zonder kan ik niet meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel altijd bij me maar hij zit niet aan mijn hand getaped
Dit zijn echt Discoclub klassiekers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Hé.... deze plaat is door Cassius gesamplet in "Feeling For You"
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw kan nog veel maffer maar dat is niet echt geschikt voor de radio.
Ik zeg, probeer het eens ('n ander keertje dan)quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan lopen de luisteraars weg.
Ze heeft inmiddels een dochter die ongeveer de leeftijd heeft die zij toen hadquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Stiekem ben ik nog steeds beetje verliefd op deze muts.
Ja ik weet. Opa is Don Cherry.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een dochter die ongeveer de leeftijd heeft die zij toen had
Mabel heet ze. Ze is, net als haar moeder, zangeres.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:54 schreef just me het volgende:
Bedtijd
bedankt voor de muziekjes Piet
Dank je...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toedels voor iedereen die omvalt nu.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Thanks voor de tunes eerder vanavond, Piet_Piraat en MadMaster.
Tijdens MM's show ben ik in slaap gekukeld![]()
En wat nu dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Thanks voor de tunes eerder vanavond, Piet_Piraat en MadMaster.
Tijdens MM's show ben ik in slaap gekukeld![]()
Ja, ik ben nu weer wakker hoorquote:
Ow!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu weer wakker hoor
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu weer wakker hoor
Ik zat ook net aan een biertje te denken!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
* Piet duikt koelkast in voor koud bier.
* spijkerbroek flikkert alle ijsjes weer terug in de vriezerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
Thanks Spijkerbroek, maar dat combineert niet zo goed met bier!
Doelde je nog op Break 4 Love?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Van dit nummer ken ik geen cover of remix eik?
The Messagequote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doelde je nog op Break 4 Love?
Hier zit ook aardig wat crap tussen, het is disco.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah ok. Wat wel opviel: een tekst met inhoud, in tegenstelling tot die crap van nu
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
Opvallend is de stilte.... - Gup ligt er dus weer uit.
De weergegeven tag is - heel toepasselijk - System of a Down...
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat dan maar afhaken
Bedankt en tot de volgende keer.
Moet weer ff inspiratie vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:01 schreef ToT het volgende:
Maar Piet maakt vast wel weer een nieuwe aan!
Ah!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet weer ff inspiratie vinden.
Niks mis mee, toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volkomen van de pot gerukte muziek tijd.
Probeer met de shownaam de lading beetje de dekken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch?
Hehehe da's juist zo tof hier; je hoort vaak muziek die je normaal serieus nergens anders hoort!
Maar ook shows met bekende muziek zijn vaak echt wel tof!
Ga je naar London?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voorbereiding voor Notthing Hill
ik vind het een handige uitvinding, zo'n slimme meter. De onze registreert ook de teruglevering van de zonnepanelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:16 schreef just me het volgende:
Slimme meter monteur is al druk aan t werk 😊
pfoe, ik zit net naar beelden op tv te kijken, heavy hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge![]()
Mijn nicht woont in het aardbevingsgebied in Italië![]()
Ze heeft de bevingen wel gevoeld, maar gelukkig is alles okee bij hen. *oef*
Ja best wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
pfoe, ik zit net naar beelden op tv te kijken, heavy hoor
Als ik jonger was zou ik zeker ook zonnepanelen nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het een handige uitvinding, zo'n slimme meter. De onze registreert ook de teruglevering van de zonnepanelen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge![]()
Mijn nicht woont in het aardbevingsgebied in Italië![]()
Ze heeft de bevingen wel gevoeld, maar gelukkig is alles okee bij hen. *oef*
Jij bent toch 18?!?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef just me het volgende:
Als ik jonger was zou ik zeker ook zonnepanelen nemen
Ben in juli jarig geweest dus ietsjes ouderquote:
Ik ook!quote:
Ik ookquote:dus ietsjes ouder
komt ons eigenlijk wel beter uit, morgen kunnen we zeker luisteren ( en misschien weer eens liedjes raden)quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:14 schreef Melting het volgende:
Mededeling: show van vanavond kan helaas niet doorgaan.![]()
Ik heb hem verzet naar morgenavond.
Komt mij ook beter uit!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
komt ons eigenlijk wel beter uit, morgen kunnen we zeker luisteren ( en misschien weer eens liedjes raden)
Dan kan ik ook niet luisteren, want (alweer) honkbal...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:14 schreef Melting het volgende:
Ik ben op donderdagavond bijna nooit thuis, dus ik kan helaas niet luisteren. Alvast succes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:14 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:17 schreef knokkels het volgende:
Heulie fuck zeg. Ben vanaf 12:45 non-stop bezig geweest om mijn geluidskaart aan de praat te krijgen. Máár het is gelukt.
quote:
Hé Knokkelsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:17 schreef knokkels het volgende:
Heulie fuck zeg. Ben vanaf 12:45 non-stop bezig geweest om mijn geluidskaart aan de praat te krijgen. Máár het is gelukt.
Elfquote:
Alles wel?quote:
Da's niet zo mooi... Ik heb het doorgegeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles wel?
Nu het geluid van Gup nog. Die laat alleen stilte horen, terwijl er heel toepasselijk "System of a down" in de mp3-tag staat.
Gup doet het weer! Dat heb je rap voor elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:00 schreef knokkels het volgende:
En Hiryu Sayeth: Let There Be Sound!
And Hiryu heard, and he sayeth it was good.
Hiryu was net thuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup doet het weer! Dat heb je rap voor elkaar.
quote:
Gecondoleerd, wat leuk dat je je ouwe jeugdliefde hebt gezien en er zijn trouwens genoeg homo-hetero huwelijken dus volgens mij moet dat prima kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:43 schreef just me het volgende:
Vandaag op een crematie mijn oude jeugdliefde weer gezien![]()
hij heeft beloofd om, als hij hetero wordt, met mij te trouwen![]()
Maar wat voelde het goed om mensen uit het verre verleden weer te zien.
Maar ik ga ook met MadMaster trouwen over 29,5 jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gecondoleerd, wat leuk dat je je ouwe jeugdliefde hebt gezien en er zijn trouwens genoeg homo-hetero huwelijken dus volgens mij moet dat prima kunnen
Begrafenissen / crematies hebben altijd iets raars. Het is een treurige gebeurtenis, maar het heeft vaak genoeg ook iets "gezelligs", omdat je mensen spreekt die je normaal nauwelijks tegenkomt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:43 schreef just me het volgende:
Vandaag op een crematie mijn oude jeugdliefde weer gezien![]()
hij heeft beloofd om, als hij hetero wordt, met mij te trouwen![]()
Maar wat voelde het goed om mensen uit het verre verleden weer te zien.
Tegen die tijd is polygamie vast ook primaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ik ga ook met MadMaster trouwen over 29,5 jaar
How fragile we are werd ook gedraaid vandaag, zo mooi!
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegen die tijd is polygamie vast ook prima
Mag dat niet dan?!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
Tegen die tijd is polygamie vast ook prima
quote:
just meeeeeeeequote:
heerlijk, ow nee dan moet ik werkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Morgen wordt het nog heter. Just saying.
Ik weet hetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Morgen wordt het nog heter. Just saying.
checkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mic mag iets harder trouwens
Morgen tot 33 graden, de drie dagen daarna tot 31 graden, Zondag mogelijk een enkele bui. Maandag tot 23 graden. Lekkere overgang weer. Lijkt verdorie Nederland wel!quote:
Ik vind dit minder erg dan de overgang van 30+ naar 15- gradenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen tot 33 graden, de drie dagen daarna tot 31 graden, Zondag mogelijk een enkele bui. Maandag tot 23 graden. Lekkere overgang weer. Lijkt verdorie Nederland wel!
Crematorium in Delft... aanrader, goede airco en goede wijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef knokkels het volgende:
Ik ben vandaag naar de Albert Heijn gegaan omdat ze airco hebben daar
Ik zit er serieus aan te denken om in de openbare ruimte in het gemeentehuis te gaan zitten. Airco, gratis drinken (koffiemachine incl hot chocolate enzo) en gratis wc-gebruik. Boekje mee, ipod mee, ik vermaak me welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef knokkels het volgende:
Ik ben vandaag naar de Albert Heijn gegaan omdat ze airco hebben daar
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef just me het volgende:
[..]
Crematorium in Delft... aanrader, goede airco en goede wijn
mag je daar ook nummers aanvragenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef just me het volgende:
[..]
Crematorium in Delft... aanrader, goede airco en goede wijn
de 3 nummers die ze hadden waren dan wel weer echt goedquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
mag je daar ook nummers aanvragen
Alleen wanneer je in de kist ligt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
mag je daar ook nummers aanvragen
Pietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen wanneer je in de kist ligt.
Er stonden al sinds mensenheugenis 8 nummers in de wachtrij, dus zoveel nieuwe verzoekjes waren er niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef knokkels het volgende:
Ik kon toevallig 1 verzoekje doen uit de lijst.. Maar ik weet niet wat de rest is
Zal je zien dat de overledene mee-wiggle-t.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen wanneer je in de kist ligt.
Gaat er ineens een belletje rinkelen in de kist.. Iedereen in de stressquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal je zien dat de overledene mee-wiggle-d.
Altijd altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het verkeer in Den Helder weer onder controle?
Hoe krijg je dat toch steeds voor elkaar?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Altijd altijd![]()
Computer doet ook weer netjes wat ie moet doen![]()
Geluidskaart deed wat moeilijker, maar ik ben de baas![]()
Geen idee, ik heb hem dan na 4,5 uur eindelijk werkende, ik kijk verkeerd en hij stopt met werken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat toch steeds voor elkaar?
lekker deuntje welquote:
the beachball remixquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook nog een remix van Stella van Jam & Spoon gemaakt.
Da's ook wel weer zoquote:
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
the beachball remix
Zo, die is best lang![]()
Deze danquote:
Oeh! Mmmmmquote:
whehehequote:
Klinkt wel erg lekker inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
Zweverig, hypnotisch remixje....
Geooooooooquote:
Van mij mag je doorgaan hoor...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geoooooooo
hmmm .. ik zou natuurlijk kunnen doorgaan, mits niemand anders wil straks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |