just meeeeeeeequote:
heerlijk, ow nee dan moet ik werkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Morgen wordt het nog heter. Just saying.
Ik weet hetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Morgen wordt het nog heter. Just saying.
checkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mic mag iets harder trouwens
Morgen tot 33 graden, de drie dagen daarna tot 31 graden, Zondag mogelijk een enkele bui. Maandag tot 23 graden. Lekkere overgang weer. Lijkt verdorie Nederland wel!quote:
Ik vind dit minder erg dan de overgang van 30+ naar 15- gradenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen tot 33 graden, de drie dagen daarna tot 31 graden, Zondag mogelijk een enkele bui. Maandag tot 23 graden. Lekkere overgang weer. Lijkt verdorie Nederland wel!
Crematorium in Delft... aanrader, goede airco en goede wijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef knokkels het volgende:
Ik ben vandaag naar de Albert Heijn gegaan omdat ze airco hebben daar
Ik zit er serieus aan te denken om in de openbare ruimte in het gemeentehuis te gaan zitten. Airco, gratis drinken (koffiemachine incl hot chocolate enzo) en gratis wc-gebruik. Boekje mee, ipod mee, ik vermaak me welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:22 schreef knokkels het volgende:
Ik ben vandaag naar de Albert Heijn gegaan omdat ze airco hebben daar
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef just me het volgende:
[..]
Crematorium in Delft... aanrader, goede airco en goede wijn
mag je daar ook nummers aanvragenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef just me het volgende:
[..]
Crematorium in Delft... aanrader, goede airco en goede wijn
de 3 nummers die ze hadden waren dan wel weer echt goedquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
mag je daar ook nummers aanvragen
Alleen wanneer je in de kist ligt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
mag je daar ook nummers aanvragen
Pietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen wanneer je in de kist ligt.
Er stonden al sinds mensenheugenis 8 nummers in de wachtrij, dus zoveel nieuwe verzoekjes waren er niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef knokkels het volgende:
Ik kon toevallig 1 verzoekje doen uit de lijst.. Maar ik weet niet wat de rest is
Zal je zien dat de overledene mee-wiggle-t.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen wanneer je in de kist ligt.
Gaat er ineens een belletje rinkelen in de kist.. Iedereen in de stressquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal je zien dat de overledene mee-wiggle-d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |