Jij bent geen planner, ik ben geen gokker...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe het beetje op de gok met mixxx zonder bpm aan te passen.
Voor draaitafels heb ik simpele Pioneer mixer.
Volgens mij is er ook een dergelijke versie, maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zou met een beetje fantasie zo een gothic-nummer kunnen zijn (qua zang en melodie)
Soms gaat het mis en andere keer weer verassend goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent geen planner, ik ben geen gokker...
Whut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zou met een beetje fantasie zo een gothic-nummer kunnen zijn (qua zang en melodie)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:22 schreef EggsTC het volgende:
Jezus, mis ik weer een show van epische proporties, ff intune
Correct. Maar daar zijn er niet bijzonder veel van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik meen het![]()
Sowieso: echt goede nummers blijven in elke denkbare muziekstijl gewoon overeind.
Meer dan je denktquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Correct. Maar daar zijn er niet bijzonder veel van.
De reggae varianten hebben we eerder vanavond al gehad van Piet...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan je denkt
Eén van de ideetjes die ik in m'n achterhoofd heb, is een show die volledig met covers is gevuld. Covers in allerlei stijlen. Pop in metal- of rockuitvoering, country in een popjasje, disco in een dance-uitvoering, noem maar op...
In Reggae uitvoering moet je aan mij overlaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meer dan je denkt
Eén van de ideetjes die ik in m'n achterhoofd heb, is een show die volledig met covers is gevuld. Covers in allerlei stijlen. Pop in metal- of rockuitvoering, country in een popjasje, disco in een dance-uitvoering, noem maar op...
Komt mooi uit, want ik ben niet zo thuis in reggae, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reggae varianten hebben we eerder vanavond al gehad van Piet...
All yoursquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Reggae uitvoering moet je aan mij overlaten.
Ze zijn al 2 weken aan het opbouwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
2 VIP vrijkaarten voor mysteryland a.s. weekend, whoop .
Hehehe.... ik herken de typische Baby Doc-sound. Heeft ook een paar Pet Shop Boys-nummers geremixt. En trouwens ook het nummer "Age Of Love".quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Praga Khan - Injected With A Poison (Baby Doc Remix)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
Beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
In Londen logeren dit weekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben al tevreden met weekendje Leidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Londen logeren dit weekend.
Neehee, jij gaat gewoon draaien... al is het vanuit londenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Londen logeren dit weekend.
Ik met rondje op de knol over de hei en door het bos.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met weekendje Leiden
Is afwachten hoe het loopt, logeer bij Mad Professor en daar is wel internet en grote studio.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neehee, jij gaat gewoon draaien... al is het vanuit londen
voor mij beetje lastig met een jurkje aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik met rondje op de knol over de hei en door het bos.
Dan kun ik inderdaad beter gaan golfen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij beetje lastig met een jurkje aan
Sta op, pak mee en wandel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij beetje lastig met een jurkje aan
golfen doe ik ook niet in een jurkjequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kun ik inderdaad beter gaan golfen.
Niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
golfen doe ik ook niet in een jurkje
Idem...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de cd-single; dan krijg je dat...
niet in de jurk die ik vrijdag ga dragen in ieder gevalquote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
niet in de jurk die ik vrijdag ga dragen in ieder geval![]()
zoonlief gaat trouwen dus ik moet er netjes uitzien
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Oew gaaf zeg!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Het is redelijk luchtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik zou iets luchtigs aantrekken, trouwensHet wordt een graad of 32...
quote:
Ahhh jammer man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
De laatste:
Jeff Mills - Berlin (Original mix)
nou... Je kijkt er dwars doorheenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Het is redelijk luchtig
maar wel netjes hoor
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |