In Londen logeren dit weekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:32 schreef EggsTC het volgende:
2 VIP vrijkaarten voor mysteryland a.s. weekend, whoop .
Ik ben al tevreden met weekendje Leidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Londen logeren dit weekend.
Neehee, jij gaat gewoon draaien... al is het vanuit londenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Londen logeren dit weekend.
Ik met rondje op de knol over de hei en door het bos.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met weekendje Leiden
Is afwachten hoe het loopt, logeer bij Mad Professor en daar is wel internet en grote studio.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neehee, jij gaat gewoon draaien... al is het vanuit londen
voor mij beetje lastig met een jurkje aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik met rondje op de knol over de hei en door het bos.
Dan kun ik inderdaad beter gaan golfen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij beetje lastig met een jurkje aan
Sta op, pak mee en wandel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij beetje lastig met een jurkje aan
golfen doe ik ook niet in een jurkjequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kun ik inderdaad beter gaan golfen.
Niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
golfen doe ik ook niet in een jurkje
Idem...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de cd-single; dan krijg je dat...
niet in de jurk die ik vrijdag ga dragen in ieder gevalquote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
niet in de jurk die ik vrijdag ga dragen in ieder geval![]()
zoonlief gaat trouwen dus ik moet er netjes uitzien
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Oew gaaf zeg!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Het is redelijk luchtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik zou iets luchtigs aantrekken, trouwensHet wordt een graad of 32...
quote:
Ahhh jammer man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
De laatste:
Jeff Mills - Berlin (Original mix)
nou... Je kijkt er dwars doorheenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Het is redelijk luchtig
maar wel netjes hoor
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |