SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Hierna moslim trance:
Mhammed El Alami & Mehdi Belkadi - Across the Sea
Ik luister altijd ff alles snel af voordat het in de cue gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, nog nooit gedraaid.
Zoals alles tot nu toe...
Ik alleen de intro's even snel nu vanwege het 'passen' van de beats, de rest is een verrassing...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik luister altijd ff alles snel af voordat het in de cue gaat.
Skip dan ff snel door nummer met foobar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik alleen de intro's even snel nu vanwege het 'passen' van de beats, de rest is een verrassing...
Ik zat al met verbazing te luisteren!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Gigi D'agostino - You Spin Me Round
Die heeft ook een verbouw versie gedaan dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat al met verbazing te luisteren!
Duidelijk gladjes gemaakt voor de huidige generaties!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsja, wat zal ik hier eens van zeggen...
Het is al wat jaartjes oud, Gigi doet niet zo heel veel meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Duidelijk gladjes gemaakt voor de huidige generaties!
Ow had je maar een uurtje ingepland?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Gaat snel, half uurtje erbij geplakt.
Heb last van mijn oog (vuiltje of zo), dus ik moet even van moment tot moment 'kijken'....
kijk even of je het er met tranen uit kunt spoelen, proberen om aan je onderooglid te trekken zodat je gaat tranenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Gaat snel, half uurtje erbij geplakt.
Heb last van mijn oog (vuiltje of zo), dus ik moet even van moment tot moment 'kijken'....
Heb ik al geprobeerd, lenzen zijn al uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk even of je het er met tranen uit kunt spoelen, proberen om aan je onderooglid te trekken zodat je gaat tranen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |