Hé Knokkelsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:17 schreef knokkels het volgende:
Heulie fuck zeg. Ben vanaf 12:45 non-stop bezig geweest om mijn geluidskaart aan de praat te krijgen. Máár het is gelukt.
Elfquote:
Alles wel?quote:
Da's niet zo mooi... Ik heb het doorgegeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles wel?
Nu het geluid van Gup nog. Die laat alleen stilte horen, terwijl er heel toepasselijk "System of a down" in de mp3-tag staat.
Gup doet het weer! Dat heb je rap voor elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:00 schreef knokkels het volgende:
En Hiryu Sayeth: Let There Be Sound!
And Hiryu heard, and he sayeth it was good.
Hiryu was net thuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup doet het weer! Dat heb je rap voor elkaar.
quote:
Gecondoleerd, wat leuk dat je je ouwe jeugdliefde hebt gezien en er zijn trouwens genoeg homo-hetero huwelijken dus volgens mij moet dat prima kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:43 schreef just me het volgende:
Vandaag op een crematie mijn oude jeugdliefde weer gezien![]()
hij heeft beloofd om, als hij hetero wordt, met mij te trouwen![]()
Maar wat voelde het goed om mensen uit het verre verleden weer te zien.
Maar ik ga ook met MadMaster trouwen over 29,5 jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gecondoleerd, wat leuk dat je je ouwe jeugdliefde hebt gezien en er zijn trouwens genoeg homo-hetero huwelijken dus volgens mij moet dat prima kunnen
Begrafenissen / crematies hebben altijd iets raars. Het is een treurige gebeurtenis, maar het heeft vaak genoeg ook iets "gezelligs", omdat je mensen spreekt die je normaal nauwelijks tegenkomt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:43 schreef just me het volgende:
Vandaag op een crematie mijn oude jeugdliefde weer gezien![]()
hij heeft beloofd om, als hij hetero wordt, met mij te trouwen![]()
Maar wat voelde het goed om mensen uit het verre verleden weer te zien.
Tegen die tijd is polygamie vast ook primaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ik ga ook met MadMaster trouwen over 29,5 jaar
How fragile we are werd ook gedraaid vandaag, zo mooi!
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegen die tijd is polygamie vast ook prima
Mag dat niet dan?!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
Tegen die tijd is polygamie vast ook prima
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |