quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In Taipei zeker! http://frontpage.fok.nl/w(...)hey-een-snorlax.html
Och ja, dat is waar ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft geen mobiele telefoon, dus dat jagen wordt een beetje moeilijk
Vergeet die van mij vaak mee te nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft geen mobiele telefoon, dus dat jagen wordt een beetje moeilijk
ik heb de mijne ook nooit bij mequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet die van mij vaak mee te nemen.
Handig, zo'n mobiel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb de mijne ook nooit bij me
Kijk nog altijd vol verbazing naar mensen die hele dag op dat kleine scherm zitten kloten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb de mijne ook nooit bij me
Ik heb 'm wel altijd bij me maar hij zit niet aan mijn hand getapedquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor de tancodes en whatsapp via de wifi, verder gebruik ik 'm niet
Snorlax.... zo gaat Fylax heten als -ie volwassen is, denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In Taipei zeker! http://frontpage.fok.nl/w(...)hey-een-snorlax.html
Fylax zou de zoon van tong kunnen zijn,quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Snorlax.... zo gaat Fylax heten als -ie volwassen is, denk ik
Dat dus, maar zonder kan ik niet meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel altijd bij me maar hij zit niet aan mijn hand getaped
Dit zijn echt Discoclub klassiekers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Hé.... deze plaat is door Cassius gesamplet in "Feeling For You"
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw kan nog veel maffer maar dat is niet echt geschikt voor de radio.
Ik zeg, probeer het eens ('n ander keertje dan)quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan lopen de luisteraars weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |