ik vind het een handige uitvinding, zo'n slimme meter. De onze registreert ook de teruglevering van de zonnepanelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:16 schreef just me het volgende:
Slimme meter monteur is al druk aan t werk 😊
pfoe, ik zit net naar beelden op tv te kijken, heavy hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge![]()
Mijn nicht woont in het aardbevingsgebied in Italië![]()
Ze heeft de bevingen wel gevoeld, maar gelukkig is alles okee bij hen. *oef*
Ja best wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
pfoe, ik zit net naar beelden op tv te kijken, heavy hoor
Als ik jonger was zou ik zeker ook zonnepanelen nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het een handige uitvinding, zo'n slimme meter. De onze registreert ook de teruglevering van de zonnepanelen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge![]()
Mijn nicht woont in het aardbevingsgebied in Italië![]()
Ze heeft de bevingen wel gevoeld, maar gelukkig is alles okee bij hen. *oef*
Jij bent toch 18?!?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef just me het volgende:
Als ik jonger was zou ik zeker ook zonnepanelen nemen
Ben in juli jarig geweest dus ietsjes ouderquote:
Ik ook!quote:
Ik ookquote:dus ietsjes ouder
komt ons eigenlijk wel beter uit, morgen kunnen we zeker luisteren ( en misschien weer eens liedjes raden)quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:14 schreef Melting het volgende:
Mededeling: show van vanavond kan helaas niet doorgaan.![]()
Ik heb hem verzet naar morgenavond.
Komt mij ook beter uit!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
komt ons eigenlijk wel beter uit, morgen kunnen we zeker luisteren ( en misschien weer eens liedjes raden)
Dan kan ik ook niet luisteren, want (alweer) honkbal...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:14 schreef Melting het volgende:
Ik ben op donderdagavond bijna nooit thuis, dus ik kan helaas niet luisteren. Alvast succes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:14 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:17 schreef knokkels het volgende:
Heulie fuck zeg. Ben vanaf 12:45 non-stop bezig geweest om mijn geluidskaart aan de praat te krijgen. Máár het is gelukt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |