Daarom moet je ook hier zijn he. Posts in deze SC zijn stuk voor stuk prachtig onderbouwde schatten van informatie die weglezen als een thriller.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik kom ook wel eens in NWS hoor.
"20 vluchtelingen verdronken op zee"
FAP FAP FAP OOOOH IK KOM
/gemiddeldeNWSuser
Vooral die van Bob.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je ook hier zijn he. Posts in deze SC zijn stuk voor stuk prachtig onderbouwde schatten van informatie die weglezen als een thriller.
Sowieso als ik er ben inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je ook hier zijn he. Posts in deze SC zijn stuk voor stuk prachtig onderbouwde schatten van informatie die weglezen als een thriller.
2 terugquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou zweren dat het net gezelligheid sc was
Voel me besodemieterd nuquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou zweren dat het net gezelligheid sc was
quote:
En maar kankeren op IS/Taliban/etc/etc, maar zelf niet veel beterquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
Daarom dat ik zei dat die mensen problemen hebben, zomaar mensen af willen maken.
Inderdaad jaquote:
Sow gewaagd dit hoor met blauw hier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En maar kankeren op IS/Taliban/etc/etc, maar zelf niet veel beter
Zelf net zo gek ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat draag ik standaard, heb wel zin om te fappen nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
En Zosk: in NWS, wel je leren nazipak incluis pet aantrekken.
Mag jij al stemmen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is je vergeven, heb veel respect voor je dus zit wel goed verder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Sorry, het werd niet beter.
Kankeren mag gewoon en Frank houdt toch van mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sow gewaagd dit hoor met blauw hier.
Ach ja.quote:
Je bent er al helemaal klaar voor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat draag ik standaard, heb wel zin om te fappen nu.
Nu al een geslaagde dag dit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is je vergeven, heb veel respect voor je dus zit wel goed verder.
Oh, dan gebruikte ik het gewoon te veel denk ik. Dat stond volgens mij ook letterlijk in de notitie destijds.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kankeren mag gewoon en Frank houdt toch van mij.
heb je toevallig een lange baard?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:24 schreef Drug het volgende:
moest net ov laten scannen, conducteur geeft die pas helemaal nat terug. klamme handjes. lekker wel
Ik ben er altijd klaar voor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent er al helemaal klaar voor.
Ben eens benieuwd, sommige cijfers lopen immers terug, wat mensen hun mening is, zonder krampachtig alles de kop in te drukken. Ik kan het altijd nog weghalen als het nodig is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sow gewaagd dit hoor met blauw hier.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu al een geslaagde dag dit.
Ook slechte tijden zijn jou niet vreemd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dan gebruikte ik het gewoon te veel denk ik. Dat stond volgens mij ook letterlijk in de notitie destijds.
Penis erin duwen en als hij gaat zuigen, is hij homo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Kan je ergens een test laten doen of het kind waarvan je zwanger bent gay is?
helemaal bovenop de domtoren, net over het randjequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Ben ook wel echt benieuwd naar ieder zijn mening maar ligt echt flink verdeeld denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd, sommige cijfers lopen immers terug, wat mensen hun mening is, zonder krampachtig alles de kop in te drukken. Ik kan het altijd nog weghalen als het nodig is.
In Utrecht?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal bovenop de domtoren, net over het randje
Sowieso niet, hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook slechte tijden zijn jou niet vreemd.
wtf eet jij snel joh gekquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal bovenop de domtoren, net over het randje
probeer mn ouders niet te veel onder ogen te komen momenteelquote:
Waarom nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
probeer mn ouders niet te veel onder ogen te komen momenteel
hoezoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
geen zin in vragen over waarom ik er zo vercrackt uitziequote:
heb je weer lopen snuiven ouwe relnegerquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
geen zin in vragen over waarom ik er zo vercrackt uitzie
Toch wel herkenbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
jawel maar degenen die dat willen geloven niet dat het aangeboren is dus jahquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Wat heb je net gedaan dan? Super snel eten in hun bij zijn en weer weg?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
wellichtquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je weer lopen snuiven ouwe relneger
spot je de xtra crusty crackie look?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je net gedaan dan? Super snel eten in hun bij zijn en weer weg?
De mening van dead ken ik inmiddels.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ook wel echt benieuwd naar ieder zijn mening maar ligt echt flink verdeeld denk ik.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
spot je de xtra crusty crackie look?
plsquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je je gebit wel netjes utigedaan
haha waddap?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je je gebit wel netjes utigedaan
Hahaha ja die kent iedereen denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De mening van dead ken ik inmiddels.
ja lees gwn danquote:
o lol okquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
de mening van dp is het hoertje van assenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ja die kent iedereen denk ik.
Sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de mening van dp is het hoertje van assen
verwar mijn mening niet met je mamaquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de mening van dp is het hoertje van assen
moet ik toch zelf weten, ben iets te oud om te laten bepalen wanneer ik van tafel magquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef HPLC het volgende:
dp was welgeteld 9 minuten weg. Ik denk dat ik 10 klappen zou krijgen als ik dat zou doen
Als de moderator van huis is, dansen de muizen op tafelquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even kijken of we een maaltijd in elkaar kunnen flansen. Gedraag jullie een beetje, geen zin om terug te komen en 90% blijkt weer een streepje door de naam te hebben.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
verwar mijn mening niet met je mama
ok papiquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even kijken of we een maaltijd in elkaar kunnen flansen. Gedraag jullie een beetje, geen zin om terug te komen en 90% blijkt weer een streepje door de naam te hebben.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
19 graden hier, valt idd allemaal wel mee.
ehehequote:
Dan mag je ook wel zelf eten makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet ik toch zelf weten, ben iets te oud om te laten bepalen wanneer ik van tafel mag
Zo bont hebben we het nog nooit gemaakt volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eetze en tot ziensquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
zo kinderachtig zijn mijn ouders nie gelukkigquote:
#zwaarlevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Vaatwas nog steeds bi gestart
Tering huis stinkt naar afval
Die bakken stinken pff
jawel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo bont hebben we het nog nooit gemaakt volgens mij.
Zie je ze nou voor de rest van de dag niet meer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo kinderachtig zijn mijn ouders nie gelukkig
ik was vertyfd zater of zondag, maar wel honger en niks in huis, ik gooi een shirt aan, schiet in mijn slippers en loop naar buiten, ooh wacht sleutels en geld en iets meer dan een onderbroek is wel handig.... pats deur dicht door de tocht... alles binnen dus dat werd 20 in tshirt en boxer lopen om reservesleutel te halenquote:
In mijn afwezigheid dan denk ik, heb wel echt flinke percentages meegemaakt maar 90% is wel heel erg veel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel hoor
nja 90% is mss klein beetje overdreven
je leert het juist het snelst als je een paar jaar tussen het vuilnis met maden en de afwas van een half jaar hebt geleefdquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
#zwaarleven
Dit is dus de reden dat ik zei dat je nog maar beter even een tijdje bij je ouders kunt blijven wonen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
je leert het juist het snelst als je een paar jaar tussen het vuilnis met maden en de afwas van een half jaar hebt geleefd
hooguit in het voorbijgaan als ik iets uit de koelkast wil ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie je ze nou voor de rest van de dag niet meer?
Watquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
je leert het juist het snelst als je een paar jaar tussen het vuilnis met maden en de afwas van een half jaar hebt geleefd
missen ze je nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
hooguit in het voorbijgaan als ik iets uit de koelkast wil ofzo
Het echte FOK! leven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
hooguit in het voorbijgaan als ik iets uit de koelkast wil ofzo
dan leer je het toch nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
#zwaarleven
Dit is dus de reden dat ik zei dat je nog maar beter even een tijdje bij je ouders kunt blijven wonen.
weeniequote:
zet hem buiten dan kan je rolschaatsdenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
In mijn nieuwe huis zit een vaatwasser. Sowieso nu al mijn favoriete meubel
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie
als we hier niet zouden wonen zien ze me ook amper, dusja
wel goeie band danquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie
als we hier niet zouden wonen zien ze me ook amper, dusja
Haal er voor mij ook een paarquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu supermarkt pffff geen zin
Kga denk paar maar paar pizzas halen
Snap ik. Hoewel ik zelf een koelkast en wasmachine wel erg fijn vind.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
In mijn nieuwe huis zit een vaatwasser. Sowieso nu al mijn favoriete meubel
Wat moet ik met een rolschaatsden? Het is nog lang geen kerstquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zet hem buiten dan kan je rolschaatsden
ja dat zal vast niet zo overkomen maar dat is wel zo, juist daarom ookquote:
geloof je wel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal vast niet zo overkomen maar dat is wel zo, juist daarom ook
Je deelt die met huisgenoten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik. Hoewel ik zelf een koelkast en wasmachine wel erg fijn vind.
oh ik kan gewoon boven roken en zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging altijd wel even af en toe peuk roken bij mijn ouders beneden. Maar was ook zodat ze niet gingen denken dat ik het boven deed omdat ik ze wisten dat ik rookte.
Mocht ik niet, deed ik wel. Blowen ook maar dat deed ik toen nog vrij weinig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik kan gewoon boven roken en zo
hehehquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Poeh toen ik mijn kamer 2 jaar terug mijn oude kamer moest leeghalen omdat mijn pa ging verhuizenDe schuine muur die ooit wit was was echt helemaal vies geel geworden. Oeps.
je ouders zijn 2jaar ouder dan jij? Want serieus wie trapt daarin denk je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging altijd wel even af en toe peuk roken bij mijn ouders beneden. Maar was ook zodat ze niet gingen denken dat ik het boven deed omdat ik ze wisten dat ik rookte.
dit jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
je ouders zijn 2jaar ouder dan jij? Want serieus wie trapt daarin denk je?
oh okquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is gewoon mijn beroep, ik voel er niks bij
nee hier t zelfdequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Ze kwamen gelukkig nooit op mijn kamer. Alleen op het laatst moesten ze wel want ze wisten na een tijdje dat ik ratten haden die moesten ook eten hebben als ik er niet was (wat dus ieder weekend was).
Oh nou ze vonden een hamster wel meer dan genoeg. Maar ja ik vind mijn hamster na een tijdje lame dus heb hem een ander huisje gegeven en gewoon ratten genomen. Als ik ze eenmaal had konden ze moeilijk zeggen doe ze maar weer weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hier t zelfde
en wisten na een tijdje? waarom al dat stiekeme gedoe?
hehe ah zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ze vonden een hamster wel meer dan genoeg. Maar ja ik vind mijn hamster na een tijdje lame dus heb hem een ander huisje gegeven en gewoon ratten genomen. Als ik ze eenmaal had konden ze moeilijk zeggen doe ze maar weer weg.
kon wel, was beter geweest ook, tss geen disciplinequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ze vonden een hamster wel meer dan genoeg. Maar ja ik vind mijn hamster na een tijdje lame dus heb hem een ander huisje gegeven en gewoon ratten genomen. Als ik ze eenmaal had konden ze moeilijk zeggen doe ze maar weer weg.
hoe erg stinkt die danquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:45 schreef Drug het volgende:
tram stinkt naar zuur oud zweet. mjah beter dan auto
quote:Ik ben het type niet dat dood gaat, heb zoveel rotzooi in m`n lichaam gestopt, dat is van eelt
Die zanger heet Joey hoor, geen Bobquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij heet bob, kweetniehoorr ;ss
had ie maar niet moeten stoppen met speedquote:
Ghehequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Wow wat een timing. Ik zeg fietsen en Braddie is er weer.
whehehequote:
oh k dacht dat ze ook echt allemaal ramone heettenquote:
ja moet mss weer een fiets regelen. beetje lame alleen dat je bij mij 10 eu per maand moet lappen op droog te stallenquote:
die fiets smelt niet hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ja moet mss weer een fiets regelen. beetje lame alleen dat je bij mij 10 eu per maand moet lappen op droog te stallen
Dacht ook dat sting je zo elk moment kon arresteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh k dacht dat ze ook echt allemaal ramone heetten
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dacht ook dat sting je zo elk moment kon arresteren.
quote:
Muziek luisteren?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Yuri van Gelder op Lowlands
Wat heeft die kerel nou op Lowlands te zoeken ffs
toch wel een soort van, hij kan weg roestenquote:
quote:
quote:Het is misschien wel een van de opvallendste last-minute lineup toevoegingen ooit. Yuri van Gelder zal zijn ringenoefening niet in Rio gaan doen, maar op het podium van het festival Lowlands in Biddinghuizen, aankomende zondag.
De organisatoren laten dit weten via Twitter. Het is een paar dagen geleden dat van Gelder te horen kreeg van de rechter dat de beslissing om hem naar huis te sturen van de Nederlandse Sportbond terecht was. De turner laat zich hier blijkbaar echter niet volledig door uit het veld slaan, want aanstaande zondag staat hij om 12.30 in de grootste tent van Lowlands, de Alpha-stage, om daar alsnog zijn ringenoefening aan het publiek te laten zien.
boeie dan steel je gewoon een nieuwequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch wel een soort van, hij kan weg roesten
waarom niet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja ik lees het netquote:
ja mijn billen zijn net 2 heerlijke scoopsquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt omdat je van nature zo ijzig bent
Vind Festivals sowieso niks eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:51 schreef deadprez het volgende:
snap überhaupt niet wat iemand op lowlands te zoeken heeft
Scoopsquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja mijn billen zijn net 2 heerlijke scoops
vroeger wel, maar is allemaal veel te commerciële troep gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind Festivals sowieso niks eigenlijk
UNTS UNTS UNTS UNTS * Mister-Bradge Z`n ogen beginnen te rollen en hij stampt op Angerfist UNTS UNTS UNTSquote:
rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel baas dat hij het gewoon alsnog daar gaat doen.
Daarna een biertje kunnen drinken zonder dat iedereen zeurt. Perfect. Gun het Yuri wel.quote:
ja maar waarom eigenlijk? hij heeft het allemaal zelf veroorzaakt, weenie hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarna een biertje kunnen drinken zonder dat iedereen zeurt. Perfect. Gun het Yuri wel.
RTquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar waarom eigenlijk? hij heeft het allemaal zelf veroorzaakt, weenie hoor
en daar is niks mis mee, maar het is niet alsof hij slachtoffer isquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
RT
Hij kon zich niet aan de regels houden.
grquote:
Lowlands verdient hier dikke probz voorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
ja me 2 hoop dat ie nog paar goeie lijnen neemt ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarna een biertje kunnen drinken zonder dat iedereen zeurt. Perfect. Gun het Yuri wel.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:57 schreef Drug het volgende:
[..]
ja me 2 hoop dat ie nog paar goeie lijnen neemt ook
o heb me niet verdiept maar ik side sws met de overtredersquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
en daar is niks mis mee, maar het is niet alsof hij slachtoffer is
O okquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh k dacht dat ze ook echt allemaal ramone heetten
ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:59 schreef Drug het volgende:
[..]
o heb me niet verdiept maar ik side sws met de overtreders
porno heeft mijn liefdesleven gebroken. blij toe, fuck liefdequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:56 schreef Bieberrr het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)nografie-kijken.html
Die proceskosten moeten ergens van betaald worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar waarom eigenlijk? hij heeft het allemaal zelf veroorzaakt, weenie hoor
the band is fantastic, that is really what i thinkquote:
HIJ IS OOK IN NEDERLAND GEBOREN MAN!quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
erger me sws aan dat overdreven meeleven met en ophemelen van nationale "sporthelden"
ook allemaal de hele tijd bij de voornaam noemen, net als die verstappen
weet ook nie waarom ik me er zo aan erger eiglk
gemiste kans van bavaria, welke uitspraak maakt niet uit, kop van yuri en dan hun slogun klaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die proceskosten moeten ergens van betaald worden.
ja echt hèquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
HIJ IS OOK IN NEDERLAND GEBOREN MAN!
trots zijn op wat een vreemde p al sportend voor veel geld presteertquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
erger me sws aan dat overdreven meeleven met en ophemelen van nationale "sporthelden"
Zou ook meeleven met een gespierde junk anders hoor, straks zoekt hij mij op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
ook grappig op de FP, een random junk op straat kan verrotten en zien ze het liefst sterven, maar deze mongool kan wel op medeleven rekenen
hypocriete retards
hahahquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook meeleven met een gespierde junk anders hoor, straks zoekt hij mij op.
mensen zijn echt kut volk manquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
ook grappig op de FP, een random junk op straat kan verrotten en zien ze het liefst sterven, maar deze mongool kan wel op medeleven rekenen
hypocriete retards
herken me hierin volledig jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
we zijn de ergste plaag die de aarde ooit gekend heeftquote:
na vluchtelingen danquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zijn de ergste plaag die de aarde ooit gekend heeft
smerige parasietenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap de olympische spelen sws niet echtquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
quote:
yeahquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]!
netjes, wegzetten als plaag en meteen ook nog even de 'het zijn geen mensen' meepakken, daar kunnen ze op de fp nog een puntje aan zuigen
ja niemandquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik snap de olympische spelen sws niet echt
wie volgt er nou die sporten
iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niemandzijn ook gewoon ongelooflijk saaie teringsporten, maar ja, gevoel van nationalisme wordt gevoed hè
Hans kijkt naar mensen op een fiets die rondjes makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niemandzijn ook gewoon ongelooflijk saaie teringsporten, maar ja, gevoel van nationalisme wordt gevoed hè
srs? ugh wat een naziquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans kijkt naar mensen op een fiets die rondjes maken
saamhorigheid onder de olympische vlag ondertussen spelen er politieke belangen en vieze spelletjes en wordt een failliet land de afgrond ingeduwd maar hee je kan fier zijn op een zak botten en vlees dat toevallig in het zefde land als jij uit de kut is geklaptquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat van verstappen is wel waanzinnig hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar wel het hele jaar doorquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans kijkt naar mensen op een fiets die rondjes maken
Hij heeft een fetish voor vrouwen die dijen hebben die in omvang groter zijn dan zijn eigen middel.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
trots zijn op wat een vreemde p al sportend voor veel geld presteert![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
hypocriete retards
quote:
overdreven allemaal zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat van verstappen is wel waanzinnig hoor
nog niemand in de geschiedenis heeft gepresteerd zoals max dat momenteel doet
wie gaat er nou op fok al zijn staarwedstrijden met vrouwen vermeldenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik snap de olympische spelen sws niet echt
wie volgt er nou die sporten
precies ditquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
saamhorigheid onder de olympische vlag ondertussen spelen er politieke belangen en vieze spelletjes en wordt een failliet land de afgrond ingeduwd maar hee je kan fier zijn op een zak botten en vlees dat toevallig in het zefde land als jij uit de kut is geklapt
o dat maakt een hoop goedquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft een fetish voor vrouwen die dijen hebben die in omvang groter zijn dan zijn eigen middel.
Hij heeft gwn een snellere autoquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat van verstappen is wel waanzinnig hoor
nog niemand in de geschiedenis heeft gepresteerd zoals max dat momenteel doet
Hoezo, ik heb 100 meter sprint gekeken. Deed geen Nederlander aan mee hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zet Braddie er in en hij kan het ook.quote:
het zit je diep hequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies dit
en daar zit je dan lekker met je volgevreten speknek in je dikke hotel met je decadentie naar die shit te kijken terwijl een kilometer verderop mensen in hutjes van golfplaten kapot gaan van de honger en vervuild drinkwater
ja, zou bij meer mensen zo moeten zijnquote:
Denk je hier ook aan als je boodschappen koopt of eten weggooit?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies dit
en daar zit je dan lekker met je volgevreten speknek in je dikke hotel met je decadentie naar die shit te kijken terwijl een kilometer verderop mensen in hutjes van golfplaten kapot gaan van de honger en vervuild drinkwater
ik gooi geen eten wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk je hier ook aan als je boodschappen koopt of eten weggooit?
wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, nee, die ratten zitten voor de lol op je kamer
hee maar like je wel mijn steu yuri pagina? Hij geeft het zo zwaar joh.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies dit
tja maar dat doe ik net zo goed. ik zit hier ook kkchill te genieten over de rug van de derde wereld. weinig westerlingen die zich daaraan kunnen onttrekkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies dit
daarna nog even een like voor nederland mijn vaderland plus een berichtje waarin je juicht om verdronken vluchtelingenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee maar like je wel mijn steu yuri pagina? Hij geeft het zo zwaar joh.
Nee, ligt aan de rijke blanke westerse manquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef Drug het volgende:
[..]
tja maar dat doe ik net zo goed. ik zit hier ook kkchill te genieten over de rug van de derde wereld. weinig westerlingen die zich daaraan kunnen onttrekken
precies, fuck die shitquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef deadprez het volgende:
maar geen fuck geven om dat soort shit is stoer natuurlijk
Gelukkig ben ik armquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ligt aan de rijke blanke westerse man
dat kloptquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef Drug het volgende:
[..]
tja maar dat doe ik net zo goed. ik zit hier ook kkchill te genieten over de rug van de derde wereld. weinig westerlingen die zich daaraan kunnen onttrekken
Ik ben naar Tour de France geweest en Premier League wedstrijden.quote:
ja dat ben ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is dat voor braddietosti, en wie doet er nu zo'n dik stuk kaas op.quote:
ja, niet dan? maar je er als individu aan onttrekken is enorm lastigquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, sport is de verschrikking op aarde en achter alles wat een groot publiek trekt zitten politieke belangen. We zijn trekpoppen van Rutte en co.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is dead naast de FP, ook geen groot fan van de Olympische Spelen.
Niet gekliktquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
https://vimeo.com/178921267
jullie krijgen d3 groetjes van de maker van dit filmpje
neequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd dp jankbal doe eens blij zijn ofzo
is van chaiquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is dat voor braddietosti, en wie doet er nu zo'n dik stuk kaas op.
En de Hoge Heren in Den Haag maar lachen. Tijd om de ogen te openen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, sport is de verschrikking op aarde en achter alles wat een groot publiek trekt zitten politieke belangen. We zijn trekpoppen van Rutte en co.
Dacht even dat er josti op stond.quote:
Dan maakt chai dus geen lekkere tosti's.quote:
plsquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, sport is de verschrikking op aarde en achter alles wat een groot publiek trekt zitten politieke belangen. We zijn trekpoppen van Rutte en co.
Nou daar ben ik dus ook geen fan meer van.quote:
En waar de ligt de grens bij dat soort evenementen dan? Waarom mogen bv. die concerten wel en een voetbalevenement niet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, niet dan? maar je er als individu aan onttrekken is enorm lastig
vind ik echter iets anders dan willens en wetens meewerken aan zo'n evenement als de OS of het WK voetbal
goed ideequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:19 schreef Drug het volgende:
denk dat ik maar niet ga stoppen met da herb.
pro tipquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
daarna nog even een like voor nederland mijn vaderland plus een berichtje waarin je juicht om verdronken vluchtelingen
je bent oversekst manquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeker omdat dat slotje net lijkt op een tollie die een puni ingaat
Russen zijn allemaal geschorst op de Olympische Spelen omdat we Poetin onder druk willen zitten.quote:
omdat er voor een gemiddeld concert geen slavenarbeiders gebruikt worden bijvoorbeeld?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En waar de ligt de grens bij dat soort evenementen dan? Waarom mogen bv. die concerten wel en een voetbalevenement niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |