Daarom moet je ook hier zijn he. Posts in deze SC zijn stuk voor stuk prachtig onderbouwde schatten van informatie die weglezen als een thriller.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik kom ook wel eens in NWS hoor.
"20 vluchtelingen verdronken op zee"
FAP FAP FAP OOOOH IK KOM
/gemiddeldeNWSuser
Vooral die van Bob.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je ook hier zijn he. Posts in deze SC zijn stuk voor stuk prachtig onderbouwde schatten van informatie die weglezen als een thriller.
Sowieso als ik er ben inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom moet je ook hier zijn he. Posts in deze SC zijn stuk voor stuk prachtig onderbouwde schatten van informatie die weglezen als een thriller.
2 terugquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou zweren dat het net gezelligheid sc was
Voel me besodemieterd nuquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou zweren dat het net gezelligheid sc was
quote:
En maar kankeren op IS/Taliban/etc/etc, maar zelf niet veel beterquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
Daarom dat ik zei dat die mensen problemen hebben, zomaar mensen af willen maken.
Inderdaad jaquote:
Sow gewaagd dit hoor met blauw hier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En maar kankeren op IS/Taliban/etc/etc, maar zelf niet veel beter
Zelf net zo gek ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat draag ik standaard, heb wel zin om te fappen nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
En Zosk: in NWS, wel je leren nazipak incluis pet aantrekken.
Mag jij al stemmen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is je vergeven, heb veel respect voor je dus zit wel goed verder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Sorry, het werd niet beter.
Kankeren mag gewoon en Frank houdt toch van mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sow gewaagd dit hoor met blauw hier.
Ach ja.quote:
Je bent er al helemaal klaar voor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat draag ik standaard, heb wel zin om te fappen nu.
Nu al een geslaagde dag dit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is je vergeven, heb veel respect voor je dus zit wel goed verder.
Oh, dan gebruikte ik het gewoon te veel denk ik. Dat stond volgens mij ook letterlijk in de notitie destijds.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kankeren mag gewoon en Frank houdt toch van mij.
heb je toevallig een lange baard?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:24 schreef Drug het volgende:
moest net ov laten scannen, conducteur geeft die pas helemaal nat terug. klamme handjes. lekker wel
Ik ben er altijd klaar voor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je bent er al helemaal klaar voor.
Ben eens benieuwd, sommige cijfers lopen immers terug, wat mensen hun mening is, zonder krampachtig alles de kop in te drukken. Ik kan het altijd nog weghalen als het nodig is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sow gewaagd dit hoor met blauw hier.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu al een geslaagde dag dit.
Ook slechte tijden zijn jou niet vreemd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dan gebruikte ik het gewoon te veel denk ik. Dat stond volgens mij ook letterlijk in de notitie destijds.
Penis erin duwen en als hij gaat zuigen, is hij homo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Kan je ergens een test laten doen of het kind waarvan je zwanger bent gay is?
helemaal bovenop de domtoren, net over het randjequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Kan je ergens een test laten doen of het kind waarvan je zwanger bent gay is?
Ben ook wel echt benieuwd naar ieder zijn mening maar ligt echt flink verdeeld denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd, sommige cijfers lopen immers terug, wat mensen hun mening is, zonder krampachtig alles de kop in te drukken. Ik kan het altijd nog weghalen als het nodig is.
In Utrecht?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal bovenop de domtoren, net over het randje
Sowieso niet, hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook slechte tijden zijn jou niet vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |