kon wel, was beter geweest ook, tss geen disciplinequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ze vonden een hamster wel meer dan genoeg. Maar ja ik vind mijn hamster na een tijdje lame dus heb hem een ander huisje gegeven en gewoon ratten genomen. Als ik ze eenmaal had konden ze moeilijk zeggen doe ze maar weer weg.
hoe erg stinkt die danquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:45 schreef Drug het volgende:
tram stinkt naar zuur oud zweet. mjah beter dan auto
quote:Ik ben het type niet dat dood gaat, heb zoveel rotzooi in m`n lichaam gestopt, dat is van eelt
Die zanger heet Joey hoor, geen Bobquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij heet bob, kweetniehoorr ;ss
had ie maar niet moeten stoppen met speedquote:
Ghehequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Wow wat een timing. Ik zeg fietsen en Braddie is er weer.
whehehequote:
oh k dacht dat ze ook echt allemaal ramone heettenquote:
ja moet mss weer een fiets regelen. beetje lame alleen dat je bij mij 10 eu per maand moet lappen op droog te stallenquote:
die fiets smelt niet hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ja moet mss weer een fiets regelen. beetje lame alleen dat je bij mij 10 eu per maand moet lappen op droog te stallen
Dacht ook dat sting je zo elk moment kon arresteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh k dacht dat ze ook echt allemaal ramone heetten
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dacht ook dat sting je zo elk moment kon arresteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |