trots zijn op wat een vreemde p al sportend voor veel geld presteertquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
erger me sws aan dat overdreven meeleven met en ophemelen van nationale "sporthelden"
ook allemaal de hele tijd bij de voornaam noemen, net als die verstappen
weet ook nie waarom ik me er zo aan erger eiglk
Zou ook meeleven met een gespierde junk anders hoor, straks zoekt hij mij op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
ook grappig op de FP, een random junk op straat kan verrotten en zien ze het liefst sterven, maar deze mongool kan wel op medeleven rekenen
hypocriete retards
hahahquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook meeleven met een gespierde junk anders hoor, straks zoekt hij mij op.
mensen zijn echt kut volk manquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
ook grappig op de FP, een random junk op straat kan verrotten en zien ze het liefst sterven, maar deze mongool kan wel op medeleven rekenen
hypocriete retards
herken me hierin volledig jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
erger me sws aan dat overdreven meeleven met en ophemelen van nationale "sporthelden"
we zijn de ergste plaag die de aarde ooit gekend heeftquote:
na vluchtelingen danquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zijn de ergste plaag die de aarde ooit gekend heeft
smerige parasietenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap de olympische spelen sws niet echtquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
quote:
yeahquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]!
netjes, wegzetten als plaag en meteen ook nog even de 'het zijn geen mensen' meepakken, daar kunnen ze op de fp nog een puntje aan zuigen
ja niemandquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik snap de olympische spelen sws niet echt
wie volgt er nou die sporten
iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niemandzijn ook gewoon ongelooflijk saaie teringsporten, maar ja, gevoel van nationalisme wordt gevoed hè
Hans kijkt naar mensen op een fiets die rondjes makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niemandzijn ook gewoon ongelooflijk saaie teringsporten, maar ja, gevoel van nationalisme wordt gevoed hè
srs? ugh wat een naziquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans kijkt naar mensen op een fiets die rondjes maken
saamhorigheid onder de olympische vlag ondertussen spelen er politieke belangen en vieze spelletjes en wordt een failliet land de afgrond ingeduwd maar hee je kan fier zijn op een zak botten en vlees dat toevallig in het zefde land als jij uit de kut is geklaptquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat van verstappen is wel waanzinnig hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar wel het hele jaar doorquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans kijkt naar mensen op een fiets die rondjes maken
Hij heeft een fetish voor vrouwen die dijen hebben die in omvang groter zijn dan zijn eigen middel.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
trots zijn op wat een vreemde p al sportend voor veel geld presteert![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
hypocriete retards
quote:
overdreven allemaal zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat van verstappen is wel waanzinnig hoor
nog niemand in de geschiedenis heeft gepresteerd zoals max dat momenteel doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |