wtf eet jij snel joh gekquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal bovenop de domtoren, net over het randje
probeer mn ouders niet te veel onder ogen te komen momenteelquote:
Waarom nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
probeer mn ouders niet te veel onder ogen te komen momenteel
hoezoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
geen zin in vragen over waarom ik er zo vercrackt uitziequote:
heb je weer lopen snuiven ouwe relnegerquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
geen zin in vragen over waarom ik er zo vercrackt uitzie
Toch wel herkenbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
jawel maar degenen die dat willen geloven niet dat het aangeboren is dus jahquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
Kan je ergens een test laten doen of het kind waarvan je zwanger bent gay is?
Wat heb je net gedaan dan? Super snel eten in hun bij zijn en weer weg?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
wellichtquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je weer lopen snuiven ouwe relneger
spot je de xtra crusty crackie look?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je net gedaan dan? Super snel eten in hun bij zijn en weer weg?
De mening van dead ken ik inmiddels.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ook wel echt benieuwd naar ieder zijn mening maar ligt echt flink verdeeld denk ik.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
spot je de xtra crusty crackie look?
plsquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je je gebit wel netjes utigedaan
haha waddap?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je je gebit wel netjes utigedaan
Hahaha ja die kent iedereen denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De mening van dead ken ik inmiddels.
ja lees gwn danquote:
o lol okquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
de mening van dp is het hoertje van assenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ja die kent iedereen denk ik.
Sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de mening van dp is het hoertje van assen
verwar mijn mening niet met je mamaquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de mening van dp is het hoertje van assen
moet ik toch zelf weten, ben iets te oud om te laten bepalen wanneer ik van tafel magquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef HPLC het volgende:
dp was welgeteld 9 minuten weg. Ik denk dat ik 10 klappen zou krijgen als ik dat zou doen
Als de moderator van huis is, dansen de muizen op tafelquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even kijken of we een maaltijd in elkaar kunnen flansen. Gedraag jullie een beetje, geen zin om terug te komen en 90% blijkt weer een streepje door de naam te hebben.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
verwar mijn mening niet met je mama
ok papiquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even kijken of we een maaltijd in elkaar kunnen flansen. Gedraag jullie een beetje, geen zin om terug te komen en 90% blijkt weer een streepje door de naam te hebben.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
19 graden hier, valt idd allemaal wel mee.
ehehequote:
Dan mag je ook wel zelf eten makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet ik toch zelf weten, ben iets te oud om te laten bepalen wanneer ik van tafel mag
Zo bont hebben we het nog nooit gemaakt volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eetze en tot ziensquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
zo kinderachtig zijn mijn ouders nie gelukkigquote:
#zwaarlevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Vaatwas nog steeds bi gestart
Tering huis stinkt naar afval
Die bakken stinken pff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |