Hahaha ja die kent iedereen denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De mening van dead ken ik inmiddels.
ja lees gwn danquote:
o lol okquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
geen zin in vragen over waarom ik er zo vercrackt uitzie
de mening van dp is het hoertje van assenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ja die kent iedereen denk ik.
Sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de mening van dp is het hoertje van assen
verwar mijn mening niet met je mamaquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de mening van dp is het hoertje van assen
moet ik toch zelf weten, ben iets te oud om te laten bepalen wanneer ik van tafel magquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef HPLC het volgende:
dp was welgeteld 9 minuten weg. Ik denk dat ik 10 klappen zou krijgen als ik dat zou doen
Als de moderator van huis is, dansen de muizen op tafelquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even kijken of we een maaltijd in elkaar kunnen flansen. Gedraag jullie een beetje, geen zin om terug te komen en 90% blijkt weer een streepje door de naam te hebben.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
verwar mijn mening niet met je mama
ok papiquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even kijken of we een maaltijd in elkaar kunnen flansen. Gedraag jullie een beetje, geen zin om terug te komen en 90% blijkt weer een streepje door de naam te hebben.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
19 graden hier, valt idd allemaal wel mee.
ehehequote:
Dan mag je ook wel zelf eten makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet ik toch zelf weten, ben iets te oud om te laten bepalen wanneer ik van tafel mag
Zo bont hebben we het nog nooit gemaakt volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eetze en tot ziensquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
zo kinderachtig zijn mijn ouders nie gelukkigquote:
#zwaarlevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Vaatwas nog steeds bi gestart
Tering huis stinkt naar afval
Die bakken stinken pff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |