Je deelt die met huisgenoten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik. Hoewel ik zelf een koelkast en wasmachine wel erg fijn vind.
oh ik kan gewoon boven roken en zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging altijd wel even af en toe peuk roken bij mijn ouders beneden. Maar was ook zodat ze niet gingen denken dat ik het boven deed omdat ik ze wisten dat ik rookte.
Mocht ik niet, deed ik wel. Blowen ook maar dat deed ik toen nog vrij weinig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik kan gewoon boven roken en zo
hehehquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Poeh toen ik mijn kamer 2 jaar terug mijn oude kamer moest leeghalen omdat mijn pa ging verhuizenDe schuine muur die ooit wit was was echt helemaal vies geel geworden. Oeps.
je ouders zijn 2jaar ouder dan jij? Want serieus wie trapt daarin denk je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging altijd wel even af en toe peuk roken bij mijn ouders beneden. Maar was ook zodat ze niet gingen denken dat ik het boven deed omdat ik ze wisten dat ik rookte.
dit jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
je ouders zijn 2jaar ouder dan jij? Want serieus wie trapt daarin denk je?
oh okquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is gewoon mijn beroep, ik voel er niks bij
nee hier t zelfdequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Ze kwamen gelukkig nooit op mijn kamer. Alleen op het laatst moesten ze wel want ze wisten na een tijdje dat ik ratten haden die moesten ook eten hebben als ik er niet was (wat dus ieder weekend was).
Oh nou ze vonden een hamster wel meer dan genoeg. Maar ja ik vind mijn hamster na een tijdje lame dus heb hem een ander huisje gegeven en gewoon ratten genomen. Als ik ze eenmaal had konden ze moeilijk zeggen doe ze maar weer weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hier t zelfde
en wisten na een tijdje? waarom al dat stiekeme gedoe?
hehe ah zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ze vonden een hamster wel meer dan genoeg. Maar ja ik vind mijn hamster na een tijdje lame dus heb hem een ander huisje gegeven en gewoon ratten genomen. Als ik ze eenmaal had konden ze moeilijk zeggen doe ze maar weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |