quote:
Muziek luisteren?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Yuri van Gelder op Lowlands
Wat heeft die kerel nou op Lowlands te zoeken ffs
toch wel een soort van, hij kan weg roestenquote:
quote:
quote:Het is misschien wel een van de opvallendste last-minute lineup toevoegingen ooit. Yuri van Gelder zal zijn ringenoefening niet in Rio gaan doen, maar op het podium van het festival Lowlands in Biddinghuizen, aankomende zondag.
De organisatoren laten dit weten via Twitter. Het is een paar dagen geleden dat van Gelder te horen kreeg van de rechter dat de beslissing om hem naar huis te sturen van de Nederlandse Sportbond terecht was. De turner laat zich hier blijkbaar echter niet volledig door uit het veld slaan, want aanstaande zondag staat hij om 12.30 in de grootste tent van Lowlands, de Alpha-stage, om daar alsnog zijn ringenoefening aan het publiek te laten zien.
boeie dan steel je gewoon een nieuwequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch wel een soort van, hij kan weg roesten
waarom niet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Yuri van Gelder op Lowlands
Wat heeft die kerel nou op Lowlands te zoeken ffs
Ja ik lees het netquote:
ja mijn billen zijn net 2 heerlijke scoopsquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt omdat je van nature zo ijzig bent
Vind Festivals sowieso niks eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:51 schreef deadprez het volgende:
snap überhaupt niet wat iemand op lowlands te zoeken heeft
Scoopsquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja mijn billen zijn net 2 heerlijke scoops
vroeger wel, maar is allemaal veel te commerciële troep gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind Festivals sowieso niks eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |