wie gaat er nou op fok al zijn staarwedstrijden met vrouwen vermeldenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik snap de olympische spelen sws niet echt
wie volgt er nou die sporten
precies ditquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
saamhorigheid onder de olympische vlag ondertussen spelen er politieke belangen en vieze spelletjes en wordt een failliet land de afgrond ingeduwd maar hee je kan fier zijn op een zak botten en vlees dat toevallig in het zefde land als jij uit de kut is geklapt
o dat maakt een hoop goedquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft een fetish voor vrouwen die dijen hebben die in omvang groter zijn dan zijn eigen middel.
Hij heeft gwn een snellere autoquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat van verstappen is wel waanzinnig hoor
nog niemand in de geschiedenis heeft gepresteerd zoals max dat momenteel doet
Hoezo, ik heb 100 meter sprint gekeken. Deed geen Nederlander aan mee hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja niemandzijn ook gewoon ongelooflijk saaie teringsporten, maar ja, gevoel van nationalisme wordt gevoed hè
Zet Braddie er in en hij kan het ook.quote:
het zit je diep hequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies dit
en daar zit je dan lekker met je volgevreten speknek in je dikke hotel met je decadentie naar die shit te kijken terwijl een kilometer verderop mensen in hutjes van golfplaten kapot gaan van de honger en vervuild drinkwater
ja, zou bij meer mensen zo moeten zijnquote:
Denk je hier ook aan als je boodschappen koopt of eten weggooit?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies dit
en daar zit je dan lekker met je volgevreten speknek in je dikke hotel met je decadentie naar die shit te kijken terwijl een kilometer verderop mensen in hutjes van golfplaten kapot gaan van de honger en vervuild drinkwater
ik gooi geen eten wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk je hier ook aan als je boodschappen koopt of eten weggooit?
wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, nee, die ratten zitten voor de lol op je kamer
hee maar like je wel mijn steu yuri pagina? Hij geeft het zo zwaar joh.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies dit
tja maar dat doe ik net zo goed. ik zit hier ook kkchill te genieten over de rug van de derde wereld. weinig westerlingen die zich daaraan kunnen onttrekkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies dit
daarna nog even een like voor nederland mijn vaderland plus een berichtje waarin je juicht om verdronken vluchtelingenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee maar like je wel mijn steu yuri pagina? Hij geeft het zo zwaar joh.
Nee, ligt aan de rijke blanke westerse manquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef Drug het volgende:
[..]
tja maar dat doe ik net zo goed. ik zit hier ook kkchill te genieten over de rug van de derde wereld. weinig westerlingen die zich daaraan kunnen onttrekken
precies, fuck die shitquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef deadprez het volgende:
maar geen fuck geven om dat soort shit is stoer natuurlijk
Gelukkig ben ik armquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ligt aan de rijke blanke westerse man
dat kloptquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef Drug het volgende:
[..]
tja maar dat doe ik net zo goed. ik zit hier ook kkchill te genieten over de rug van de derde wereld. weinig westerlingen die zich daaraan kunnen onttrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |