jawel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo bont hebben we het nog nooit gemaakt volgens mij.
Zie je ze nou voor de rest van de dag niet meer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo kinderachtig zijn mijn ouders nie gelukkig
ik was vertyfd zater of zondag, maar wel honger en niks in huis, ik gooi een shirt aan, schiet in mijn slippers en loop naar buiten, ooh wacht sleutels en geld en iets meer dan een onderbroek is wel handig.... pats deur dicht door de tocht... alles binnen dus dat werd 20 in tshirt en boxer lopen om reservesleutel te halenquote:
In mijn afwezigheid dan denk ik, heb wel echt flinke percentages meegemaakt maar 90% is wel heel erg veel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel hoor
nja 90% is mss klein beetje overdreven
je leert het juist het snelst als je een paar jaar tussen het vuilnis met maden en de afwas van een half jaar hebt geleefdquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
#zwaarleven
Dit is dus de reden dat ik zei dat je nog maar beter even een tijdje bij je ouders kunt blijven wonen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
je leert het juist het snelst als je een paar jaar tussen het vuilnis met maden en de afwas van een half jaar hebt geleefd
hooguit in het voorbijgaan als ik iets uit de koelkast wil ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie je ze nou voor de rest van de dag niet meer?
Watquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
je leert het juist het snelst als je een paar jaar tussen het vuilnis met maden en de afwas van een half jaar hebt geleefd
missen ze je nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
hooguit in het voorbijgaan als ik iets uit de koelkast wil ofzo
Het echte FOK! leven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
hooguit in het voorbijgaan als ik iets uit de koelkast wil ofzo
dan leer je het toch nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
#zwaarleven
Dit is dus de reden dat ik zei dat je nog maar beter even een tijdje bij je ouders kunt blijven wonen.
weeniequote:
zet hem buiten dan kan je rolschaatsdenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
In mijn nieuwe huis zit een vaatwasser. Sowieso nu al mijn favoriete meubel
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie
als we hier niet zouden wonen zien ze me ook amper, dusja
wel goeie band danquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie
als we hier niet zouden wonen zien ze me ook amper, dusja
Haal er voor mij ook een paarquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu supermarkt pffff geen zin
Kga denk paar maar paar pizzas halen
Snap ik. Hoewel ik zelf een koelkast en wasmachine wel erg fijn vind.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef HPLC het volgende:
In mijn nieuwe huis zit een vaatwasser. Sowieso nu al mijn favoriete meubel
Wat moet ik met een rolschaatsden? Het is nog lang geen kerstquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zet hem buiten dan kan je rolschaatsden
ja dat zal vast niet zo overkomen maar dat is wel zo, juist daarom ookquote:
geloof je wel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal vast niet zo overkomen maar dat is wel zo, juist daarom ook
Je deelt die met huisgenoten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik. Hoewel ik zelf een koelkast en wasmachine wel erg fijn vind.
oh ik kan gewoon boven roken en zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging altijd wel even af en toe peuk roken bij mijn ouders beneden. Maar was ook zodat ze niet gingen denken dat ik het boven deed omdat ik ze wisten dat ik rookte.
Mocht ik niet, deed ik wel. Blowen ook maar dat deed ik toen nog vrij weinig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik kan gewoon boven roken en zo
hehehquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Poeh toen ik mijn kamer 2 jaar terug mijn oude kamer moest leeghalen omdat mijn pa ging verhuizenDe schuine muur die ooit wit was was echt helemaal vies geel geworden. Oeps.
je ouders zijn 2jaar ouder dan jij? Want serieus wie trapt daarin denk je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging altijd wel even af en toe peuk roken bij mijn ouders beneden. Maar was ook zodat ze niet gingen denken dat ik het boven deed omdat ik ze wisten dat ik rookte.
dit jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
je ouders zijn 2jaar ouder dan jij? Want serieus wie trapt daarin denk je?
oh okquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is gewoon mijn beroep, ik voel er niks bij
nee hier t zelfdequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Ze kwamen gelukkig nooit op mijn kamer. Alleen op het laatst moesten ze wel want ze wisten na een tijdje dat ik ratten haden die moesten ook eten hebben als ik er niet was (wat dus ieder weekend was).
Oh nou ze vonden een hamster wel meer dan genoeg. Maar ja ik vind mijn hamster na een tijdje lame dus heb hem een ander huisje gegeven en gewoon ratten genomen. Als ik ze eenmaal had konden ze moeilijk zeggen doe ze maar weer weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hier t zelfde
en wisten na een tijdje? waarom al dat stiekeme gedoe?
hehe ah zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ze vonden een hamster wel meer dan genoeg. Maar ja ik vind mijn hamster na een tijdje lame dus heb hem een ander huisje gegeven en gewoon ratten genomen. Als ik ze eenmaal had konden ze moeilijk zeggen doe ze maar weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |