BELGIUMquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Bolasie het volgende:
Tegen wie moeten ze de volgende pot? Winnaar van welke wedstrijd?
Mwa als je de nummer 1 vd wereld met 4-0 inpakt moet Belgie geen probleem zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima overwinning maar België zal toch wel wat lastiger worden.
Als Tagliano's haxball carriere mislukt dan kan hij zich altijd nog richten op de gifjes industrie.quote:
4e in de poule australie....quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa als je de nummer 1 vd wereld met 4-0 inpakt moet Belgie geen probleem zijn
België eindigde als poulewinnaar en was dus beter dan Australië.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa als je de nummer 1 vd wereld met 4-0 inpakt moet Belgie geen probleem zijn
koekoek!quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als Tagliano's haxball carriere mislukt dan kan hij zich altijd nog richten op de gifjes industrie.
Dan zou hij de opvolger van Tjaptjoep kunnen worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als Tagliano's haxball carriere mislukt dan kan hij zich altijd nog richten op de gifjes industrie.
Long run is Australië beter natuurlijk. Upswing van de Belgjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
België eindigde als poulewinnaar en was dus beter dan Australië.
Dit gifje is niet van mij moet ik zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan moest je meer haxball spelen tijdens je collegesquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit gifje is niet van mij moet ik zeggen
En ik heb zomaar de vrees dat mijn haxball carriere niet echt van de grond gaat komen, geen idee waarom
Maar fiscale colleges zijn juist érg interessantquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan moest je meer haxball spelen tijdens je colleges
Slecht, matigquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar fiscale colleges zijn juist érg interessant
Ik snap niet wat mensen tegen fiscaliteit kunnen hebben. Een genot voor de hersenenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef Jane het volgende:
Niet verliezen van België hoor. Dat vind ik altijd zo kut.
Alles met de natuurlijke persoon is wel interessant, zodra het over rechtspersonen gaat, haak ik afquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen tegen fiscaliteit kunnen hebben. Een genot voor de hersenen
Rechtspersonengenot internationaal belastingrechtgenotquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alles met de natuurlijke persoon is wel interessant, zodra het over rechtspersonen gaat, haak ik af
'quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen tegen fiscaliteit kunnen hebben. Een genot voor de hersenen
Dan kijk ik liever naar een wedstrijd van Ajaxquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rechtspersonengenot internationaal belastingrechtgenot
Doe Messi de groeten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gut gutquote:
Dat valt ongetwijfeld te combinerenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar een wedstrijd van Ajax
notarieel recht beste rechtquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd weer die buitenlanders he.quote:
COJONES MUCHOOOOquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is beter dan jouw Spaans
Hmm. Voor zover het samenhangt met de Successiewet enzo is het wel aardigquote:
Ik vermoed dat er weinig dingen zijn waarin Fylax beter is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is beter dan jouw Spaans
Hij heeft wel DionneGodin geïnterviewdquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er weinig dingen zijn waarin Fylax beter is.
Overschat wijfquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft wel DionneGodin geïnterviewd
Die zal daarna wel aangifte hebben gedaan van aanranding zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat deed die andere autist toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slecht, matige smaak. Uiteraard heb ik het wel over Staxgodin en niet deze walgelijke versiequote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal daarna wel aangifte hebben gedaan van aanranding zeker.
Een sympathiek en lekker wijf. Ik zou het wel wetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:39 schreef Bolasie het volgende:
De kont van Dione (een paar dagen terug op tv te zien) is wel god natuurlijk
Dionne is plat als een visje
preciesquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar. Ze is niet lelijk hoor, maar ook niet speciaal imo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een sympathiek en lekker wijf. Ik zou het wel weten
Over welke straten loop jij zoal?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar
Dit dus. Caldas kan hier slechts van dromen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
preciesik heb haar meerdere malen van dichtbij mofen bekijken, zelfs nog een foto met haar
Niet in boerendorpen vermoed ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over welke straten loop jij zoal?
De straten van Rotterdam natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over welke straten loop jij zoal?
Over overschat gesprokenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik Helene Hendriks van dichtbij mogen bekijken
Heb ik ook 1 x gehad, bleek het Hans Kraaij te zijn aan de voorkantquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik Helene Hendriks van dichtbij mogen bekijken
Dat wist ik al ja. Uiteraard moeten we nu wel de specifieke straten te weten komenquote:
Tijd om eens met jou over een straatje te lopen danquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De straten van Rotterdam natuurlijkUiteraard wel in de goede buurt
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar. Ze is niet lelijk hoor, maar ook niet speciaal imo.
PC Hoofdstraat zal het ook niet zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wist ik al ja. Uiteraard moeten we nu wel de specifieke straten te weten komen
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:43 schreef Redefine het volgende:
Billy Bakker moet gewoon het hoofdpersonage van een hockey stripboek worden.
Dit wilde ik net postenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dus
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dus
Ik bespeur hier kijkers van Utopiaquote:
Kloptquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze ook Bakker HAHAHAHAHA GENOTTT
Ik hoopte op een juichtopic, is het weer verkapte SC geworden...quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Nattekat nu niet ingrijpt
Ik moet soms verplicht meekijken anders krijg ik een gagball in mijn mond en een aubergine in mn reet dusja keus zo gemaakt Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Ik bespeur hier kijkers van Utopia
Je zat tijdens de wedstrijd zelf ook te slowchatten. Vrij inconsequent weer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[info]
Dit is een hockeytopic. Voor slowchat, ga naar dit topic: OS / [SC] FOK! Holland House #3 SC genot
[/info]
sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zat tijdens de wedstrijd zelf ook te slowchatten. Vrij inconsequent weer.
Andere mods geven jou gelijk Tagliano.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niemand gaat meer posten let opquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3
Nu weer over hockey en vernedering van Aussies.
Goed voorbeeld doet volgen is de wijsheid geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3
Nu weer over hockey en vernedering van Aussies.
Helemaal niet we gaan winnen dat werd net gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:48 schreef Redefine het volgende:
België gaat nog een lastige tegenstander worden.
Nattekrant?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Bolasie het volgende:
De Aussies zijn vernederd
Net zoals een bepaalde user in dit topic
wrm geen magere voor dem gainzquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een bak volle kwark geklapt om het te vieren
Dat vond ik nog niet overtuigend genoeg. Ik hoorde net dat België voor een medaille komt, dus kunnen we die wedstrijd wel schriftelijk afdoen aldus Sjaakie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef plerda het volgende:
[..]
Helemaal niet we gaan winnen dat werd net gezegd.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een bak volle kwark geklapt om het te vieren
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Columbiafan het volgende:
België mist gewoon de ervaring. Hier komen om een medaille te winnen is natuurlijk een verkeerde instelling.
Dat is inderdaad een verkeerde instelling inderdaad. Net zoals vaak wordt geroepen dat er voor een (finale) wordt gegaan. Als je dat daadwerkelijk denkt te kunnen halen, moet je gewoon voor goud gaan. Dat je dan eventueel bij het niet bereiken daarvan genoegen neemt met minder is dan best.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Columbiafan het volgende:
België mist gewoon de ervaring. Hier komen om een medaille te winnen is natuurlijk een verkeerde instelling.
België ging toch gewoon voor goud?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Columbiafan het volgende:
Zou heel goed kunnen, het is tenslotte Sjaak die het zegt. Dus kan zomaar fout zijn.quote:
Ik hoor in de Belgische media wel meer zaken als 'beter doen dan in Londen', 'minstens een medaille halen'. Iedereen gaat voor goud, maar de 'zilver is een teleurstelling' houding mis ik wel bij België.quote:
Hmm ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoor in de Belgische media wel meer zaken als 'beter doen dan in Londen', 'minstens een medaille halen'. Iedereen gaat voor goud, maar de 'zilver is een teleurstelling' houding mis ik wel bij België.
Ja niet origineel om eerlijk te zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:54 schreef TheArt het volgende:
Duitsers op zijn Duits. Hoe verzin je het.
En dus 3-2 Duitsland dat 2x scoort in de laatste minuutquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het nog 2-1 was en het bijna gedaan was.. Goed nieuws voor Nederland
Klok leek op 1.5 seconde te staan toen ie erin ging.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:00 schreef Szura het volgende:
Al uitgerekend hoeveel 100en er nog over waren?
Toen ik dat hoorde schakelde ik naar de hockeystream en zag ik blije Duitsers en ging ik er vanuit dat het een NOS faal was maar het was dus gewoon de ultieme Duitse overwinning van de Duitsers.quote:
Brinkman had het ook al over de finale van Nederlandquote:
Dat houdt op als men tegen de Oranje 'machine' aantreedt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:15 schreef DeeBee het volgende:
Erg nette zege.
Dat schijtgeluk van de Duitsers.
wat is daar nu weer typisch Nederlands aanquote:Op maandag 15 augustus 2016 05:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Brinkman had het ook al over de finale van Nederlandtypisch Nederlands weer op de zaken vooruit lopen. Irritant.
Wow een vroegetje een xquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, en dan om 2200 Duitsland–Argentinië.
De halve finales bij de vrouwen en de medaillewedstrijden bij zowel de mannen als de vrouwen zijn ook om die tijden. Misschien omdat hockey in Nederland het populairst is?quote:
denk dat de bonden het mogen bepalen, dus ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De halve finales bij de vrouwen en de medaillewedstrijden bij zowel de mannen als de vrouwen zijn ook om die tijden. Misschien omdat hockey in Nederland het populairst is?
Idd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Brinkman had het ook al over de finale van Nederlandtypisch Nederlands weer op de zaken vooruit lopen. Irritant.
Dit dus. Werd ook aangehaald in de Belgische pers.quote:
Verloren van Nieuw-Zeeland inderdaad, maar die wedstrijd ging voor de Belgen nergens meer over, poulewinst was toch al binnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:02 schreef Felagund het volgende:
Eerst maar even van de Belgen winnen idd, die zijn toch vrij sterk, al verloren ze geloof ik van Nieuw-Zeeland.
Zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:35 schreef kilon het volgende:
Leuk, samenvatting Australië - Nederland nu op de Belg
Dat was eerst zo, het is omgedraaid, Nederland om 22.00u.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Neejoh NL moet om 17 uur, of ben ik nou in de war
Er zijn ook niet veel belgen om te volgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zodaar kunnen wij nog veel van leren, een samenvatting van tien minuten
In de Belgische pers werd "de Hollandse arrogantie" weer breed uitgemeten inderdaad. Omdat één analist bij de NOS iets roept. Erg kleinzerig van die Vlamingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dit dus. Werd ook aangehaald in de Belgische pers.
17:00 plaatselijke tijd. 22:00 hiero.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Neejoh NL moet om 17 uur, of ben ik nou in de war
Veel mooier dan penalty's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:40 schreef sp3c het volgende:
wat vinden de hockeyliefhebbers eigenlijk van de shootouts?
Gewoon drie keer scoren in het laatste kwart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Duitsland maakt niet zo veel indruk. Ze kunnen niet blijven mazzelen.
Duitsers die het niet halen vind ik veel leukerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:30 schreef Szura het volgende:
Argentijnse mannen die het wel halen en de vrouwen niet, zou wat zijn
En dan verliezen wij van België en houden ze ons van brons afquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duitsers die het niet halen vind ik veel leuker
Ik ben er van overtuigd dat ze aan het begin van het vierde kwart de 2-1 maken, met nog één minuut te gaan de 2-2 en in de laatste seconde de 2-3.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:31 schreef franklop het volgende:
Denken dat Duitsland niet terug gaat komen
Prachtscenario zou dat zijn. Helaas onrealistisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:31 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan verliezen wij van België en houden ze ons van brons af
Belgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:31 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan verliezen wij van België en houden ze ons van brons af
Vanavond maar even kijken met de Belgen hier. Want elke keer dat voetbal met elkaar kijken gaat mij als Nederlander ook niet goed afquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Belgen
Heb ze alleen niet zien spelen, dus ditmaal doe ik geen uitspraken.
Ik heb gekkere dingen gezien.quote:
Belgen zie ik wel nog verliezen van Argentinië, dat zou helemaal treurig zijn. Nederland verslaan en dan zilver pakken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:53 schreef marcodej het volgende:
België - Nederland wordt dus de wedstrijd om de gouden medaille...
3 van de halve finale-plekken in bezit hebben.quote:
Nederland en Duitsland zijn redelijk gelijkaardig. De Duitsers hadden alleen een kuthelft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:12 schreef Columbiafan het volgende:
Als België verliest straks wordt een medaille heel moeilijk. Belangrijkste wedstrijd uit de Belgische hockeygeschiedenis.
Pas maar op of ik bel de Mukhabarat.quote:
Hopen mag, maar wees niet al te teleurgesteld dalijk ok?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:48 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Pas maar op of ik bel de Mukhabarat.
We gaan dit met minsten 5 punten verschil winnen van de Nederlanders, let op mijn woorden.
Heb je het over Nederland?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hopen mag, maar wees niet al te teleurgesteld dalijk ok?
10-0 voor Nederland!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |