BELGIUMquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Bolasie het volgende:
Tegen wie moeten ze de volgende pot? Winnaar van welke wedstrijd?
Mwa als je de nummer 1 vd wereld met 4-0 inpakt moet Belgie geen probleem zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima overwinning maar België zal toch wel wat lastiger worden.
Als Tagliano's haxball carriere mislukt dan kan hij zich altijd nog richten op de gifjes industrie.quote:
4e in de poule australie....quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa als je de nummer 1 vd wereld met 4-0 inpakt moet Belgie geen probleem zijn
België eindigde als poulewinnaar en was dus beter dan Australië.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa als je de nummer 1 vd wereld met 4-0 inpakt moet Belgie geen probleem zijn
koekoek!quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als Tagliano's haxball carriere mislukt dan kan hij zich altijd nog richten op de gifjes industrie.
Dan zou hij de opvolger van Tjaptjoep kunnen worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als Tagliano's haxball carriere mislukt dan kan hij zich altijd nog richten op de gifjes industrie.
Long run is Australië beter natuurlijk. Upswing van de Belgjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
België eindigde als poulewinnaar en was dus beter dan Australië.
Dit gifje is niet van mij moet ik zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan moest je meer haxball spelen tijdens je collegesquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit gifje is niet van mij moet ik zeggen
En ik heb zomaar de vrees dat mijn haxball carriere niet echt van de grond gaat komen, geen idee waarom
Maar fiscale colleges zijn juist érg interessantquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan moest je meer haxball spelen tijdens je colleges
Slecht, matigquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar fiscale colleges zijn juist érg interessant
Ik snap niet wat mensen tegen fiscaliteit kunnen hebben. Een genot voor de hersenenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef Jane het volgende:
Niet verliezen van België hoor. Dat vind ik altijd zo kut.
Alles met de natuurlijke persoon is wel interessant, zodra het over rechtspersonen gaat, haak ik afquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen tegen fiscaliteit kunnen hebben. Een genot voor de hersenen
Rechtspersonengenot internationaal belastingrechtgenotquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alles met de natuurlijke persoon is wel interessant, zodra het over rechtspersonen gaat, haak ik af
'quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen tegen fiscaliteit kunnen hebben. Een genot voor de hersenen
Dan kijk ik liever naar een wedstrijd van Ajaxquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rechtspersonengenot internationaal belastingrechtgenot
Doe Messi de groeten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rechtspersonengenot internationaal belastingrechtgenot
Gut gutquote:
Dat valt ongetwijfeld te combinerenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar een wedstrijd van Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |