quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal daarna wel aangifte hebben gedaan van aanranding zeker.
Een sympathiek en lekker wijf. Ik zou het wel wetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:39 schreef Bolasie het volgende:
De kont van Dione (een paar dagen terug op tv te zien) is wel god natuurlijk
Dionne is plat als een visje
preciesquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft wel DionneGodin geīnterviewd
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar. Ze is niet lelijk hoor, maar ook niet speciaal imo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een sympathiek en lekker wijf. Ik zou het wel weten
Over welke straten loop jij zoal?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar
Dit dus. Caldas kan hier slechts van dromen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
preciesik heb haar meerdere malen van dichtbij mofen bekijken, zelfs nog een foto met haar
Niet in boerendorpen vermoed ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over welke straten loop jij zoal?
De straten van Rotterdam natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over welke straten loop jij zoal?
Over overschat gesprokenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik Helene Hendriks van dichtbij mogen bekijken
Heb ik ook 1 x gehad, bleek het Hans Kraaij te zijn aan de voorkantquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik Helene Hendriks van dichtbij mogen bekijken
Dat wist ik al ja. Uiteraard moeten we nu wel de specifieke straten te weten komenquote:
Tijd om eens met jou over een straatje te lopen danquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De straten van Rotterdam natuurlijkUiteraard wel in de goede buurt
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar. Ze is niet lelijk hoor, maar ook niet speciaal imo.
PC Hoofdstraat zal het ook niet zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wist ik al ja. Uiteraard moeten we nu wel de specifieke straten te weten komen
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:43 schreef Redefine het volgende:
Billy Bakker moet gewoon het hoofdpersonage van een hockey stripboek worden.
Dit wilde ik net postenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dus
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dus
Ik bespeur hier kijkers van Utopiaquote:
Kloptquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze ook Bakker HAHAHAHAHA GENOTTT
Ik hoopte op een juichtopic, is het weer verkapte SC geworden...quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Nattekat nu niet ingrijpt
Ik moet soms verplicht meekijken anders krijg ik een gagball in mijn mond en een aubergine in mn reet dusja keus zo gemaakt Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Ik bespeur hier kijkers van Utopia
Je zat tijdens de wedstrijd zelf ook te slowchatten. Vrij inconsequent weer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[info]
Dit is een hockeytopic. Voor slowchat, ga naar dit topic: OS / [SC] FOK! Holland House #3 SC genot
[/info]
sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zat tijdens de wedstrijd zelf ook te slowchatten. Vrij inconsequent weer.
Andere mods geven jou gelijk Tagliano.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niemand gaat meer posten let opquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3
Nu weer over hockey en vernedering van Aussies.
Goed voorbeeld doet volgen is de wijsheid geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3
Nu weer over hockey en vernedering van Aussies.
Helemaal niet we gaan winnen dat werd net gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:48 schreef Redefine het volgende:
België gaat nog een lastige tegenstander worden.
Nattekrant?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Bolasie het volgende:
De Aussies zijn vernederd
Net zoals een bepaalde user in dit topic
wrm geen magere voor dem gainzquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een bak volle kwark geklapt om het te vieren
Dat vond ik nog niet overtuigend genoeg. Ik hoorde net dat België voor een medaille komt, dus kunnen we die wedstrijd wel schriftelijk afdoen aldus Sjaakie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef plerda het volgende:
[..]
Helemaal niet we gaan winnen dat werd net gezegd.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een bak volle kwark geklapt om het te vieren
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Columbiafan het volgende:
België mist gewoon de ervaring. Hier komen om een medaille te winnen is natuurlijk een verkeerde instelling.
Dat is inderdaad een verkeerde instelling inderdaad. Net zoals vaak wordt geroepen dat er voor een (finale) wordt gegaan. Als je dat daadwerkelijk denkt te kunnen halen, moet je gewoon voor goud gaan. Dat je dan eventueel bij het niet bereiken daarvan genoegen neemt met minder is dan best.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Columbiafan het volgende:
België mist gewoon de ervaring. Hier komen om een medaille te winnen is natuurlijk een verkeerde instelling.
België ging toch gewoon voor goud?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:53 schreef Columbiafan het volgende:
Zou heel goed kunnen, het is tenslotte Sjaak die het zegt. Dus kan zomaar fout zijn.quote:
Ik hoor in de Belgische media wel meer zaken als 'beter doen dan in Londen', 'minstens een medaille halen'. Iedereen gaat voor goud, maar de 'zilver is een teleurstelling' houding mis ik wel bij België.quote:
Hmm ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoor in de Belgische media wel meer zaken als 'beter doen dan in Londen', 'minstens een medaille halen'. Iedereen gaat voor goud, maar de 'zilver is een teleurstelling' houding mis ik wel bij België.
Ja niet origineel om eerlijk te zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:54 schreef TheArt het volgende:
Duitsers op zijn Duits. Hoe verzin je het.
En dus 3-2 Duitsland dat 2x scoort in de laatste minuutquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het nog 2-1 was en het bijna gedaan was.. Goed nieuws voor Nederland
Klok leek op 1.5 seconde te staan toen ie erin ging.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:00 schreef Szura het volgende:
Al uitgerekend hoeveel 100en er nog over waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |