Alles met de natuurlijke persoon is wel interessant, zodra het over rechtspersonen gaat, haak ik afquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen tegen fiscaliteit kunnen hebben. Een genot voor de hersenen
Rechtspersonengenot internationaal belastingrechtgenotquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alles met de natuurlijke persoon is wel interessant, zodra het over rechtspersonen gaat, haak ik af
'quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen tegen fiscaliteit kunnen hebben. Een genot voor de hersenen
Dan kijk ik liever naar een wedstrijd van Ajaxquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rechtspersonengenot internationaal belastingrechtgenot
Doe Messi de groeten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gut gutquote:
Dat valt ongetwijfeld te combinerenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar een wedstrijd van Ajax
notarieel recht beste rechtquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd weer die buitenlanders he.quote:
COJONES MUCHOOOOquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is beter dan jouw Spaans
Hmm. Voor zover het samenhangt met de Successiewet enzo is het wel aardigquote:
Ik vermoed dat er weinig dingen zijn waarin Fylax beter is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is beter dan jouw Spaans
Hij heeft wel DionneGodin geïnterviewdquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er weinig dingen zijn waarin Fylax beter is.
Overschat wijfquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft wel DionneGodin geïnterviewd
Die zal daarna wel aangifte hebben gedaan van aanranding zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat deed die andere autist toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slecht, matige smaak. Uiteraard heb ik het wel over Staxgodin en niet deze walgelijke versiequote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal daarna wel aangifte hebben gedaan van aanranding zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |