Hoe oud ben jequote:Op zondag 14 augustus 2016 13:04 schreef kdricklamar het volgende:
Ja ik heb huisarrest
Voor de 3e x
Kan niet meer quoten uit andere topic btw
waarom?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:04 schreef kdricklamar het volgende:
Ja ik heb huisarrest
Voor de 3e x
Kan niet meer quoten uit andere topic btw
Jatoch?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:06 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Lang, blond haar, blauwe ogen?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:07 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Te vaak later thuisgekomen deze weekzoiets
Lekker voor je.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Frankfurt. 70 min vertraging
Oh dat dan weer wel, spannend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, anders vlieg ik terug en pak ik in je poepertje
Hopelijk krijg je geen eten straksquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja
Maar gelukkig verse pancakes eten zo
o ga je us nu?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Frankfurt. 70 min vertraging
van je opa geërfd ofzo? Klinkt antiek allemaalquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ugh, versterkers
Wilde m`n speakers weer aansluiten, maar die zijn tri-wired en nu loopt er iets te kutten in de connectie, kan ik al die draden (zijn er 12 in totaal) Weer los koppelen en opnieuw gaan aansluiten
Wat denk jequote:Op zondag 14 augustus 2016 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je geen eten straks
ik hou niet van pannenkoekenquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja
Maar gelukkig verse pancakes eten zo
Kunnen hoogrendements luidsprekers zijn. Aktief cross-over...quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:14 schreef Drug het volgende:
[..]
van je opa geërfd ofzo? Klinkt antiek allemaal
Is wel nice met caramel stroop en shit die stroop is op want lang geen pancakes gegeten en nu wel zin in en de supermarkt is dicht en alle andere dorpen in de buurt ook fmlquote:
oh nee, zoete pannenkoeken eet ik al helemaal nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Is wel nice met caramel stroop en shit die stroop is op want lang geen pancakes gegeten en nu wel zin in en de supermarkt is dicht en alle andere dorpen in de buurt ook fml
Anders eet ik ze ook niet
Ik zag eens iemand met kaas eten, vond het maar een raar gezicht :squote:Op zondag 14 augustus 2016 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, zoete pannenkoeken eet ik al helemaal niet
Kaas en suiker, goddelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik zag eens iemand met kaas eten, vond het maar een raar gezicht :s
kaas, ham, spek, salami, kan allemaalquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
rtquote:
Ik eet geen pannenkoeken zonder kaas sinds ik daar ooit aan ben begonnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind kaas op crackertje wel nice
Mijn pannenkoeken zijn altijd zoetquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kaas, ham, spek, salami, kan allemaal
Niceequote:Op zondag 14 augustus 2016 13:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet geen pannenkoeken zonder kaas sinds ik daar ooit aan ben begonnen.![]()
Ja, eng eng.quote:
ach, het is allemaal deegquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn pannenkoeken zijn altijd zoetanders is het meer roti achtig als je het hartig wilt snapje
Sowieso een aanrader, zou willen dat ik dat op mijn 17e had geweten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:30 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nicee
Misschien ga ik heg zo proberen
Hahahahquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso een aanrader, zou willen dat ik dat op mijn 17e had geweten.
Meh Meh Mehquote:
Dat zeg ik niet :squote:
Nieuw account aangemaakt omdat ik die naam zo kut vond.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar ook doen, nu iedereen Etsu associeert met homo zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nieuw account aangemaakt omdat ik die naam zo kut vond.
En die gifjes vond iedereen zo irritant. De naam ''pinman'' werd op FOK! nu echt geassocieerd met die gifjes
Want er is iets mis met homo zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar ook doen, nu iedereen Etsu associeert met homo zijn.
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Want er is iets mis met homo zijn?
typisch gedrag voor een borderlinerquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Ik vind autisten weer niks.
Maak een kloon aan met de naam ''ustE''quote:
Het was een behoorlijk duur systeem 15 jaar geleden, maar heb hem al naar m`n overbuurman gebracht, die man haalt alle draadjes die er in zitten (koper en dergelijk) er uit en brengt dat weg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:14 schreef Drug het volgende:
[..]
van je opa geërfd ofzo? Klinkt antiek allemaal
Wat is hier grappig aan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:49 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Maak een kloon aan met de naam ''ustE''![]()
classic ook weer dat je tegenover een koperdief woontquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het was een behoorlijk duur systeem 15 jaar geleden, maar heb hem al naar m`n overbuurman gebracht, die man haalt alle draadjes die er in zitten (koper en dergelijk) er uit en brengt dat weg.
Vind het wel prima, gisternacht al van 2 tot half 6 mee lopen kutten, steeds boven een bepaald volume viel 'ie uit (Speakers dan, versterker bleef aan)
Net had ik hem goed, en toen wilde ik hem verplaatsen van m`n speaker af en toen trok ik 6 van de 12 kabels los, toen heb ik hem weggebracht.
ustE = Etsu.quote:
HAHAHAHAHAHAHAH AXDDDDDDDdddquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
ustE = Etsu.
Dan wordt je sws meteen herkend
HARD OP!! HARDOP!!!quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH AXDDDDDDDddd
Ga hier helemaal stuk op t vliegveld.
Is vast ook familie van die ouwe baas van het kamp.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:50 schreef zeer het volgende:
[..]
classic ook weer dat je tegenover een koperdief woont
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH AXDDDDDDDddd
Ga hier helemaal stuk op t vliegveld.
quote:
hou je bek koos werkeloosquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sterker, jouw autisme vind jou ook niks.
Ziet er lekker uit manquote:
Irritant accent.quote:
okquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kunnen hoogrendements luidsprekers zijn. Aktief cross-over...
Normaal, bij huis-, tuin-, en keukensets, heb je 1 versterkerkanaal per kant. Scheiding van hoog, midden en laag geschiedt dan in een zgn passief cross-over-filter wat verlies van vermogen heeft, immers, de componenten in het filter, te weten spoelen en condensatoren verstoken een deel van het versterkte signaal.
Bij een aktief systeem vind de scheiding op lijn-niveau, dus voor de vesterker, plaats. Je hebt dan wel 6 versterkerkanalen nodig voor links en rechts, hoog, midden en laag.
6 x 2 polen = 12 draden. Hoeft niet persé dat te zijn. Kan ook zijn dat Bradley in de boxen zelf bezig is met bedraden.
Perongwluk opgeklikt en te lui om weg te doenquote:
Stel je aan zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:11 schreef Etsu het volgende:
Dit soort momenten haat ik dat ik een roker benKan pas over 13 uur weer roken
Dit klopt helemaal ja, was een actief systeem van Technics.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kunnen hoogrendements luidsprekers zijn. Aktief cross-over...
Normaal, bij huis-, tuin-, en keukensets, heb je 1 versterkerkanaal per kant. Scheiding van hoog, midden en laag geschiedt dan in een zgn passief cross-over-filter wat verlies van vermogen heeft, immers, de componenten in het filter, te weten spoelen en condensatoren verstoken een deel van het versterkte signaal.
Bij een aktief systeem vind de scheiding op lijn-niveau, dus voor de vesterker, plaats. Je hebt dan wel 6 versterkerkanalen nodig voor links en rechts, hoog, midden en laag.
6 x 2 polen = 12 draden. Hoeft niet persé dat te zijn. Kan ook zijn dat Bradley in de boxen zelf bezig is met bedraden.
Niet 13 uur zonder je chick kunnen, wat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nicotine is mijn vriendje, jij zou ook niet zonder je chick kunnen (als je er een hebt).
Sommigen zitten onder de plak hè. Ik noem een Noel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet 13 uur zonder je chick kunnen, wat.
Hahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommigen zitten onder de plak hè. Ik noem een Noel.
Altijd zo kut om zo vroeg te moeten zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:22 schreef Etsu het volgende:
M'n laptop is nu 62%, als hij 100% is en ik heb nog tijd, dan ga ik wel naar buiten en opnieuw door de douane.
Vlieg toch pas over 2 uur.
Hangt ervan af hoe zuinig ik doe. 35 tot 40 eur is te doen. Moet je wel een beetje opletten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Drug het volgende:
Hoeveel zijn jullie kwijt aan boodschappen voor een week? Bedoel alleen voedingsmiddelen, voor 1 persoon.
Pics van je zusjequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:26 schreef Wheeljack het volgende:
Was een keer om 19:30/20:00 op een vliegveld om mijn zusje op te halen.
Ze kwam pas aan om 23:40 of zo
Maar wel mooi uitzichtquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Altijd zo kut om zo vroeg te moeten zijn.
ja dat is prima. heb net zelf 80 eu afgerekendquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe zuinig ik doe. 35 tot 40 eur is te doen. Moet je wel een beetje opletten.
Iets minder dan 25 euro, denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Drug het volgende:
Hoeveel zijn jullie kwijt aan boodschappen voor een week? Bedoel alleen voedingsmiddelen, voor 1 persoon.
geilquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel mooi uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Pics van de rest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cheapquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:29 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Iets minder dan 25 euro, denk ik
Oh jij weet het ook alquote:
neequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:30 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh jij weet het ook al
Is er iemand hier die het niet weet?
Ong ¤30quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Drug het volgende:
Even.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom kom je niet even hierheen, kan je in levenden lijve zien
check je dan ook drie keer of je geluid wel uit staatquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoezoquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
check je dan ook drie keer of je geluid wel uit staat
afstand stopcontact/beschikbaar bankje vermoed ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Zosk het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op de grond?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Zosk het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op de grond?
ik eet veel noten, die zijn duur bij appiequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hebben wij met zijn tweeën niet eens altijd.
Oh jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Drug het volgende:
[..]
afstand stopcontact/beschikbaar bankje vermoed ik
wel cute kun je haar snap vragen voor me?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de achterkant van haar hoofd voor je kunnen vastleggen.
Raak dat kontje eens aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wat moet ik daar nou weer mee, regel gewoon een goede foto van de voorkant.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de achterkant van haar hoofd voor je kunnen vastleggen.
True that.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ik eet veel noten, die zijn duur bij appie
ja dat kan ik wel doen, maar zosk wilde haar alquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef Drug het volgende:
[..]
wel cute kun je haar snap vragen voor me?
gatverdamme, wat denk je dat ik ben? hetero ofzo?quote:
stap voor stap, ze is nu opgestaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar nou weer mee, regel gewoon een goede foto van de voorkant.
ruilen tegen een boy?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel doen, maar zosk wilde haar al
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel doen, maar zosk wilde haar al
[..]
gatverdamme, wat denk je dat ik ben? hetero ofzo?
[..]
stap voor stap, ze is nu opgestaan
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofdequote:
Nee leg eens uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
Hij is niet meer geband nu zie ik, dus twee weken.![]()
Ik geloof dit wel gezien jij het bent.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofde
nee, dat snap ik niet. beetje raar van je.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???
lolquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
Germano
laatste bezoek: 1 uur, 13 minuten geleden.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofde
maak je tijdens seks wel eens stiekem foto'squote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn tel maakt nooit geluiden, allemaal uit
Ik vind dit niks voor Mortaxxquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel gezien jij het bent.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat kan hij niet betalenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortaxx wanneer gun je pax een ONSje samen met jou dan
quote:Op zondag 14 augustus 2016 @ 12:41 schreef kiwiko het volgende:
Misschien moeten wij ook eens zo reageren als die vredestichters weer eens mensenlevens eisen
nu voel ik me afgewezenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
pff voor geld dan hoeft het van mij ook niet
alleen bij wederzijdse oprechte affectie
je voelt je afgewezen als je jezelf prostitueert?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu voel ik me afgewezen
*Tinder opent
Die willen gewoon bitches neuken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zijn vet lekkere boys op tinder, hoe kunnen ze single zijn
misschien fakersquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
zijn echt weinig lekkere chicksquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Truequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
Ben op een zaalverjaardag. Saaier dan kringverjaardag.
is er wel een blokje kaas en wat pinda's?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
ja afgelopen week nogquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maak je tijdens seks wel eens stiekem foto's
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortaxx kom naar Kokomo morgen, allemaal KEIweek sletjes met zaadvragende oogjes
Ga naar de kast danquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stuur maar naar mn app, moet nog een collectie gayseks beginnen
Nope. Alleen koffie tapas zoals Petitfours enz.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is er wel een blokje kaas en wat pinda's?
Noten tikken overal wel aan, maar AH is sowieso best duur. Denk dat het al een hoop scheelt als je je boodschappen bij Jumbo en Lidl doet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ik eet veel noten, die zijn duur bij appie
Was een keer op een zaalverjaardag met allemaal oude mensen die ik niet kenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
ja lidl deed ik eerst want dichterbij, maar veel dingen zijn daar net wat viezer, plus bepaalde nicheproducten hebben ze nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Noten tikken overal wel aan, maar AH is sowieso best duur. Denk dat het al een hoop scheelt als je je boodschappen bij Jumbo en Lidl doet.
weet je zeker dat het een verjaardag was? ik heb namelijk weleens filmpjes gezien die erg lijken op dit scenarioquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Was een keer op een zaalverjaardag met allemaal oude mensen die ik niet ken
Ja was een verjaardagquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Drug het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een verjaardag was? ik heb namelijk weleens filmpjes gezien die erg lijken op dit scenario
Ja dit ook, maar heb wel neven en nichtjes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Was een keer op een zaalverjaardag met allemaal oude mensen die ik niet ken
Dude.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef Etsu het volgende:
Wat een goede dag, ben al 3x grondig gefouilleerd door iemand van de beveiliging. Hij ging ook met z'n vinger langs m'n boxer
Jammer genoeg waren ze niet knap.
Eigenlijk zou je gewoon tegen zo'n vent moeten zeggen dat hij niet voorzichtig hoeft te doen.quote:
Zal straks doen, ben eruit gegaan want roken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon tegen zo'n vent moeten zeggen dat hij niet voorzichtig hoeft te doen.
Haha gvd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal straks doen, ben eruit gegaan want roken.
Kan niet wachten om weer gefouilleerd te wordenIk ga eerst kijken waar een knappe man werkt, dan ga ik daar in de rij staan
Had je maar even moeten komen, had je het live kunnen zienquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha gvd.geloof sowieso niet dat je dat gaat zeggen.
Wel straks posten hoe die man reageertquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan niet wachten om weer gefouilleerd te wordenIk ga eerst kijken waar een knappe man werkt, dan ga ik daar in de rij staan
aight regel die full bodyquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom zo vaak terwijl ik live naar dingen kijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je maar even moeten komen, had je het live kunnen zien
Ik heb ook met die chick gesproken trouwens, gaat ook naar DC.niet lelijk, maar wel zo'n huppeltutje met tonnen make-up op.
Ik zal kijken wat ik kan fixen voor jequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom zo vaak terwijl ik live naar dingen kijk.
Ja hallo, pics godverdomme.
Goed zo jongen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan fixen voor je
Ok Dimaquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef Etsu het volgende:
Wat een goede dag, ben al 3x grondig gefouilleerd door iemand van de beveiliging. Hij ging ook met z'n vinger langs m'n boxer
Jammer genoeg waren ze niet knap.
Zelden zo gelachenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Heb je wel drugs mee in je kont Etsu? Toch plek zat aahaha.
Werkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is echt superlekker weer buiten, wat doen jullie binnen ?
Niet buiten zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hahahahahquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Heb je wel drugs mee in je kont Etsu? Toch plek zat aahaha.
Braddie.. dit is natuurlijk wel een beetje onzin he:quote:
quote:en ik heb veel kracht in m`n benen zitten en dat heeft bij meerdere fietsen al gezorgd dat ik of de ketting er vaak in een klap af trap, of dat ik iets breek
Balkon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is mij toch echt al meerdere keren over komen..quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie.. dit is natuurlijk wel een beetje onzin he:
[..]
uh neequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:39 schreef IDkaart het volgende:
Hebben jullie ook dat als je wenkbrauwharen eruit plukt, ze er dan zo weer aan zitten?
Haar groeit terug he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:39 schreef IDkaart het volgende:
Hebben jullie ook dat als je wenkbrauwharen eruit plukt, ze er dan zo weer aan zitten?
Maar je moet ook gewoon blijven zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is mij toch echt al meerdere keren over komen..
Bij zowel nieuwe fietsen als ouwe fietsen, als ik staand ga fietsen en ik trek een sprintje en zet dus veel kracht dan trap ik vaak de ketting er af of ik breek iets anders aan die fiets af.
Mwa, een staand sprintje trekken op de fiets vond ik af en toe wel chillquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je moet ook gewoon blijven zitten.
Etsu ga lekker op vakantie ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ama emogiffenben je wel helemaal lekker in je bovenkamer?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ama emogiffenben je wel helemaal lekker in je bovenkamer?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Haar groeit terug he.
Behalve bij WCH
Oh, wat ga je daar doen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen vakantie geboekt.
Ook lekkerquote:
Toeslagquote:
Ja nee oke, firma Open Deur is ook weer aanwezigquote:
Beetje jammer weer.quote:
Tot meiquote:
Het weer is best lekker volgens mij?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is een mountainbike niks dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, een staand sprintje trekken op de fiets vond ik af en toe wel chill
Toe maarquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot meidaarna nog 4 maanden vrij, geen idee wat ik ga doen. Wil wel ergens gaan wonen, lijkt me wel leuk
Heb stiekem wel vakantie geboekt3 zelfs.
Lekker hoor, en hoezo wil wel ergens gaan wonen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot meidaarna nog 4 maanden vrij, geen idee wat ik ga doen. Wil wel ergens gaan wonen, lijkt me wel leuk
Heb stiekem wel vakantie geboekt3 zelfs.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het weer is best lekker volgens mij?
[..]
waarom zou ik teruggaan naar Nederland als ik daarna nog 4 maanden vrij heb?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker hoor, en hoezo wil wel ergens gaan wonen?Is toch logisch dat je ergens wil wonen?
![]()
Drie, toe maar.
Oke, mennekequote:
Die zijn sowieso meer gemaakt om sprintjes op te maken dan een normale stadsfiets.quote:
Oh zo bedoel je, vond het al zo raar klinken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zou ik teruggaan naar Nederland als ik daarna nog 4 maanden vrij heb?
Nee, heb niet echt iets meer met fietsen.quote:
Als zolderkamerautist buiten komenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De zon brandde best felquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Als zolderkamerautist buiten komen
ja hoor, Johannes heeft de sleutelquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mag ik in je huis slapen tijdens keiweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |