weet je zeker dat het een verjaardag was? ik heb namelijk weleens filmpjes gezien die erg lijken op dit scenarioquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Was een keer op een zaalverjaardag met allemaal oude mensen die ik niet ken
Ja was een verjaardagquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Drug het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een verjaardag was? ik heb namelijk weleens filmpjes gezien die erg lijken op dit scenario
Ja dit ook, maar heb wel neven en nichtjes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Was een keer op een zaalverjaardag met allemaal oude mensen die ik niet ken
Dude.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef Etsu het volgende:
Wat een goede dag, ben al 3x grondig gefouilleerd door iemand van de beveiliging. Hij ging ook met z'n vinger langs m'n boxer
Jammer genoeg waren ze niet knap.
Eigenlijk zou je gewoon tegen zo'n vent moeten zeggen dat hij niet voorzichtig hoeft te doen.quote:
Zal straks doen, ben eruit gegaan want roken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon tegen zo'n vent moeten zeggen dat hij niet voorzichtig hoeft te doen.
Haha gvd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal straks doen, ben eruit gegaan want roken.
Kan niet wachten om weer gefouilleerd te wordenIk ga eerst kijken waar een knappe man werkt, dan ga ik daar in de rij staan
Had je maar even moeten komen, had je het live kunnen zienquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha gvd.geloof sowieso niet dat je dat gaat zeggen.
Wel straks posten hoe die man reageertquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan niet wachten om weer gefouilleerd te wordenIk ga eerst kijken waar een knappe man werkt, dan ga ik daar in de rij staan
aight regel die full bodyquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom zo vaak terwijl ik live naar dingen kijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je maar even moeten komen, had je het live kunnen zien
Ik heb ook met die chick gesproken trouwens, gaat ook naar DC.niet lelijk, maar wel zo'n huppeltutje met tonnen make-up op.
Ik zal kijken wat ik kan fixen voor jequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom zo vaak terwijl ik live naar dingen kijk.
Ja hallo, pics godverdomme.
Goed zo jongen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan fixen voor je
Ok Dimaquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef Etsu het volgende:
Wat een goede dag, ben al 3x grondig gefouilleerd door iemand van de beveiliging. Hij ging ook met z'n vinger langs m'n boxer
Jammer genoeg waren ze niet knap.
Zelden zo gelachenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Heb je wel drugs mee in je kont Etsu? Toch plek zat aahaha.
Werkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is echt superlekker weer buiten, wat doen jullie binnen ?
Niet buiten zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is echt superlekker weer buiten, wat doen jullie binnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |