Ook lekkerquote:
Toeslagquote:
Ja nee oke, firma Open Deur is ook weer aanwezigquote:
Beetje jammer weer.quote:
Tot meiquote:
Het weer is best lekker volgens mij?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is echt superlekker weer buiten, wat doen jullie binnen ?
Is een mountainbike niks dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, een staand sprintje trekken op de fiets vond ik af en toe wel chill
Toe maarquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot meidaarna nog 4 maanden vrij, geen idee wat ik ga doen. Wil wel ergens gaan wonen, lijkt me wel leuk
Heb stiekem wel vakantie geboekt3 zelfs.
Lekker hoor, en hoezo wil wel ergens gaan wonen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot meidaarna nog 4 maanden vrij, geen idee wat ik ga doen. Wil wel ergens gaan wonen, lijkt me wel leuk
Heb stiekem wel vakantie geboekt3 zelfs.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het weer is best lekker volgens mij?
[..]
waarom zou ik teruggaan naar Nederland als ik daarna nog 4 maanden vrij heb?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker hoor, en hoezo wil wel ergens gaan wonen?Is toch logisch dat je ergens wil wonen?
![]()
Drie, toe maar.
Oke, mennekequote:
Die zijn sowieso meer gemaakt om sprintjes op te maken dan een normale stadsfiets.quote:
Oh zo bedoel je, vond het al zo raar klinken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zou ik teruggaan naar Nederland als ik daarna nog 4 maanden vrij heb?
Nee, heb niet echt iets meer met fietsen.quote:
Als zolderkamerautist buiten komenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is echt superlekker weer buiten, wat doen jullie binnen ?
De zon brandde best felquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Als zolderkamerautist buiten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |