Hahahahahquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Heb je wel drugs mee in je kont Etsu? Toch plek zat aahaha.
Braddie.. dit is natuurlijk wel een beetje onzin he:quote:
quote:en ik heb veel kracht in m`n benen zitten en dat heeft bij meerdere fietsen al gezorgd dat ik of de ketting er vaak in een klap af trap, of dat ik iets breek
Balkon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is echt superlekker weer buiten, wat doen jullie binnen ?
Het is mij toch echt al meerdere keren over komen..quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie.. dit is natuurlijk wel een beetje onzin he:
[..]
uh neequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:39 schreef IDkaart het volgende:
Hebben jullie ook dat als je wenkbrauwharen eruit plukt, ze er dan zo weer aan zitten?
Haar groeit terug he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:39 schreef IDkaart het volgende:
Hebben jullie ook dat als je wenkbrauwharen eruit plukt, ze er dan zo weer aan zitten?
Maar je moet ook gewoon blijven zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is mij toch echt al meerdere keren over komen..
Bij zowel nieuwe fietsen als ouwe fietsen, als ik staand ga fietsen en ik trek een sprintje en zet dus veel kracht dan trap ik vaak de ketting er af of ik breek iets anders aan die fiets af.
Mwa, een staand sprintje trekken op de fiets vond ik af en toe wel chillquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je moet ook gewoon blijven zitten.
Etsu ga lekker op vakantie ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ama emogiffenben je wel helemaal lekker in je bovenkamer?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ama emogiffenben je wel helemaal lekker in je bovenkamer?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Haar groeit terug he.
Behalve bij WCH
Oh, wat ga je daar doen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen vakantie geboekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |