maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofdequote:
Nee leg eens uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
Hij is niet meer geband nu zie ik, dus twee weken.![]()
Ik geloof dit wel gezien jij het bent.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofde
nee, dat snap ik niet. beetje raar van je.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???
lolquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
Germano
laatste bezoek: 1 uur, 13 minuten geleden.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofde
maak je tijdens seks wel eens stiekem foto'squote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn tel maakt nooit geluiden, allemaal uit
Ik vind dit niks voor Mortaxxquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel gezien jij het bent.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat kan hij niet betalenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortaxx wanneer gun je pax een ONSje samen met jou dan
quote:Op zondag 14 augustus 2016 @ 12:41 schreef kiwiko het volgende:
Misschien moeten wij ook eens zo reageren als die vredestichters weer eens mensenlevens eisen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |