Even.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom kom je niet even hierheen, kan je in levenden lijve zien
check je dan ook drie keer of je geluid wel uit staatquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel mooi uitzicht![]()
[ afbeelding ]
hoezoquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
check je dan ook drie keer of je geluid wel uit staat
afstand stopcontact/beschikbaar bankje vermoed ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Zosk het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op de grond?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Zosk het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op de grond?
ik eet veel noten, die zijn duur bij appiequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hebben wij met zijn tweeën niet eens altijd.
Oh jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Drug het volgende:
[..]
afstand stopcontact/beschikbaar bankje vermoed ik
wel cute kun je haar snap vragen voor me?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de achterkant van haar hoofd voor je kunnen vastleggen.
Raak dat kontje eens aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel mooi uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Ja wat moet ik daar nou weer mee, regel gewoon een goede foto van de voorkant.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de achterkant van haar hoofd voor je kunnen vastleggen.
True that.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ik eet veel noten, die zijn duur bij appie
ja dat kan ik wel doen, maar zosk wilde haar alquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef Drug het volgende:
[..]
wel cute kun je haar snap vragen voor me?
gatverdamme, wat denk je dat ik ben? hetero ofzo?quote:
stap voor stap, ze is nu opgestaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar nou weer mee, regel gewoon een goede foto van de voorkant.
ruilen tegen een boy?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel doen, maar zosk wilde haar al
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel doen, maar zosk wilde haar al
[..]
gatverdamme, wat denk je dat ik ben? hetero ofzo?
[..]
stap voor stap, ze is nu opgestaan
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofdequote:
Nee leg eens uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
Hij is niet meer geband nu zie ik, dus twee weken.![]()
Ik geloof dit wel gezien jij het bent.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofde
nee, dat snap ik niet. beetje raar van je.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???
lolquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
Germano
laatste bezoek: 1 uur, 13 minuten geleden.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofde
maak je tijdens seks wel eens stiekem foto'squote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn tel maakt nooit geluiden, allemaal uit
Ik vind dit niks voor Mortaxxquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel gezien jij het bent.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat kan hij niet betalenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortaxx wanneer gun je pax een ONSje samen met jou dan
quote:Op zondag 14 augustus 2016 @ 12:41 schreef kiwiko het volgende:
Misschien moeten wij ook eens zo reageren als die vredestichters weer eens mensenlevens eisen
nu voel ik me afgewezenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
pff voor geld dan hoeft het van mij ook niet
alleen bij wederzijdse oprechte affectie
je voelt je afgewezen als je jezelf prostitueert?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu voel ik me afgewezen
*Tinder opent
Die willen gewoon bitches neuken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zijn vet lekkere boys op tinder, hoe kunnen ze single zijn
misschien fakersquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
zijn echt weinig lekkere chicksquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Truequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
Ben op een zaalverjaardag. Saaier dan kringverjaardag.
is er wel een blokje kaas en wat pinda's?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
ja afgelopen week nogquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maak je tijdens seks wel eens stiekem foto's
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortaxx kom naar Kokomo morgen, allemaal KEIweek sletjes met zaadvragende oogjes
Ga naar de kast danquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stuur maar naar mn app, moet nog een collectie gayseks beginnen
Nope. Alleen koffie tapas zoals Petitfours enz.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is er wel een blokje kaas en wat pinda's?
Noten tikken overal wel aan, maar AH is sowieso best duur. Denk dat het al een hoop scheelt als je je boodschappen bij Jumbo en Lidl doet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ik eet veel noten, die zijn duur bij appie
Was een keer op een zaalverjaardag met allemaal oude mensen die ik niet kenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
ja lidl deed ik eerst want dichterbij, maar veel dingen zijn daar net wat viezer, plus bepaalde nicheproducten hebben ze nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Noten tikken overal wel aan, maar AH is sowieso best duur. Denk dat het al een hoop scheelt als je je boodschappen bij Jumbo en Lidl doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |