HAHAHAHAHAHAHAH AXDDDDDDDdddquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
ustE = Etsu.
Dan wordt je sws meteen herkend
HARD OP!! HARDOP!!!quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH AXDDDDDDDddd
Ga hier helemaal stuk op t vliegveld.
Is vast ook familie van die ouwe baas van het kamp.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:50 schreef zeer het volgende:
[..]
classic ook weer dat je tegenover een koperdief woont
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH AXDDDDDDDddd
Ga hier helemaal stuk op t vliegveld.
quote:
hou je bek koos werkeloosquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sterker, jouw autisme vind jou ook niks.
Ziet er lekker uit manquote:
Irritant accent.quote:
okquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kunnen hoogrendements luidsprekers zijn. Aktief cross-over...
Normaal, bij huis-, tuin-, en keukensets, heb je 1 versterkerkanaal per kant. Scheiding van hoog, midden en laag geschiedt dan in een zgn passief cross-over-filter wat verlies van vermogen heeft, immers, de componenten in het filter, te weten spoelen en condensatoren verstoken een deel van het versterkte signaal.
Bij een aktief systeem vind de scheiding op lijn-niveau, dus voor de vesterker, plaats. Je hebt dan wel 6 versterkerkanalen nodig voor links en rechts, hoog, midden en laag.
6 x 2 polen = 12 draden. Hoeft niet persé dat te zijn. Kan ook zijn dat Bradley in de boxen zelf bezig is met bedraden.
Perongwluk opgeklikt en te lui om weg te doenquote:
Stel je aan zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:11 schreef Etsu het volgende:
Dit soort momenten haat ik dat ik een roker benKan pas over 13 uur weer roken
Dit klopt helemaal ja, was een actief systeem van Technics.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kunnen hoogrendements luidsprekers zijn. Aktief cross-over...
Normaal, bij huis-, tuin-, en keukensets, heb je 1 versterkerkanaal per kant. Scheiding van hoog, midden en laag geschiedt dan in een zgn passief cross-over-filter wat verlies van vermogen heeft, immers, de componenten in het filter, te weten spoelen en condensatoren verstoken een deel van het versterkte signaal.
Bij een aktief systeem vind de scheiding op lijn-niveau, dus voor de vesterker, plaats. Je hebt dan wel 6 versterkerkanalen nodig voor links en rechts, hoog, midden en laag.
6 x 2 polen = 12 draden. Hoeft niet persé dat te zijn. Kan ook zijn dat Bradley in de boxen zelf bezig is met bedraden.
Niet 13 uur zonder je chick kunnen, wat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nicotine is mijn vriendje, jij zou ook niet zonder je chick kunnen (als je er een hebt).
Sommigen zitten onder de plak hè. Ik noem een Noel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet 13 uur zonder je chick kunnen, wat.
Hahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommigen zitten onder de plak hè. Ik noem een Noel.
Altijd zo kut om zo vroeg te moeten zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:22 schreef Etsu het volgende:
M'n laptop is nu 62%, als hij 100% is en ik heb nog tijd, dan ga ik wel naar buiten en opnieuw door de douane.
Vlieg toch pas over 2 uur.
Hangt ervan af hoe zuinig ik doe. 35 tot 40 eur is te doen. Moet je wel een beetje opletten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Drug het volgende:
Hoeveel zijn jullie kwijt aan boodschappen voor een week? Bedoel alleen voedingsmiddelen, voor 1 persoon.
Pics van je zusjequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:26 schreef Wheeljack het volgende:
Was een keer om 19:30/20:00 op een vliegveld om mijn zusje op te halen.
Ze kwam pas aan om 23:40 of zo
Maar wel mooi uitzichtquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Altijd zo kut om zo vroeg te moeten zijn.
ja dat is prima. heb net zelf 80 eu afgerekendquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe zuinig ik doe. 35 tot 40 eur is te doen. Moet je wel een beetje opletten.
Iets minder dan 25 euro, denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Drug het volgende:
Hoeveel zijn jullie kwijt aan boodschappen voor een week? Bedoel alleen voedingsmiddelen, voor 1 persoon.
geilquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel mooi uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Pics van de rest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cheapquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:29 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Iets minder dan 25 euro, denk ik
Oh jij weet het ook alquote:
neequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:30 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh jij weet het ook al
Is er iemand hier die het niet weet?
Ong ¤30quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Drug het volgende:
Even.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom kom je niet even hierheen, kan je in levenden lijve zien
check je dan ook drie keer of je geluid wel uit staatquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoezoquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
check je dan ook drie keer of je geluid wel uit staat
afstand stopcontact/beschikbaar bankje vermoed ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Zosk het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op de grond?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Zosk het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op de grond?
ik eet veel noten, die zijn duur bij appiequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hebben wij met zijn tweeën niet eens altijd.
Oh jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef Drug het volgende:
[..]
afstand stopcontact/beschikbaar bankje vermoed ik
wel cute kun je haar snap vragen voor me?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de achterkant van haar hoofd voor je kunnen vastleggen.
Raak dat kontje eens aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wat moet ik daar nou weer mee, regel gewoon een goede foto van de voorkant.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de achterkant van haar hoofd voor je kunnen vastleggen.
True that.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ik eet veel noten, die zijn duur bij appie
ja dat kan ik wel doen, maar zosk wilde haar alquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef Drug het volgende:
[..]
wel cute kun je haar snap vragen voor me?
gatverdamme, wat denk je dat ik ben? hetero ofzo?quote:
stap voor stap, ze is nu opgestaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar nou weer mee, regel gewoon een goede foto van de voorkant.
ruilen tegen een boy?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel doen, maar zosk wilde haar al
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel doen, maar zosk wilde haar al
[..]
gatverdamme, wat denk je dat ik ben? hetero ofzo?
[..]
stap voor stap, ze is nu opgestaan
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofdequote:
Nee leg eens uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
Hij is niet meer geband nu zie ik, dus twee weken.![]()
Ik geloof dit wel gezien jij het bent.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofde
nee, dat snap ik niet. beetje raar van je.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero maar vrouwenkontjes squeezen doe ik wel eens snap je he ? He ???
lolquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
Germano
laatste bezoek: 1 uur, 13 minuten geleden.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakte een keer een foto van meisje tegenover me in trein. Met sluitergeluid :s ze keek echt heel boos. Toen zei ik nog snel "Oh, een sms". Toen de trein stopte ging ze ergens anders zitten dus denk dat ze me niet geloofde
maak je tijdens seks wel eens stiekem foto'squote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn tel maakt nooit geluiden, allemaal uit
Ik vind dit niks voor Mortaxxquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel gezien jij het bent.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat kan hij niet betalenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortaxx wanneer gun je pax een ONSje samen met jou dan
quote:Op zondag 14 augustus 2016 @ 12:41 schreef kiwiko het volgende:
Misschien moeten wij ook eens zo reageren als die vredestichters weer eens mensenlevens eisen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |