rtquote:
Ik eet geen pannenkoeken zonder kaas sinds ik daar ooit aan ben begonnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind kaas op crackertje wel nice
Mijn pannenkoeken zijn altijd zoetquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kaas, ham, spek, salami, kan allemaal
Niceequote:Op zondag 14 augustus 2016 13:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet geen pannenkoeken zonder kaas sinds ik daar ooit aan ben begonnen.![]()
Ja, eng eng.quote:
ach, het is allemaal deegquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn pannenkoeken zijn altijd zoetanders is het meer roti achtig als je het hartig wilt snapje
Sowieso een aanrader, zou willen dat ik dat op mijn 17e had geweten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:30 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nicee
Misschien ga ik heg zo proberen
Hahahahquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso een aanrader, zou willen dat ik dat op mijn 17e had geweten.
Meh Meh Mehquote:
Dat zeg ik niet :squote:
Nieuw account aangemaakt omdat ik die naam zo kut vond.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik zag eens iemand met kaas eten, vond het maar een raar gezicht :s
Misschien moet ik dat maar ook doen, nu iedereen Etsu associeert met homo zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nieuw account aangemaakt omdat ik die naam zo kut vond.
En die gifjes vond iedereen zo irritant. De naam ''pinman'' werd op FOK! nu echt geassocieerd met die gifjes
Want er is iets mis met homo zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar ook doen, nu iedereen Etsu associeert met homo zijn.
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Want er is iets mis met homo zijn?
typisch gedrag voor een borderlinerquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Ik vind autisten weer niks.
Maak een kloon aan met de naam ''ustE''quote:
Het was een behoorlijk duur systeem 15 jaar geleden, maar heb hem al naar m`n overbuurman gebracht, die man haalt alle draadjes die er in zitten (koper en dergelijk) er uit en brengt dat weg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:14 schreef Drug het volgende:
[..]
van je opa geërfd ofzo? Klinkt antiek allemaal
Wat is hier grappig aan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:49 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Maak een kloon aan met de naam ''ustE''![]()
classic ook weer dat je tegenover een koperdief woontquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het was een behoorlijk duur systeem 15 jaar geleden, maar heb hem al naar m`n overbuurman gebracht, die man haalt alle draadjes die er in zitten (koper en dergelijk) er uit en brengt dat weg.
Vind het wel prima, gisternacht al van 2 tot half 6 mee lopen kutten, steeds boven een bepaald volume viel 'ie uit (Speakers dan, versterker bleef aan)
Net had ik hem goed, en toen wilde ik hem verplaatsen van m`n speaker af en toen trok ik 6 van de 12 kabels los, toen heb ik hem weggebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |